HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

A nap, amikor nem jut eszembe normális cím

2022.02.22. 06:02 :: Dawson

Mivel a tegnapi egy meglehetősen hosszú bejegyzés volt, így ma rövidebbre szabom a dolgot. Jó, nem feltétlenül az előző miatt, hanem azért, mert jóval kevesebb dologról tudok most beszámolni...

Nem sok mindent terveztem mára, mégiscsak valami ünnepnapról van szó. Délelőtt a pakolásé és a takarításé volt a főszerep. Szépen összehajtogattam a dobozokat, amiben a csomagomat hozták, azt hiszem, jól jöhetnek még, ha esetleg innen máshova költöznék. Nem volt könnyű neki helyet találni a lakásban, kicsit át kellett rendezni az egyik szekrényt. Aztán jött a "porszívózás"... Nem tudom, lehet, hogy én csinálok valamit rosszul, de ez egy szar. Ahhoz képest, hogy olyan hangja van, mint egy repülőgép turbinájának, a szívóteljesítménye borzalmas. Volt már szerencsém szar szőnyegeket porszívózni, de nem biztos, hogy az idegőrlőbb volt, mint ezzel a masinával a sima fapadlót takarítani. Nem is porszívó ez, hanem porkeltő... Tényleg nagyon elgondolkodtam, hogy veszek valami normális porszívót, akár robotot is, úgysincs sok minden a padlón. Szívesen felmostam volna, szerintem arra lenne itt szükség (bár nem tudom, hogy ezt a fapadlót hogyan kellene kezelni pontosan), van is felmosó, meg tisztítószer is hozzá, csak épp felmosóvödör nincs. Egy nagy kaspót találtam, dehát na... 

Délután egy jó kis séta, bár most nem volt olyan szép idő, a nap el-elbújt egy nagyobb felhő mögé. Ettől függetlenül jól esett ez a 6,5km-es szakasz, megint rengetegen voltak a sétányon. Visszafele találkoztam Amnesty International-os lányokkal, és csak elérték, hogy adakozzak. Mármint, nem voltak agresszívak, semmi ilyesmi, csak pont abban a lelkiállapotban találtak meg, amikor nem volt kedvem ellenkezni. És, őszintén szólva, tudom, hogy ez a pénz jó helyre megy. Vagy legalábbis, ebben a hitben vagyok. Persze, utána még agyaltam egy csomót, hogy mennyire volt ez okos dolog, le kéne-e mondani, de egyelőre nem teszem, ennek bele kell férnie.

img_2201.png

A házban valamiért csak 1 lift működik a háromból... Oké, a másik kettőnek elég fura hangja volt az utóbbi napokban, de így kb. 10 percet vártam, mire befértem egy fölfelé tartóba. Ezért, vártam is 8 utánig, hogy levigyem a szemetet, de hiába álltam megint 5 percet a liftre várva, nem jött. Így fogtam magam, és lementem a lépcsőn. Érdekes módon, visszafelé már egy másik is működött, így elég gyorsan megjártam.

Ma még foglaltam időpontot a jogi elméleti tesztjére. Hát, érdekes lesz... :D Nem teljesen tiszta, hogy mikor és mire kell jelentkeznem, de per pillanat úgy értem, hogy foglalnom kellett időpontot, viszem a jogsimat, mugkaválllásimat, útlevelemet, pénzt, és "Proof of driving experience"-t. Ahogy olvasom, ez utóbbi lehet a jogsim is, mivel rajta van, hogy mikor szereztem engedélyt. Az más kérdés, hogy olyat is találtam, hogy nem angol nyelvű dokumentumok esetén fordítás is kell. Az viszont nem teljesen egyértelmű számomra, hogy ez az ilyen jogosítványokra is vonatkozik-e, vagy az egyéb dokumentumokra értik. Mindenesetre, az elméleti teszten 50 kérdés lesz, ebből 40-et kéne eltalálni. Csináltam eddig egy próbát, az meglett, de nem egyszerű. Már csak azért sem, mert jó pár szót nem értek, másrészt meg olyan dolgok is szerepelnek benne, ami nálunk nem, mint pl.: villogó zöld lámpa, villogó piros, olyan útburkolati jel, ami nálunk nem létezik, stb. Bízom benne, hogy azzal fel tudok készülni, hogy megcsinálok jó pár tesztet a vizsgáig.

Ja, és szóltak, hogy megint kaptam levelet, mehetek érte a világ végére... Nem tudom még, hogyan kéne megoldanom. Autóval oda-vissza 75 perc, $70. Tömegközlekedéssel kb. 2 és fél óra. Ráadásul 8-4-ig lehet menni. Nem tudom, miért nem szóltak akkor, amikor megkapták a levelet a lakótól... 

Így a hosszú hétvégén elkészült ez is:

img_2202.png

4 komment

Címkék: Vancouver Chess Vancouver Seawall

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr417723294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roli88 2022.02.22. 13:13:53

Többet kéne lépcsőzni és akkor nem kell ennyit várni...mi az a 21 emelet??....és edzésnek se utolsó :P :D

Dawson 2022.02.23. 07:00:08

@Roli88: Nagyon kíváncsi leszek, hogy hányszor fogsz lépcsőzni, amikor végre valahára meglátogatsz... ;)

Dawson 2022.02.28. 05:23:19

@Roli88: Na, ezt megjegyeztem! :D
süti beállítások módosítása