HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Ramen - pipa

2022.03.01. 06:08 :: Dawson

Na, a tegnapi esszé után ma csak pár sort tudok összehozni. A munka borzalmasan bosszantó volt ma... Pénteken még minden stimmelt, elkezdtem tesztelni a legfrissebb javításomat, erre ma nem tudom beüzemelni a környezetet. És egyszerűen nem tudtam rájönni, miért. Anno azt hittem, hogy egy ilyen nagy cégnél biztos minden nagyon ki van találva és flottul megy. Hát, majd' két hónap után nagyon nem ez a véleményem... Még ebédre sem volt emiatt időm. És ne legyek ideges... Snickers meg sehol.

Munka után elmentünk egy japán helyre, a JINYA Ramen Barba, szóval ott folytatom ezt a hetet is, ahol az előzőt abbahagytam, legalábbis, kaja szempontjából. Kértünk egy Takoyaki (Octopus Ball) című előételszerűséget, amit megosztottunk, illetve én Wonton Chicken Rament választottam. Az adagok megint akkorák voltak, hogy én meg sem bírtam mindent enni...

img_2215.png

A naphoz még annyit, hogy holnap 17:30-ra megyek fodrászhoz. A hely a "Cut My Hair Barber Shop" fantázianevet viseli... Vannak fenntartásaim. Mindegy, ha nagyon rossz lesz, akkor mindig le lehet nyírni teljesen rövidre, de jó lenne, ha erre nem kerülne sor.

Fáradt és kicsit nyűgös vagyok, szóval mára elég is lesz ennyi. Aki nem írta meg, hogy mi van vele, az sürgősen pótolja!

Szólj hozzá!

Címkék: Vancouver Ramen JINYA

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr8517768788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása