HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Hát ez...

2022.03.02. 05:36 :: Dawson

A mai napról túl sok mindent nem tudok írni. A délelőtt nagy részét megbeszélések töltötték ki, de ezek még egész érdekesek is voltak most. Volt például egy olyan, ahol a manageremmel a karrierlehetőségeimet beszéljük át. Azért nem múlt időben írom, mert ez egy hat hetente ismétlődő beszélgetés. A szívás az, hogy készülnöm kell majd rá, hogy mikor mit csináltam, mármint milyen kihívásaim voltak, azokra hogyan reagáltam, és ennek milyen hatásai vannak. Amúgy sikerült megoldani a tegnapi problémát, ergo ma végre hasznos munkát is tudtam végezni...

Aztán eljött a fél hat, időben ott is voltam a fodrásznál. Meglepődve tapasztaltam, hogy nincs hely, a nevem pedig le van törölve a tábláról, ahova felírtam, mint foglalást. Kb. negyed órát kellett várnom, de nem siettem sehova, emiatt nem aggódtam. Aztán, amikor én következtem, mutattam egy egész használható képet magamról azzal, hogy valami ilyesmit szeretnék. Mondtam, hogy ne legyen túl rövid, és a lényeg, hogy könnyen kezelhető legyen. Leülök, Ricardo Csíléből beterít azzal a lepedővel, majd mondja, hogy "Short then?" Mondom, nem, ne legyen túl rövid, és legyen könnyen kezelhető. Erre a következőt hallom: "Right, just maintenance!", ami kb. annyit tesz hogy igazítás. Itt már a fejemet fogtam volna... Aztán elkezdte a tarkómnál és a fülem fölött a géppel. Otthon nem így szokták, de gondoltam csak időt akar nyerni, hogy kitalálja, mit csináljon. Nagyjából körbeért, majd a fésűt és a gépet használva folytatta a fejem tetején is. Na, ilyet még nem láttam. Ezzel elvolt egy kicsit, majd megmutatta. Hát, föntről szinte nem is vágott, így simán elaludtam volna már most éjszaka... Mondtam, hogy ennél azért legyen már ott rövidebb. Erre jött az ollóval, és nyisszantgatott egy kicsit, majd borotva megint a fésűvel. Ekkor már láttam, hogy ennek nem lesz jó vége... Az eredmény elég elszomorító, nem is hasonlít arra, amit mutattam neki. Nem is tudom, milyen, de úgy nézek ki, mint egy alsós általános iskolás... Oké, nem volt drága az itteni árakhoz képest, $25+borravaló, de a következő napokban hetekben szerintem csak baseball sapkában mozdulok ki itthonról. Aztán vagy levágatom tényleg teljesen, vagy fizetek egy vagyont egy felkapottabb helyen, hogy próbáljanak meg ott kihozni valamit az alapanyagokból. Gondolhatjátok, mennyit kattogott ezen az agyam hazafelé, hisz milyen könnyedén engedek el dolgokat... De komolyan, még oldalt is vannak kicsit hosszabb hajszálak, még az sem sikerült, hogy ott legyen egyforma hosszú! Otthon mindig feldobva, felfrissülve megyek haza a fodrásztól, élvezem, hogy legalább pár óráig relatíve jól nézek ki, erre itt meg... Hát finoman szólva sem.

1 komment

Címkék: Fodrász Vancouver Barber

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr9717769750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roli88 2022.03.02. 16:55:11

Képet kérünk az eredményről! :D lehet végre tényleg jól nézel ki, de ehhez kéne a megerősítésünk! :D
süti beállítások módosítása