HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

He's back!

2022.02.28. 05:22 :: Dawson

Itt a hétfő reggel, és ahogy jeleztem, itt a következő bejegyzés. És most picit bajban is vagyok, mit is írjak... Az utóbbi három nap meglehetősen tartalmas volt, lényegében vagy dolgoztam vagy ettem vagy ittam. És sokat nevettem. Megpróbálom szépen sorban leírni, merre voltunk, mit csináltunk.

Leviék meglepően későn jöttek, azt hittem korábban leszáll a gépük, így csak fél 11 környékén írt, hogy mindjárt a ház elé érnek. Montrealból jöttek, és hozták a havazást is... Itt szerintem január eleje óta nem esett a hó, szóval tuti, hogy miattuk történt. Vettem egy üveg gint, meg tonikot, hátha szomjasak lennének az út után, és nem fogjátok elhinni, azok voltak! Hajnal kettő körül került mindenki ágyba, az üveg háromnegyede el is fogyott. Nem tudom, hogy ennek volt-e bármi köze ahhoz, hogy csütörtök reggel nem éreztem úgy, hogy szükségem lenne reggelire. Vagy akár az ebédre. Az irodában szerintem az egész emeleten nem voltak rajtam kívül hárman... Ennek tudatában úgy érkeztem haza csütörtök kora este, mint egy bajnok.

Mivel addigra már kellően megéheztünk, el is indultunk a Rodney's Oyster House című helyre. Ahogy a nevéből is sejthető, itt főként tengeri herkentyűket lehet fogyasztani. Na most, azt hiszem nem túl nagy titok, hogy én egy kis fenntartással viseltetem az ilyenek iránt, de némi kíváncsisággal is. És ha már kipróbálom, akkor talán olyan helyen kéne, aminek alapvetően ez a védjegye, és nem több száz kilométerre van a legközelebbi tengertől/óceántól. Hát így esett a dolog, végül garnélát ettem, rizzsel és valamilyen lecsó szerűségű mártással. Meglepően finom volt, és a végére egész jól bele is jöttem, hogyan kell enni. A kísérő Pino Noir nem hagyott mély nyomot bennem. Ezt követően megmutattam nekik a Social Cornert, kedvesen fogadtak bennünket, és a koktélok is finomak voltak. Mielőtt hazamentünk volna, még lebeszéltem az egyik ismerős felszolgálóval, hogy holnap is jönnénk. Mondta, hogy nem tud foglalást felvenni, de pénteken úgyis ő lesz az, aki fogadja a vendégeket, és majd megoldja, hogy legyen helyünk. Menő :) Végül sikerült lehoznom az estét egy gin tonikkal, egy pohár vörösborral, valamint négy koktéllal...

img_2203.png

Ehhez képest a egész jól voltam pénteken. Persze a reggelit most sem erőltettem, mert inkább az alvást választottam helyette, úgy éreztem, minden perc számít. Most bent volt az irodában a csapatból Amanda, Jad és Kevin is, így azért jobban telt az idő. Ebédre egy libanoni étterembe mentünk. A kaja finom volt, de elég sokat kellett rá várni. Gondoltam, hogy akkor ezt majd a borravaló mennyiségével jelzem is, de itt úgy volt beállítva a terminál, hogy a 18% volt a legkisebb... Annyira meg nem akartam bunkó lenni, hogy egyáltalán nem adok. Délután még munka, aztán 16:20-tól volt happy hour a csapatunknak, megint lehetett $20-ig rendelni, meg játszottunk egyet a Fedőnevek című játékkal online, persze angolul. A lényeg, hogy az én csapatom nyert. Mi Kevinnel fánkokat rendeltünk, állítólag elég híres helyről, meg valami Bubble Tea nevű cuccot. Érdekes volt... Ezt követően haza, gyors tervezés, majd indulás egy kínai kajáldába Bélához közel, mert ő meg szombaton utazott Londonba. A hely neve Legendary Noodle, és egy végtelenül hangulatos kis helyiség. Itt 7 előételt kértünk és egy levest, ezt fogyasztottuk el 4-en. Sajnos képet elfelejtettünk készíteni, pedig jól nézett ki az asztal így megpakolva. Ja, és volt magyar fehérbor, valami Dunavári. Nem ismertem korábban, és miután megkóstoltam, rájöttem, hogy valószínűleg nem véletlenül. 

Azért akartunk csak előételeket enni, hogy ha már félretesznek nekünk egy asztalt a SC-ban, akkor már csak ennünk kéne ott is. Nos, az asztal valóban ott is volt, de a mi tervünk egy picit félrecsúszott, és csak desszertet voltunk képesek magunkba erőltetni... Tudom-tudom, tiszta szégyen. Ezt a kellemetlen szituációt koktélokkal próbáltuk enyhíteni, több-kevesebb sikerrel. Amúgy a tiramisu nagyon finom volt. Azt hiszem, itt kezdtük el érezni, hogy fáradunk. Azért Bence csak hozta azt a francia pálinkaszerűséget, amire egyébként már nem biztos, hogy olyan nagy szükségünk volt... Nem sokkal zárás után már mentünk is haza, és a fogselymezés fontosságának majd 30 perces taglalása után mindenki ment is aludni.

Mikor szombat reggel előmásztam a hálómból, Leviék már természetesen ébren voltak. Megbeszéltük a programot, és kis készülődés (öltözés+fogmosás) után útnak is indultunk. A Brunch nevű helyre mentünk, nem fogjátok kitalálni milyen célból! Pontosan, brunch miatt. Kb. 15 percet kellett várnunk, mire bejutottunk, majd egy zseniálisan finom kaját kértem. Ja, ez egy mexikói hely volt, ide még egészen biztosan visszatérek. Utána buszra fel, irány a Granville Island, ami egy bazi nagy és híres piac. Előtte még egy gyors kávé egy aranyos helyen, majd be a piacra.

img_2206.png

Hát, itt tényleg volt minden. Gyümölcsök, húsok, halak, zöldségek, fűszerek, sajtok, minden. Még valami szegedi cucc is, hogy pontosan mi, arra nem emlékszem, csak arra, hogy egy csirke volt az üvegcsén. Vettünk négyféle sajtot meg hozzá egy kis birsalmavalamit, jó lesz délutáni nasinak. Innen egy olyan kis komppal mentünk vissza Downtownba, amelyekről már írtam, valóban tök hangulatos kis járművek. Egy kis séta a sétányon, majd haza, hogy még tudjunk egy kicsit pihenni otthon, mielőtt megnézzük a szombat estét. Útközben láttuk az alábbit, és nem annyira jöttem rá, mi a magyarázat a híd alján függő csillárra.

img_2211.png

A pihenés rész annyira nem jött össze, de legalább megkóstoltuk a Pinot-t, amit még szerdán vettem, és befejeztük a gint is. Először elmentünk a Canada Place-be, ahol jegyünk volt a Flyoverre. Itt két "előadás" volt, egy Kanadáról, egy pedig Izlandról. Ezt úgy kell elképzelni, hogy beleültetnek egy székbe, és mintha egy repülőben ülnél, felülről látod a kanadai/izlandi vidéket. Közben a székek mozognak, a vízeséseknél vízpermetet fújnak az arcodba, és úgy látod a tényleg lélegzetelállító felvételeket. Zseniális. Amúgy, az izlandi szerintem jobb volt... :D

Ezt követően egy marokkói éttermet vettünk célba, de sajnos nem volt hely. Így átmentünk a Twisted Fork névre hallgató vendéglátóegységbe, Gastownban. Nagyon kellemes volt, megint nagyon jól választottam :) Itt eszünkbe jutott a fotózás, de a kaják olyanok voltak, mint én: nem túl fotogének. Itt egy Negronit kértem, de valami nem stimmelt, nem volt kifejezetten jó. És ha már Gastownban voltunk, ami alapvetően egy nagyon hangulatos, fiatalos városrész sok szórakozóhellyel, elmentünk egy koktélos helyre. Igazából kettőbe, mert a Diamondba nem tudtunk bejutni, nem voltunk hajlandóak 30 percet várni. A Clough Clubba viszont befértünk, ami megint egy remek miliővel rendelkező kis hely volt, ráadásul a koktélok is finomak voltak. Mindenki ivott kettőt, majd elindultunk hazafelé. Útközben még elmentünk a SC előtt, ahol egy pillanatra megtorpantunk. Ez pont elég volt ahhoz, hogy kijöjjön egy öltönyös férfi, akit szerintem még nem is láttam, és beinvitáljon bennünket. Sikerrel járt. A pultnál találtak nekünk helyet, pedig eléggé tele volt az egyáltalán nem kis helyiség. Igazából nem tudom eldönteni, hogy szórakoznak-e rajtam vagy sem, de integetnek, folyamatosan mondják, hogy jó, hogy újra látnak, azok próbálják kitalálni az előző rendeléseim alapján, akik talán ha egyszer kiszolgáltak, majd a nevemet mondva hozza a koktélt egy olyan, akinek még tuti nem mutatkoztam be. Szóval, ez most már kicsit gyanús... Az egyik felszolgálóval kicsit beszélgettünk az este folyamán, majd mikor már mentünk, még odajött, hogy Leviéknek kellemes utat kívánjon, és hogy minél hamarabb jöjjenek megint. Rákérdeztem, hogy esetleg pár kedves szó nekem is jut-e, mire a válasz, hogy engem úgyis lát másnap. Azaz csütörtökön, mert akkor jön legközelebb... Ehh... Persze ezt mosolyogva meg aranyosan, de azért most már tényleg gyanús, hogy jót szórakoznak rajtam. Ma nem is mentem a szokásos vasárnapi brunchomra... 

Leviék ma délelőtt utaztak vissza, a közös reggelit én már nem vállaltam, az ágy valahogy vonzóbb volt. Nagyon jó volt ez a pár nap, nagyon jókat ettem, rengeteget nevettem, valamint többet ittam, mint az elmúlt két hétben összesen... Szóval megint itt az ideje ebből visszavenni.

Ma elolvastam az elmúlt pár nap történéseit, válaszoltam pár üzenetre, és újra kiporszívóztam. Ez a lakás nagyon gyorsan porosodik, ez nagyon nagy mínusz pont... Elmentem még egy nagy sétára is, szerencsére még épp hazaértem az eső előtt, ami azóta is esik. Ma még meg kéne csinálni pár kresz tesztet, bár nem sok kedvem van hozzá, illetve kéne találni egy fodrászt, mert a jelenlegi helyzet tarthatatlan...

Remélem, veletek minden rendben van. Azt hiszem, itt az ideje, hogy mindenki beszámoljon az elmúlt időszak történéseiről!

Szólj hozzá!

Címkék: Vancouver Granville Island Gastown Coctails

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr1417767796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása