HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

A két nap, amikor történtek is dolgok

2022.03.06. 05:29 :: Dawson

Ami azt illeti, elég tartalmas volt az elmúlt két nap. Péntek reggel korán keltem, ami nyilván nem esett jól. El akartam már intézni a hitelkártyát, amit ugye csak 8 és 16 között tudok. A terv az volt, hogy felkelek 7 körül hogy nyitás után nem sokkal ott legyek, ezzel nem sokkal 9 után az irodába tudok érni. Kinéztem a tömegközlekedést, de úgy voltam vele, hogy ha reggel $30 alatt lesz az Uber, akkor azzal megyek. Megnéztem, $29 valamennyi volt. Ez jel. Kis reggeli, fogmosás, és hívom is a kocsit. Már $42... Viszont a tömegközlekedéshez már nem volt időm, így kénytelen voltam kifizetni ezt a vagyont. A jó hír az, hogy gyorsan odaértünk és meg is találták a levelem. Sőt, amikor átvettem, éreztem, hogy kártya van benne...

Innen el kellett jutnom az irodába. Google Maps megnyit, tömegközlekedésre állít, elindul a megfelelő irányba. Ami furcsa volt, mert nem így rémlett. Megnéztem megint, majd látom, hogy az ajánlott út úgy kezdődik, hogy autóval menj 2 km-t (5 perc)... A tömegközlekedés résznél... Ebben a pillanatban fordultam is vissza, mert csak jól emlékeztem, ha nincs autó, akkor pont a másik irányba kell indulni. Busz, majd vonat(?), majd vonat volt a menü, gond nélkül megugrottam.

Ebédre a Chipotle-ba mentünk, ez kb. mexikói gyorsétterem, de azért a minőség magasabb, mint mondjuk egy Mekiben. A kiszolgálók olyan gyorsan beszéltek, hogy esélyem sem volt megérteni, így megérzés alapján mutogattam. Egész jól, mert olcsó is lett, finom is, és az adag is megfelelő. Ezt követően még egy kis munka, majd mivel 4-kor el kellett hagyni az épületet, mert az elektromos hálózatot tesztelték (nem kezdték el akkor), Kevinnel és Amandával elmentünk Gastownba, beültünk egy bárba, ahol épp Happy Hour volt. Na jó, őszintén szólva pont ezért mentünk. A korsó Guiness még így is 8$ volt... 

6-ra volt jegyem a Batmanre, épp akkor ért oda az Uber, a mozi előtt sor... Aztán egy kis sor még a popcornért is, de időben bejutottam, még az előzeteseket is láttam. :) Ja, még kiszaladtam a mosdóba is, a Guiness túl gyors volt. A film nekem tetszett, bár Batman tekintetében nem vagyok objektív, ezt elismerem. De szerintem a story is rendben volt, és ott volt a szokásos sötét, depresszív hangulat, ami egy Batman filmhez szinte kötelező és a zene is jó volt. Aki látta már, írja meg, hogy neki hogy tetszett a film, kíváncsi vagyok. A párbeszédeket nem vitték túlzásba, ami nem is baj, lévén most még csak angol felirat sem segített...

Ma pedig túrázni voltunk 5-en a csapatból, a Dog Mountain-re mentünk. Nagyon jó időnk volt, ezért meglepett, hogy ott még bőven havas volt minden, az egész túraútvonalon hó volt, így elég sokat csúszkáltunk. De ez nem hogy elvett volna az élményből, hanem még hozzá is tett, imádtam :D Meg lehetett röhögni Kevinen, aki legalább ötször elesett :) Maga az útvonal 5,5km volt, gyakorlatilag egy kilátó részhez mentünk el, majd vissza. Kellemesen elfáradtam...

img_2227.png

Engem meglepett, milyen sokan voltak, ráadásul rengetegen kutyával. Nem tudom, szegények mennyire élvezték, hogy fel-le kellett menniük ezen a csúszós havas úton... Volt benne azért némi kihívás.

img_2229.png

Mivel jó idő volt, mozogtunk is, így nyilván megéheztünk. Visszaérvén Yaletownba, elmentünk egy görög helyre, gyorsan pótolni a ledolgozott kalóriákat. És hogy egészen biztos legyek abban, hogy nem fogok elfogyni, még a Nero nevű helyre is elmentünk, ami állítólag a legjobb hely a waffle-hez. Ez igazából valahol az amerikai palacsinta és a gofri között lehet, és ezt ízesítik többféleképpen. Nem tudtam, hogy ez ennyire jó. Sajnos túl közel van hozzám...

Ma estére meg még el kell mennem a Social Cornerbe, mert mint kiderült, Bencének ma van a születésnapja, én meg mondtam, hogy koccintunk. Szóval 9 után nem sokkal lenézek, de nem tervezek sokáig maradni, jó lenne rendesen kialudni magam... 

img_2233.png

1 komment

Címkék: Batman Chipotle Vancouver Nero Happy Hour Dog Mountain Waffle

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr7017773096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roli88 2022.03.07. 13:12:35

WOOOOOOOOWWWWWW :O :O csoda hely!!!!
süti beállítások módosítása