HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Az első nap

2008.08.26. 04:34 :: Dawson

Az alvás nem volt zökkenőmentes, mert az ágy elég puha, s éjszaka néhányan elég hangosan csukják be a szobájuk ajtaját. Sokszor felébredtem, nyolckor pedig felkeltem. Fogmosás után Ákossal elmentünk Bobbihoz, s megcsináltattuk az egyetemi ID-t. 3 perc alatt készítettek egy műanyagkártyát mágnescsíkkal, fényképpel (bár erről lemondtam volna). Kicsit gyorsabban ment a dolog, mint amilyet én megszoktam kishazánkban...

Ezt követően egy rövid tour, majd magunkra hagyott. Előtte még megígérte, hogy vesz nekünk adapter átalakítót, mert természetesen nem hoztunk ilyet, s Ámerikában más aljzat van. Ezért sem tudtam eddig írni... Fel akartunk mi is deríteni egy-két utcát, de elkezdett szakadni az eső, s mire visszaértünk, el is áztunk.

Délben már megint sütött a nap, s el is mentünk ebédelni. Ez volt az első étkezésem a repülő óta. A kaja minősége nagyon jó, a választék meg kiváló. Van kínai csirke, tészta, hamburger, pizza, görög saláta, összeválogatott saláta, toast, fagyi, süti, tej, kakaó, gabonapehely, mindenféle üdítő, jegeskávé, sima kávé, s még gondolom egy csomó dolgot észre sem vettem. Ja, s nekünk nem kell érte fizetni. Hétköznap három étkezést, hétvégén kettőt fizetnek. A kajával nem lesz gond...

Ezután mentünk egy nagy kört, bejártuk a campust. Felderítettük a sport létesítményeket. Tudtam, s meséltem is mindenkinek, hogy itt picit nagyobb hangsúlyt kap a sport, mint otthon, de azért erre nem számítottam. Saját jégcsarnok (ahol épp edzés volt), konditertem, két kis kosárpálya, egy amerikai fociálya, két sima focipálya, tíz teniszpálya, egy inline-hochey pálya, egy lacrosse/gyeplabda pálya (mindkettőre jó, ha jól tudom), 4 rocketball pálya(?), úszómedencék, normális kosárcsarnok, futópálya... Szóval tényleg van minden. A sportolók már itt vannak, s edzenek is rendesen. Holnap derül ki, hogy mi mit mennyiért használhatunk.

Az egyetem szép, a legtöbb épület viktoriánus stílust képvisel. Már amennyire én értek ehhez... A túra után a cél Bobbi, s megszereztük tőle a két-két átalakítót. Utána vissza a Babcock Hall-ba (itt lakom), s teszt. Regisztrálás, restart, s már van is net.

Vacsi is megvolt, hasonló körülmények, no panasz. Ákossal számba vettük, hogy mely városokat látogatnánk meg a négy hónap alatt. Aztán megfeleztük ezek számát.

Holnap kezdődik valami orientációs program, amihez semmi kedvem sincs. Csak azokra a programokra megyünk el, ahol normális információk lesznek. Remélem...

Én lassan fekszem, mert már 10:30 van, ti pedig lassan keltek. S reggeli csak 8:30-ig van a héten, így holnap én is hajnalban ébredek... Folyt. köv.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr44633177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sulleb 2008.08.26. 16:34:18

Gondoltam, hogy a kajával nem lesz gondod...:p elképzelem, ahogy Petike rohan 5 jegeskávéva, 6 szendviccsel, meg 8 sütivel a kezében:)))) amúgy örülök, hogy rendben megérkeztél. Elkészült első három filmem mellesleg.:)))

Dawson 2008.08.26. 16:42:44

Igaz, ami igaz, a tálcámra rendszerint két tányért kell tenni :) De a sportolók (erről majd ma talán részletesebben) valóban 4-5 pohárral rohangálnak...
Itt ugye rengeteg a zöld, s van egy kis erdős rész is, ahol jó kis tinihorrort lehetne forgatni.

bloemy 2008.08.26. 21:03:29


A kajákról mehet részletesebben, mama kíváncsi:) (neki nyomtatom amit irsz, mindenről tud:)) Puszi neked, várom, hogy írj még.
süti beállítások módosítása