HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Day 5 - Húú de sok minden történt ma... és még nincs vége!

2018.10.16. 07:16 :: Dawson

A mai nap az Antilop kanyonnal kezdődött. Illetve azzal, hogy kb. ez az egyetlen hely, ahova időre megyünk, naná, hogy nem találtunk oda elsőre... :) De viszonylag gyorsan korrigáltunk, nem lett gond belőle. Mivel 7-8 fok lehetett, mi pedig a már-már szokásos rövidnadrág-póló kombóban (Csabin két felső volt, gyenge...), rögtön az ajándékboltba mentünk, hátha van valami meleg felsőjük. Volt, XXL méretben, szóval inkább passzoltunk.

Engem meglepett, hogy ez az egész gyakorlatilag a föld alatt van. Ez viszont szerencsére azt is jelentette, hogy relatíve szélvédett helyen, ergo nem fogunk megfagyni. Maga a kanyon nagyon szép. Ide tényleg ez a szó való, legalábbis nekem ez passzol hozzá. Azt már mondani sem kell, hogy az ember mennyire megdöbben, hogyan lehetséges egyáltalán ilyen helyek kialakulása... Maga a vezetett túra nagyjából másfél óra volt, de a túravezető tök jófej indián volt, néhol a képeket is ő készítette, messze azok lettek a legjobbak.

img_0635.jpg

 

 

Ezt követően irány a Wallmart, és végre vettünk magunknak felsőt. Meg csokis cookiet. Ez majdnem útba esett a Horseshoe Bend felé, ami a következő megállónk volt. Sejtettem, hogy ez is nagyon tetszeni fog, és igazam volt! :) Nehéz már olyan jelzőket találnom, amiket az elmúlt két nap során nem használtam agyon, de ez a hely is megdöbbentően gyönyörű.

img_0661.jpg

Innen pedig egy kb. két és fél órás út következett a Bryce kanyonhoz. Útközben azon gondolkoztunk, hogy valójában itt autózás közben is olyan szép és ugyanakkor érthetetlen dolgokat lát az ember, hogy már akkor is nagy élmény lenne ez a túra, ha csak itt autózgatnánk. A Bryce kanyonról én magam nem tudtam sokat, fejből nem is tudtam volna megmondani, hogy mi van ott, amíg P. Ágnes, szolnoki lakos nem mondta, hogy neki ez volt a "leg" a tavalyi túrájuk során. És, most már értem, miért. Nem mondom, hogy nálam is az, de top2 :) Itt is különböző pontokat lehet meglátogatni, van, ami majd' 2600m magasan van. Ott olyan nyugalom tör az emberre, amivel én leginkább síelések során találkozom. Egyszerűen csak kikönyököl az ember a korlátra, magába szívja a tiszta, hűvös levegőt, és közben bámészkodik. Vagy épp szemmel követi az arra repülő hollókat. Zseniális hely.

img_0680.jpg

Nem vártuk meg a napnyugtát, mert még egy kb. 4 órás vezetés várt ránk vissza Vegasba. Közben felhívtam a Lufthansát, hogy mi a helyzet, mert még mindig nem hívtak, és nem is kaptam e-mailt. A nő mondta, hogy próbáltak hívni, de nem értek el. Végülis, ez még igaz is lehetett, hiszen a helyek között gyakran nem volt térerő. Mondjuk, nem fogadott hívásról nem kaptam értesítést, de lehet, hogy ez a külföldi tartózkodás miatt van. A hotelbe visszaérve rákérdeztem, megjött-e a csomag, de nem tudtak róla, viszont felírták a nevem, hogy majd ha jön, értesítenek. Szuper, holnap indulunk, szóval ez csak még bonyolultabb lesz... Aztán fel a szobába, ahol Csabi észrevette, hogy villog a telefonon egy gomb. Megnéztem, valóban, ez pedig üzenetet jelent. Megnyomom a gombot, mondom a néninek, hogy szerintem üzenetem van, mire mondja, hogy csomagom érkezett, átvehetem a Fedex office-ban. Szuper! Megnézem a neten hol van, és mikor van nyitva. Ehh... Ma 6-ig volt, és reggel 7-kor nyit. Amivel az az egyetlen baj, hogy nekünk elvileg 7-kor kellene leadnunk a kocsit a reptéren. Írtam a srácnak, akitől béreljük, hogy késünk, remélem nem lesz gond.

Most pedig megnézzük, mit tartogat számunkra a kaszinó így búcsúzóul, eszünk is valamit, meg úgy általában véve elütjük az időt. Nektek addig is jó munkát! ;)

5 komment

Címkék: Bryce canyon Bőrönd Horseshoe Bend Antilop canyon Wallmart

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr7814304239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mgyrbci 2018.10.16. 08:09:06

Mire hazaértek, a csomag is itt lesz.

Richie21 2018.10.16. 10:31:43

Elütitek az időt, ez jó volt Peti ;) Amúgy kérhetted volna eleve Friscoba is a csomagot ennyi erővel :D

RealRoli88 2018.10.16. 14:52:05

Jó idő elütést :) zsepit vigyél friscoba....:)

Dawson 2018.10.19. 07:15:14

@Richie21: Nem ma kezdtem... De azért örülök, hogy valaki még észreveszi ezeket a kis finomságokat! :D

Dawson 2018.10.19. 07:16:03

@RealRoli88: Fogalmam sincs, miről beszélsz...
süti beállítások módosítása