HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Day 1 - Hát, ez majdnem jól ment...

2018.10.12. 11:15 :: Dawson

Mondtam, hogy gyanús... De haladjunk szépen sorjában.

A 12 órás München-LA túra nem volt olyan vészes. Egész jó filmek voltak elérhetőek, jó helyen ültünk, a kaja sem volt vészes, és még az útidőből is sikerült lecsípni egy kicsit. Biztos talált egy gyorsabb útvonalat a pilóta, mert később indultunk, hamarabb érkeztünk, mint kellett volna.

Csabi vicces volt: Jött a kisasszony, hogy mit szeretnénk, én mondtam, hogy semmit, Csabi vizet kért. Majd két perc múlva jött, hogy kérünk-e bort. Én tudtam, hogy jön, szóval nekem volt üres poharam... Csabinak meg lett :D Nem tudom, hova öntötte a vizet, de a borhoz szinte száraz poharat adott.

A vámon alaphangon eldobtunk majdnem másfél órát, de a több, mint tizenegy óra ülés után ez nem esett olyan rosszul. Inkább az volt a baj, hogy kicsit levegőtlen volt a helyiség, ami kb. hangár méretű volt.

És itt indult el a szarcunami. Csabinak szóltak, hogy őt elviszik "másodlagos ellenőrzésre". Hát, oké, ez benne volt a pakliban, így jár, aki Irakba jár... Arra azonban már nem számítottam, hogy én nem mehetek vele, esetleg segíteni. Mondta a srác, hogy lent, a csomagkiadónál megvárhatom. Én meg vártam. Harminc percig álltam egy helyben, aranyosan a lépcső tetejét nézve, de semmi. Kásás elsétált előttem, szerintem szeretett volna egy közös képet, de nem mertem bevállalni, nehogy éppen akkor jöjjön Csabi, és ne vegyen észre. Aztán, amikor már levették a tábláról, hogy a 9-es szalagon vannak a müncheni csomagok, csak odamentem, bízva abban, hogy nem kerüljük el egymást. Pesten befóliáztattuk a bőröndöket, aminek az is volt az előnye, hogy eléggé egyedi, rózsaszín megjelenésük lett. Ezt még akkor is kiszúrtuk, amikor elkezdték a csomagokat kiszedni a Münchenben leszállt Airbusból. Gyorsan ki is szúrtam egy ilyen csomagot, amit már le is vettek a szalagról. Megnéztem, Csabié, emiatt már nem kell aggódnom. Nézem a szalagot, csak nem jön még egy rózsaszín csomag. Akkor megkérdeztem, hogy honnan érkeztem. Mondtam, hogy München. Azokat a csomagok ott vannak a szalag mellett, kaptam a választ. Mondom, nem mind, mert az enyém például nincs ott. Ekkor odalépett a srác, hogy hogy hívnak. Elkezdtem neki betűzni, de túl bonyolult lehetett, mert megkérdezte, nincs-e a nevem a listán, ami kb. kilenc elemet tartalmaz. Az első voltam (végre valamiben...). Hát, akkor az én csomagom "didn't make the trip". Mondom, mi van? Hát, lemaradt, nincs itt. Zseniális. Megkérdezte, hány napik maradok LA-ben. Mondtam, hogy órák kérdése, és utazom tovább Vegasba. Hát, pedig be kéne jelentenem, hogy nem jött meg a csomag. Mert akkor utánam hozzák. Visszakérdeztem, hogy de én már nem leszek a városban, az ugye megvan? Ekkor mondta, hogy akkor ne itt, hanem Vegasba érve jelezzem, mert oda viszik, ahol jelzem. Megkérdeztem, hogy ott keressem meg a Lufthansa irodáját? Gondolkozott, majd mondta, hogy szerinte ott is van, igen, ezt kell tennem. Hát, lenyeltem a békát, mit lehet tenni. Nyilván nem ideális a helyzet, de ez van.

Csabi kicsit több, mint egy óra után megérkezett, így mentünk is a 3-as terminálhoz, becsekkolni az utolsó útra. Megtettük, az út nem is volt rossz, csak már fáradtak voltunk. Így talán nem is tudtuk igazán értékelni az esti LA-t felülről, ami pedig elég impresszív látvány. Gyorsan felvettük Csabi csomagját, majd megkérdeztük, merre találjuk a Lufthansa irodáját. Hát, az másik terminál, busszal kell átmenni, magyarázta egy rendőr. Oké, megtaláltuk a buszt, utána a terminált, irány az információ. Ekkor jött a hír, hogy hát Vegasban nincs a Lufthansának irodája, de egy másik, valami Swiss foglalkozik vele, odakísérnek. Odakísértek. Nem foglalkoznak vele. Mint a néni (miután nagy nehezen megértette, hogy az LA-be való eljutásomnak nincs köze a Deltához, akikkel idejöttem, náluk már nem is tudtam feladni a csomagom) elmondta, a Lufthansa nem is repül Vegasba. Úgyhogy marad az online ügyintézés. Ekkor már azért ideges voltam. Minden ruhám abban a bőröndben volt, csakúgy, mint az olyan dolgok, mint a fogkefe... Nincs tiszta alsónadrágom, zoknim, pólóm, másik nadrág, semmi. De még online sem tudtam intézni, mert rohanni kellett, 10-re hozzák a Mustangot és még meg kell keresni, hova is. Hát, 10:40-re oda is ért a srác. Addig ott szobroztunk, minden egyes piros autóra reménykedve nézve. Már csúnya szavak is elhagyták a számat... És az sem segített, hogy közben végignéztem, hogy mennyire bénák a többiek. Illetve többen is épp velünk akart barátkozni, amikor én épp nem voltam abban a hangulatban. Na, de aztán csak megérkezett. Hát, gyanús volt, hogy az üzenetek, amiket írt, nyelvtanilag hibásak, de gondoltam, biztos a szleng. Hát az. A brazil. A srác ugyanis brazil, csak Vegasban él. Úgyhogy egy portugál-angol keverékből próbáltunk minél több információt kihámozni. Aztán még benzinkút, majd az apartmanja, vihetjük a kocsit. Kértem, hogy mutassa meg, hogy lehet beállítani a GPS-t. Megmutatta... hogy hol kell csatlakoztatni a telefont. De hát nem erről volt szó, azt írta, hogy GPS van a kocsiban. Ő úgy gondolta, hogy a konzol képes mutatni a telefonon lévő útajánlatot. Felvilágosítottam, hogy nekünk viszont nincs internetünk, mert rohadt drága... A megoldás az lett, hogy a másik kocsijával megmutatta az utat a Mirage-ig, holnap meg majd vegyünk netet a T-Mobile-nál. Yeah... Én meg kettős idegállapotban, 28 óra ébren lét után egy tök idegen városban egy olyan kocsival követhetek egy idegent, amilyenhez hasonlót még nem vezettem nemhogy városban, falun sem. De nem volt gond, megoldottam, miközben Csabi épp a várost filmezte.

A hotelban még egy 20 perc sorbanállás, de meglett a szoba. Ami egyébként elég pöpec, kilátás nélkül is, pedig az is rendben van. Gyorsan kitöltöttem a netes Lufthansa formot, kíváncsi vagyok, mi lesz belőle. Szkeptikus vagyok. Elszaladtunk még egy sajtburgerért, meg vettünk egy vagyonért kb. egy liter vizet. Aztán felérünk a szobába, én rohanok a géphez, válaszolt-e a Lufthansa (természetesen nem), mikor Csabi megjegyzi, hogy nem kellett volna vizet venni, hát itt is van. A szemem sarkában látom, hogy odanyúl valamiért, mire én már kiáltom is, hogy "Neeeee...", de felvette a tálcáról az üveg vizet... Ami egy meglehetősen drága mozdulat volt, hiszen a becsekkoláskor a néni elmondta, hogy a tálca súlyérzékelős, és ha leveszel róla valamit, azt ki kell fizetni, ezért ő annyira nem javasolja. (Igen, Csabival megbeszéltük, hogy így van.)

Na, kb. ennyi volt. Már itt is elmúlt hajnal 2, ami azt jelenti, hogy lassan 31 órája leszek ébren, azt hiszem rám fér egy kis szunya. Holnap meg mehetek bevásárolni...

img_0311.jpg

(A képen kb. az összes cuccom is látható...)

8 komment

Címkék: poggyász LV Lufthansa Mustang Vegas LA Ehh

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr6814297285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RealRoli88 2018.10.12. 11:25:38

Kitartás Petikém!!Minden fasza lesz :)

Inzagi 2018.10.12. 11:48:54

Remélem, Csabi nem tapsolt a landolásnál :)
Peti, szerintem Csabi szívesen ad alsógatyát...meg a Juvés mezt is odaadja cserepólónak.

mgyrbci 2018.10.12. 13:13:29

dobule queen bed room :)

Richie21 2018.10.13. 12:48:10

Még mindig jobb, hogy csak a vizet vette le Csabi, mintsem lepakolt volna mindent a tálcáról és azon nassol még egy kicsit :D

Dawson 2018.10.13. 17:52:40

@RealRoli88: Köszi, Roli, igyekszem :)

Dawson 2018.10.13. 17:53:25

@Inzagi: Azért mindent én sem vagyok hajlandó felvenni... :D

Dawson 2018.10.13. 17:54:21

@Richie21: Biztos vagyok benne, hogy magadra célzol :)
süti beállítások módosítása