HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

A tegnap estéről

2022.04.16. 05:16 :: Dawson

Gondolkoztam, hogy belemenjek-e a részletekbe, de aztán úgy voltam vele, miért ne. Szóval. Az egyik kollégám meleg, és ő hívott el a tegnapi buliba, ami alapvetően egy homoszexuálisoknak rendezett party volt, de megnyugtatott, hogy ne aggódjak, jó pár hetero is lesz. Főleg lányok, mert ezeket a bulikat biztonságosabbnak érzik, itt nem nyomulnak rájuk a férfiak. Azért elég bizonytalannak éreztem a dolgot, nem tudtam, hogy mihez fogok majd ott kezdeni magammal, de kiderült, hogy páran jönnek abból a születésnapi buliból, ahol múlt héten voltam, és tudtam, hogy így nem leszek egyedül. Így hát, csak rászántam magam, mi rossz történhet. (Mama, ha olvasod, ez nem azt jelenti, megnyugodhatsz...) 

Amúgy Vancouverben teljesen normálisan kezelik ezt a "kérdést", nem találkoztam még semmiféle kirekesztő vagy megbélyegző dologgal. Na de vissza a tegnap estéhez. Szóval elmentem, és kicsit megdöbbentem, amikor beléptem. Én ennyi fiatal lányt egy helyen szerintem még nem láttam, a lány-fiú arány elég elsöprő volt az előbbiek számára. Szóval nem egy Kék Osztriga Bárt kell elképzelni... A zene mondjuk nem pont olyan volt, amire én különösebben tudnék táncolni (oké, tudom, ez nem a zene hibája...), de ettől függetlenül nagyon jó hangulat volt, és végtelenül kedves volt mindenki, abszolút nem bántam meg, hogy elmentem. Ugyanakkor kicsit szomorú, hogy ilyet nem nagyon tudnék elképzelni Magyarországon. Persze, ettől függetlenül lehet, hogy csak én vagyok alulinformált...

Ahhoz képest, hogy mennyit ittam, szinte semmi bajom nem volt ma. Ami megerősít abban a hitemben, hogy vizezték a piát... Lévén a Nagypéntek itt is munkaszüneti nap, nem voltam túl aktív, olvasgattam, videókat nézegettem. Aztán elmentem a szokásos sétámra, és ismét kiderült számomra, hogy a magyar vizslák a legjobbak. Amúgy meglepően sok vizsla van itt. Jó, lehet, hogy a "sok" nem a megfelelő szó, de már jó párral találkoztam. Tényleg, tudja valaki, hogy van a fajta neve angolul? Lusta vagyok rákeresni... Na mindegy, a lényeg, hogy egyszer csak kutya nyüszítést hallottam. Mint amikor a kutyák már alig bírnak magukkal a kaja előtt. Ebben az esetben a vizsla már nagyon ment volna a parkba. De pont úgy, hogy még ne feszítse meg a pórázt, de azért jelezze, hogy már rohanna, úgy "sétált", hogy bármelyik percben el tudott volna kezdeni rohanni. Természetesen a gazdája megpróbálta kihasználni az alkalmat a nevelésre, le kellett ülnie, türtőztetnie kellett magát, stb. Egyszer azt is eljátszotta, hogy visszafordulnak, mert nem volt elégedett... :D Aztán a park szélén levette a pórázt, és mondta, hogy mehet a többi kutyához. A vizsla elindult, de pár lépés után visszament a gazdájához, aki szépen lassan sétált. Így jojózott, de sosem ment a többiekhez túl közel. Aztán már a gazdájára ugrált, ekkor jöttem rá, hogy a vizsla le sem szarj a többi kutyát, egyszerűen csak azt akarja, hogy végre dobja már el a gazdi a labdát, hadd szaladhasson. Aztán eldobta... A kutya meg szaladt. Illetve repült... Mondjuk a labda visszaadása még nem annyira megy, ahogy néztem... :D Aztán már két labda is volt, a vizsla meg csak futott... Jó volt nézni.

Mára ennyi, egyetek sok sonkát!

Szólj hozzá!

Címkék: Vizsla Vancouver Babes

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr2917809113

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása