HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Relax

2022.03.07. 04:57 :: Dawson

Ez csak egy rövid helyzetjelentés lesz, mert sok minden nem történt. Tegnap este koccintottam Bencével, szóval megint jó fej voltam. Elég pörgős estéjük volt... Ilyenkor mindig megállapítom, hogy jól csinálom, miszerint nem dolgozom a születésnapjaimon.

A mai napom meg végre egy volt a nyugisabbak közül. Egy könnyed brunch az SC-ben, aztán kártyaintézés, ugyanis itt fel kell hívni a központot, hogy aktiválják. Ami érdekes, mert egy hónapja használom Apple Payen keresztül, szóval picit feleslegesnek tűnik, de ez van. Ja, ami a kaját illeti. Többen is aggódtok az alakom miatt, hogy a beszámolók alapján állandóan zabálok, de nem mozgok eleget. Hát, egyrészt kis túlzással minden étkezésemről tudtok (ma még nem ettem a brunch óta és fél 8 van), másrészt ilyenkor nem kell feltétlenül nagy adagokra gondolni. Például a tegnapi vacsora a görög étteremben nem volt akkora, mint egy gyros tál. Igen, tervben van a több mozgás, de alapvetően az étel mennyiséggel szerintem nincs gond. Pláne, hogy azért nem sült krumplit eszem egyfolytában.

Délután megint kiporszívóztam. Ez a lakás valamiért hihetetlenül porosodik. Mert nem arról van szó, hogy picit por van, hanem konkrétan porcicák vannak a gyakran használt "útvonalaimon", így pedig nem tudok úgy tenni, mintha nem venném észre... Jó, nem tart vészesen sokáig, de attól még nem olyasmi, amit kifejezetten szívesen csinálnék. Lehet, hogy tényleg venni kéne egy robotporszívót...

Takarítás után elmentem sétálni, megint sokan voltak a parkokban meg a sétányon. El is gondolkoztam, hogy milyen következtetéseket tudok levonni az itteni életről így, kicsit több, mint két hónap után, de aztán rájöttem, hogy bár részben igazam lehet, de mégiscsak egy buborékban vagyok, így pedig talán nem kellene általánosítani. Mindenesetre, akikkel eddig találkoztam, akiket láttam, picit jobban "mernek élni", mint otthon. Persze, ennek jó alapot szolgálhat a jobb életszínvonal, de messze nem magyaráz meg mindent, és túl olcsó lenne erre mutogatni minden esetben. Ezt nagyon hosszan tudnám ecsetelni, de nem akarok okoskodni, ahhoz még valószínűleg nem láttam eleget.

Este pedig átvettem a bérelt autót. Egy Mazda 3-ast foglaltam le, Nissan Kicks lett belőle. Történt már olyan valakivel, hogy olyan autót kapott, mint amilyet kért? Mert persze, mindig odaírják, hogy X vagy vele egy kategóriában lévő, de én eddig mindig mást kaptam. Amúgy az autóval semmi gond, bár az ablakmosó folyadék szintje alacsony, remélem, ezzel nem lesz gond a vizsgán. Őszintén szólva nem szeretnék erre is költeni, egy vagyon volt 4 napra bérelni ezt az autót. Nem mondom, hogy nem izgultam, amikor elindultam vele arra a kb. 800m-es útra, ami a lakásig tartott, hisz 4 kanyar is volt benne. Utólag visszagondolva simán megbuktattak volna, sem a sávváltáskor, sem a kanyarodáskor nem fordultam látványosan hátra, hogy meggyőződjek, nem jön senki. Ezt a következő napokban valahogy rögzítenem kell... 

Este szóltak, hogy jövő szombaton (mármint, itt még 13 nap múlva) lesz egy focitorna, és jó lenne, ha mennék. Most épp nincs sok kedvem, ráadásul a munkatársam nem lesz ott, de azt hiszem, hosszútávon jobb, ha elfogadom. Végülis nincs messze, szóval ha nem érzem jól magam, akkor elköszönök és hazamegyek. 

Most lett vége a Ducks meccsnek, megint simázták a Sharkst. :) Legalább ők nyernek, ha már a United... De ezt inkább hagyjuk is, erről nem akarok beszélni. Holnap munka, utána pedig el kéne menni vezetni, mert nagyon közel van a vizsga. Őszintén szólva eléggé frusztrál a dolog, és haragszom is, hogy ezen át kell mennem. 19 és fél éve vezetek, fél Európán keresztülvezettem, van amerikai tapasztalatom is, és mégis kell. Bezzeg egy németnek nem kell, de még egy angolnak sem, pedig ők az út másik oldalát használják... És mennyire nevetséges már, hogy autót bérelek, azt három hónapig a jogsim miatt úgy használhatom, mint bárki, akinek már nem tanuló jogosítványa van (úgy nevezett full license), elmegyek vele vizsgázni, majd, bármi is lesz a vizsga eredménye, utána azzal az autóval hazamegyek. Akkor is, ha nem sikerült. Ez az egész non-sense...

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr8717773920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roli88 2022.03.07. 13:25:22

Nagyon jó autót kaptál :D nem is értem arról miért nincs kép :P :D

Dawson 2022.03.08. 06:08:39

Amúgy tényleg nem rossz...

Dawson 2022.03.08. 06:09:19

@Roli88: Azért ingyen reklám nincsen! De persze, van az a pénz... ;)

Roli88 2022.03.10. 09:15:06

én csak érdeklődtem, semmi reklám.....nem is értem hogy ez jött ez fel!! :D

Dawson 2022.03.11. 07:38:54

@Roli88: Ehh, pedig azt hittem, meg tudunk alkudni... ;)

Roli88 2022.03.11. 09:08:28

ahhoz alkudozni kell :D
süti beállítások módosítása