HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

A nap a meglepetés elődöntővel

2022.03.29. 07:42 :: Dawson

Nem mondom, reggel éreztem a combom a tegnapi futás után. És akkor eszembe jutott: ma este elődöntő Anglia ellen. Ezt figyelembe véve szuper ötlet volt a tegnapi edzés... Amúgy sem indult jól ez a hét, egy meeting miatt 8:30-kor már gép előtt kellett lenni, ami fájt egy picit, ha őszinte akarok lenni.

Ebédre egy kis quesadilla-t ettem, majd elmentünk és vettünk cheescake-et, mert az jó. Hát, ettem már finomabbat is, bár egyébként nem volt rossz. Csak ha figyelembe veszem, hogy $8.35-öt fizettem érte úgy, hogy ekkora ár mellett nem voltam hajlandó borravalót adni egy elviteles sütiért, legalább életem top 3-as sajttortájának kellett volna lennie.

4-kor kezdődött a UCON meccse a March Madnessben, és úgy alakult, hogy akik követjük, nekik szurkolunk. Alapvetően nem rajongok a női kosárért, de nem volt választásom, így fél szemmel néztem. Aztán 5 után már teljes lendülettel, mert egyébként zseniális meccs volt. Sajnos a UCON magyar játékosa, Juhász Dorka elég csúnyán megsérült, de a csapat így is továbbment, kétszeri hosszabbítás után. Zseniális meccs volt.

Fél 7 után haza is értem, így volt kb. 45 percem pihenni, összekészülni, majd indultam is a Kanada-Anglia elődöntőre. Nem rohantam, így is odaértem a pályára 5 perccel kezdés előtt. Csakhogy nem volt ott senki ismerős, cserébe rengeteg gyerek, illetve olyanok, akik Ultimate Frizbi meccsre készültek. Csak ellenőriztem a telefonom, nem néztem-e be valamit... Az idő stimmelt, este 8. A helyszín? Na, az nem. Ugyanis nem ott volt a meccs, ahol az előző kettő, hanem egy másik pályán, 1,3km-re onnan, ahol voltam. Írtam egy üzenetet, hogy kések 10 percet, majd elindultam. Nem siettem, úgy volt, hogy van cserénk. Nos, hamar kiderült, hogy csak 1 lesz. De akkor sem voltam hajlandó futni... :) Aztán úgy alakult, hogy időben odaértem, ugyanis csúszás volt, szóval ebből nem volt gond.

Ugye a "Hülye angolok, angol hülyék" ellen nyertünk múlt héten, de most nem teljesen azzal a csapattal jöttek. Nálunk meg sokkal védekezőbb lett a felállás, nem jöttek azok, akik nem passzolnak, és nem jönnek vissza. Így 15 perccel a vége előtt még 0-0 volt, ami azért nem annyira megszokott. A vége 3-0 ide, a játék elég jól ment, volt gólpassz, az ellenfélnek csak kisebb lehetőségei, szóval elégedett vagyok. Tudtam volna még aktívabb lenni előrefelé, de 0-0-ig nem akartam nagyon kockáztatni, leginkább magamban bízok hátul, 1-0 után jött a gólpassz, szóval utána meg már nem kellett. Csütörtökön lesz a döntő, nem tudom kivel. De a helyszínt meg az időpontot többször is csekkolom majd.

Hát, nagyjából ennyi történt ma, már csak négy nap van a hétvégéig... :)

Kanada - Anglia 3-0 :P

1 komment

Címkék: Foci Vancouver March Madness

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr1917792095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roli88 2022.03.30. 13:35:21

Miért pont a UCON-nak szukroltok?? A March Madness tényleg ekkora dolog még Nálatok is?? Ez miért van egyébként?
süti beállítások módosítása