HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

A nap, amikor ingyen kávé!

2022.02.11. 04:49 :: Dawson

Nem fogok hazudni, a mai napról nem lehet különösebben érdekeset írni. (Ja, mert mintha az eddigiekről sikerült volna...) Ugyanakkor mégis itt ez a post, mert a Kedves Olvasó tudására van szükség. A lakásban két egész virág van. Az egyikről már beköltözésemkor azt mondta Maryam, hogy élet-halál között lehet, talán már el is kellene vinni egy gyönyörű rétre... A másikat viszont valahogy életben kéne tartani. És bár rengeteg szuperképességem van, a növényekhez nem kapcsolódik egyik sem... Lefényképeztem mindkettőt, a feladat az lenne, hogy megmondjátok, milyen gyakran és mennyi vízzel kell őket meglocsolni.

Délután megint bementem az irodába, ezúttal még időben ahhoz, hogy az ingyen kávét megkóstoljam. Nem gondoltam volna, hogy még normális választék is van, így egy lattét kértem. Nem tudom, miért, de az ingyen kávé mindig finomabb, mint amiért fizet az ember... :) Mivel már szinte tragikus a hajam, elébe mentem a dolgoknak, és Kevin tanácsát kértem, a fodrásszal kapcsolatban. Így belegondolva, tanács nem nagyon érkezett, de meglepődött, amikor mondtam, hogy számomra ez már hosszú hajnak minősül. (Otthon már kétszer is mentem volna nyírásra...) Egyébként nem is a hossza zavar, hanem hogy teljesen kezelhetetlen. Kicsit olyan, mintha egy bukósisak lenne rajtam, ráadásul össze-vissza áll... (= behorpadt bukósisak) Beszélgettünk azért másról is, például megkérdeztem tőle, hogy van-e autója. Aztán rájöttem, hogy ez hülye kérdés, kb. 23 éves lehet, biztos nincs. Hát, mint kiderült, nem is volt annyira hülye kérdés, bár még nem érkezett meg a Tesla, amit rendelt... Banyek. Én 23 évesen a BKV bérletemre is büszke voltam... (Jó, tényleg nem tudom, hány éves, de tuti fiatalabb nálam, ezért 23 a tippem.) Amúgy az autók kb. annyiba kerülnek, mint otthon, szóval annyira ez nem is biztos, hogy meg kell ezen lepődni. Bezzeg a lakás/ház árak! Azt nagyon nem könnyű itt sem összespórolni, sőt...

Hát, nagyjából ennyi így mára, mondtam, hogy nem lesz egy körömrágós bejegyzés. Most még két lehetőségem van mára: a) felporszívózni, mert már igencsak aktuális; b) elmenni valahova enni egy steaket vagy burgert. Nehéz döntés...

Szólj hozzá!

Címkék: Virág Vancouver Kávé Tesla

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr3417393412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása