HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

A nap, mikor megtudjuk, ki a győztes...

2022.04.11. 07:41 :: Dawson

A mai napra kész terveim voltak: takarítás, illetve beszerezni magamnak egy-két ruhaneműt. Mivel a szombati napom jelentős részét ágyban töltöttem, és este is időben feküdtem, nem volt különösebb gondom az ébredéssel. Persze azért egy kis lustálkodás kijár az embernek, de 10-kor már tényleg kidobott az ágy...

A délelőttöt a hírek olvasása, porszívózás-felmosás (nem, még nem tudom Csabizásnak hívni) és videós beszélgetések tették ki. Mivel azonban egy picit alaposabb takarításra volt már szükség, el kellett mennem bevásárolni... De akkor már úgy voltam vele, hogy benézek egy ruhaboltba is, mégiscsak itt a tavasz. Természetesen felkészülten érkeztem, két nadrágot is kinéztem online, csak a méretben nem voltam biztos. Hát, elsőre egyiket sem találtam. Itt az elsőrét úgy kell érteni, hogy kb. 30 percig kerestem, pedig azért nem egy óriási boltról van szó, szerintem már nézték, vajon mit akarok lopni... Aztán amikor már feladtam volna, találtam egy olyan nadrágot, ami ugyan nem volt a listán, de megtetszett. Indultam vele a próbafülkébe, majd megláttam az egyiket a kinézettek közül. Szerintem mindkettő egész jó, így megvettem őket. Továbbra is elég fura, hogy az adó nincs feltűntetve kapásból...

Innen az utam London Drugsba vezetett, ahol vettem mindenféle szert. Szinte mindent találtam, amire szükségem volt, sőt, még olyanokat is, amiket jó ideje akartam ugyan venni, de mindig kiment a fejemből. Persze így nem is fért bele minden a táskámba, ezért kérnem kellett egy papírszatyrot $3-ért(!!!!!!), amire nem reagált túl kedvesen az egyébként is meglehetősen életunt fiatal pénztároslány. Innen irány a Starbucks, szükségem volt egy kávéra. Közben olyan szépen kisütött a nap, hogy sétálhatnékom támadt. De ugye a takarítás még nem volt kész... Nagyon nehéz döntés volt, hogy éljek az időjárás adta lehetőségekkel, vagy inkább a wc-t súroljam. Talán 7 másodpercig voltam a lakásban, csak letettem a vásárolt dolgokat...

Tényleg jó idő volt. Mivel a hajam vállalhatatlan, ezért baseball sapkában mentem, napszemcsi nélkül. Úgy éreztem, hogy az már sok lenne, még a végén összekevernének egy celebbel, aki épp megpróbálja elérni, hogy ne szólítsák le. A kedvenc partszakaszomon minden pad foglalt volt, de mivel kb. 20 méterre vannak egymástól, közte pedig beton, így leültem a betonra. Odasütött a nap, jó zene ment a fülesben, szóval jól elvoltam legalább egy fél órát. Mondjuk, itt már kicsit hiányzott a napgép... Mire elhatároztam, hogy elindulok, már rengetegen ültek a padok közötti részeken is. Nem állítom, hogy divatot teremtettem, de nem tudom nem észrevenni az összefüggést... :D Visszafelé még szembejött egy srác klasszikus, régi Ducks mezben. Gondoltam, odaszólok neki, hogy menő, de szegény annyira el volt a saját világában, hogy rájöttem, észre sem venné... 

Hazaérvén, miközben befejeztem a takarítás, leszakadt az ég... Pár perc alatt szinte teljesen sötét lett, és ömlött az eső. Vagy jég. Vagy valami... 

Elintéztem még a mosást, kicsit pakolásztam, aztán lementem egy burgerre a SC-ba. Újra van francia Pinot, szóval egész jól alakult a nap. Pláne, hogy fizetéskor mondta a pincér, hogy a tulaj úgy döntött, a következő két hétben minden kajából elenged 10%-ot, mert mától nem kell bemutatni az oltási igazolásokat. Kár, hogy az italból nem jön le ugyanennyi... :D

Na és akkor itt az ideje, hogy győztest hirdessek az eheti tippeléssel kapcsolatban. Elég közel voltatok, kezdetek ráérezni... És most, hogy ellenőriztem a tippeket, rájöttem, hogy nem is az nyert, akit én hittem. Mivel már neki elmondtam, hogy nyert, ezért B Zsuzsa, szolnoki lakos is kap egy ingyen kávét, ha meglátogat. Az volt benne a pláne, hogy mindösszesen $0.56-tal volt közelebb, mint P. Zsolt ($5 vs $5.56). De most kiszúrta a szemem, hogy P. Ágnes tippje csak $2.06-ra volt, így ő a büszke tulajdonosa egy vancouveri ingyen kávénak. A nyereményét a város egész területén átveheti, az nem átruházható, és másra sincs lehetőség átváltani. :)

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy úgy fizettem $114-t, hogy még az említett Listerine-t is megvettem. Ugyanakkor, a krémre kaptam kedvezményt, amit ugyancsak nem jeleztem, a kettő pedig nagyjából kiegyenlíti egymást. (Gondolom, ugyanis a blokk már régen nincs meg...)

Ja, a koreai csirkéből még mindig van, pedig teljesen jó adagot ettem belőle ebédre. Szóval a holnapi kaja is megvan. Mivel az már a harmadik étkezés lesz, azt hiszem, kijelenhető, hogy elég jól megéri...

2 komment

Címkék: Játék Vancouver

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr9017802675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roli88 2022.04.11. 12:58:03

így, hogy nincs meg a blokk ez nem hivatalos eredmény. Óvást szeretnék benyújtani! :D

Dawson 2022.04.12. 07:44:33

@Roli88: Úgy jársz, mint azok, akik ellent mondtak a főszereplőnek a Diktátor című klasszikusban... :D
süti beállítások módosítása