HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

A nap, amikor nem jut eszembe megfelelő cím

2022.05.29. 04:51 :: Dawson

Nem érheti szó a ház elejét, én megpróbáltam. Két negronit is ittam, sőt, Bence még intézett nekem valami italt, amit majd nyáron fognak árulni, hűsítő gyanánt, valami citrusos cucc. Kicsit olyan volt, mint egy jégkása, nem rossz, de $17-ért nem valószínű, hogy én sokat vennék majd belőle. Mindenesetre, nem vagyok benne biztos, hogy a módszer túl hatásos lenne, továbbra sem érzem, hogy ellenállhatatlanul törnének fel belőlem az ihletett szavak. Bár ki tudja, lehet, hogy a nagy költőinknek/íróinknak is többször meg kellett ehhez jelenniük a “hivatalban”. Mondjuk, az is lehet, hogy közvetlenül a ital fogyasztása közben vagy után kellett volna billentyűzetet ragadnom…

Amúgy kellemes este volt. Szokás szerint váltottunk pár szót Bencével magyarul, és ilyenkor néha megjelenik Julia is, mondván, hogy szerinte tök érdekes hallgatni bennünket magyarul beszélni. Ekkor persze mindig megakad a dolog, mert nem tudsz úgy természetesen beszélni, hogy valaki közben ezt figyeli… Most kérte, hogy tanítsunk neki káromkodásokat. (Miért mindenki ezzel kezdi??) Mivel tudjátok, hogy legalább olyan távol áll tőlem a káromkodás, mint az ital, így inkább átadtam a terepet Bencének. Kifejezetten vicces volt utána folyamatosan, minden ok nélkül azt hallani a pult mögül, hogy “Baszd meg!”. Aztán azért tettem egy kis kiegészítést, ugyanis Bence ezt úgy adta el, mint a “Fuck it” megfelelője, de valójában azért ez egy kicsit agresszívabb annál, annak inkább a “Bassza meg” a megfelelője. Hiába, ott segítek, ahol tudok.

A mai nap elég nyugis volt. Délben kezdődött valami meccs, ami után egyesek még sírtak is örömükben. Futball… Amúgy egész más úgy nézni a meccseket, hogy az én csapatom nem érintett, sokkal nyugisabb. És néha kifejezetten szórakoztató nézni mások agóniáját. Ugyanakkor persze így nem is okoz akkora eufóriát a vége.

Kora este egy jó kis séta a parton. Most nem volt olyan kellemes idő, az ég felhős, és a szél is fújt, ezért arra számítottam, hogy a parkok kihaltak lesznek. Hát, nem. Ugyanúgy sütögetés, labdázás, piknikezés. Gondoltam, hogy levideózom, ahogy páran spikeball-t játszanak, de nem voltak túl ügyesek (talán a szél miatt), és én csak minőségi tartalmat osztok meg, ugye. Majd legközelebb. A nap slágere a You Can Call Me Al volt, nem tudom, miért, de valahogy eszembe jutott, és végül is tök jól ment a hangulatomhoz. Hát, most már ezt is tudjátok. Bár gondolom a többség nem is emlékszik rá, hogy volt egy ilyen sláger.

Holnap mennem kell Amandának segíteni, ugyanis költözik. Mint mindenki, aki már látott személyesen, tudja, hogy a testem gyakorlatilag arra lett tervezve hogy súlyos bútorokat mozgasson A pontból B pontba… Kevin és Owen is be lett hálózva, de jó lenne még erősítés.

Ma még SC, Bencének és Daninek holnap lesz az utolsó napja, én meg a költöztetés miatt akkor nem biztos, hogy meg tudok jelenni, szóval jobb biztosra menni. Mindketten nagyon kedvesek voltak velem, mióta itt vagyok.

Szólj hozzá!

Címkék: Vancouver Káromkodás Negroni

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr1617842929

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása