HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Superman who?

2022.04.05. 07:25 :: Dawson

Nem, attól mert ide írok, még nem lesz hosszú bejegyzés. Főképp azért, mert egy hétfőről sosem könnyű írni. Habár, meg kell mondjam, egész büszke vagyok magamra. Bevásároltam, mostam, szárítottam, hajtogattam, takarítottam, és mindezt úgy, hogy 6-kor még az irodában voltam. Oké, lehet, hogy ettől más még nem érezné magár Supermannek, de nálam e tekintetben alacsonyan van a léc :) 

Amúgy a takarítás ezzel a porszívó/felmosóval (erre kell egy rövidebb név, de a pormosó nem tetszik, a felszívó meg félreérthető...) tényleg egész könnyű. Sokkal hamarabb rászánom magam, és sokkal hamarabb végzek is vele. Az az egy baj van vele, hogy a polcokat, tükröket, mosdókagylót nem tisztítja magától, ezen még dolgoznia kell a tudománynak. 

Ez a hét valamivel mozgalmasabbnak ígérkezik, mint az előző:

  • Kedden meccs, kezdődik az új szezon. Nem tudom ugyan, mennyire kell ez az én idegrendszeremnek, de próbáljuk meg. Lehet, hogy változtatni kellene a mentalitásomon, és nem úgy kéne hozzáállni, hogy nyerni akarok. Áhh, hülye ötlet volt...
  • Szerdán megyünk falat mászni, utána meg valami híres kávézóba, ahová asztalt kell foglalni. Nem egészen van meg, hogy miért híres, valami macska vagy macskák miatt, de nem értem, hogy ez miért olyan nagy szám. Tartok tőle, hogy ez nem egy szimpla kávézó lesz.
  • Csütörtökön a terv az, hogy végre eszem egy jó steaket, a márciusi nagy költekezés után elvileg van most rá büdzsé.
  • Péntek az mindig péntek, a pénteket már önmagáért is szeretjük. :)
  • Szombaton Canucks meccs lesz, ha jól emlékszem a Sharks ellen. Ennek még biztos lesz tétje, no nem a San Jose részéről, mert már ők is mentek a levesbe (ahol a kacsák már rég ott vannak, meglehetősen érdekes leves lehet ez). Szerintem jó hangulat lesz, de lehet, hogy be kéne szerezni valami Canucksos ruhát, amiben megjelenhetek.

Hát, ezek a tervek, meglátjuk, mi jön össze belőle, és mi az, ami esetleg nem szerepelt a listán, mégis megtörténik a héten.

Itt az április, jöhet mindenkitől a beszámoló, ki hogy van.  

3 komment

Címkék: Vancouver Superman Tervek

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr8017797875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dawson 2022.04.11. 07:43:05

Nem győztél meg... ;)

Roli88 2022.04.11. 12:53:37

Én csak válaszoltam a kérdésedre! :D
süti beállítások módosítása