HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Esik

2008.09.07. 04:47 :: Dawson

Najó, ez nem igaz, mert szakad. Node ne szaladjunk ennyire előre...

Nem aludtam jól, mert nagyon meleg volt a szobában, ezért nyitva volt az ablak (mindig nyitva van). Viszont így mindent hallottam, ami a ház 50m-es sugarában történt. S hát bizony péntek este lévén jártak is arra páran. Még fél négykor is... Ennek ellenére fél tízkor már fel is keltem, majd elmentem reggelizni. Néztem egy kis teniszt, Federer ismét döntős, sorozatban ötödjére a US Openen. Az első szettet láttam élőben, ott egyértelműen jobb volt, majd a harmadik szett végétől felvételről. Óráisi pontokat csinált. Volt, hogy Djokovic a hálónál volt, s lecsapta a labdát, Federer jó fele mozdult, s így felugorva elérte, és átemelte a szerbet. Itt megtekinthető, hihetetlen : www.youtube.com/watch. A másik elődöntőben Murray 6-2, 7-6-ra vezet Nadal ellen, a harmadikban 3-2-re megy a spanyol, s break előnye van. Ekkor elkezdett esni az eső, így nem tudták befejezni a meccset, valamint a női döntőt is elhalasztották. Kíváncsi vagyok mi lesz így, mert elvileg holnap lenne a férfi döntő, de amelett, hogy holnapra is esőt mondanak, nem biztos, hogy nagyon jó dolog lenne, ha aznap fejeznék be az elődöntőt, amikor a döntőt is játszák... Federer a meccse után mondta is, hogy örül, hogy be tudták fejezni az eső előtt, s hogy bízik benne, hogy a másik meccsen is így járnak, mert ez így lenne fair. Hát, nem így történt. De azért én megmondtam, hogy ez a Murray igenis esélyes Nadal ellen... Én megmodtam...

Aztán ebéd, majd elmentem a könyesboltba, visszavittem azt a könyvet, ami a leadott tárgy miatt nem kellett. Majd lazítottam, hogy a holland sráccal megbeszéltek szerint 8-kor elmenjek a gymbe.

Láttam én a hírekben reggel, hogy valami hurrikánszerű közelít a keleti part felé, de nem teljesen felénk jön, szóval nem foglalkoztam vele. Lehet, hogy nem ide jön pont, dehogy órák óta szakad az eső az tény. Illetve ömlik. Esernyőt meg persze nem hoztam, így a kapucnis melegítőmben mentem, s jöttem. Nemhogy facsarni lehetett a felsőmből a vizet, hanem ha hozzáértem folyt(!) belőle... Elázott a pulcsi, a nadrág, a zoknik, nomeg a cipő. Megpróbáltam őket kiakasztani legalább, meglátjuk, hogy mire megyek vele. A cípőkbe beletettem egy-egy papírt, de nem olyan jó kis nedszívó Néplap papír... A telefonom is jól elázott, szétszettem, megtörölgettem, s most hagyom száradni. Szegény, ahogy öregszik, úgy éri annál több megpróbáltatás... Amúgy a gym jó volt, szinte senki nem volt, így egy csomó gépet kipróbáltam. Még az is rájuk van rajzolva, hogy milyen izmokat erősít. Persze futottam is egy jót, megint random terepen, átlag 6-os emelkedőn (talán 9 fokozat van)... Aztán squasholtunk egyez, ahol én voltam a jobb :)

Nagyjából ennyi volt a mai nap. A gym miatt nem tudtam elmenni vacsizni, így az itt lévő csokikkal kell beérnem. Mára ennyit, legyetek jók!

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr64651858

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pultos 2008.09.07. 07:38:39

Jó reggelt! Neked jó éjszakát!
Én sem aludtam jól, engem a határidős munkáim nyomasztanak.
Megbeszélés ide-megbeszélés oda, szakadó esőben miért kell elindulni bárhová, ha szakad az eső? Nagyon nehezen fognak megszáradni a dolgaid (a szárítógép nem jöhet szóba?) és a cipőd, telefonod is tönkre mehet...! De te tudod mi mennyit ér.
A bevitt tápanyagokról mostanában nem írsz részletesen, pedig jobban érdekel, mint Federer.
Ha a kondigépeken van rajz, most már biztosan tudod melyik jó a hasizmokra. Azért nem kell, hogy nagyon kigyúrd magad.
Puszi

bloemy 2008.09.07. 08:19:54

Hali!

Azért szerintem csak gyúrjál szorgalmasan:))
És tényleg írd le,hogy mit eszel, mit mondunk mamának?:))
Köszi a gratulát, az egyik tárgy a Technology and the US volt, nagyon vágok mindent belőle.
Szerintem nem olyan gáz, hogy eláztál, de mindenképp vegyél esernyőt vagy inkább esőkabátot valami boltban, biztos nem drága, és most egyik hurrikán jön a másik után (Jerry mondta, tuti tipp), úgyhogy fog még esni.
Tegnap felhíott a "barinőm", ő is gratulált, innen is köszi még egyszer:))
Legyél jó ma is, és írj, reggel a kávé mellett 5.45-kor már olvaslak! Pussz!

bloemy 2008.09.07. 08:22:21


Ja, és egy vicc:
Azért Mózes alapjában véve jól megviccelte a zsidókat!
Negyven évig vándorolt velük a sivatagban, mire az egyetlen olyan helyet megtalálta, ahol nincs olaj!!!!

:))

Dawson 2008.09.07. 16:56:11

amikor elindultam, még nem volt olyan nagy eső. Amikor odaértem, még nem volt semmi baj, a cipőm sem ázott be különösebben. A hazaút volt kellemetlen. A telefonomat nagyon megviselte a dolog, azóta nem sikerült működésre bírnom, pedig elvileg a vízáló táskában volt. Valószínűleg a cipzár mentén beázott, de nem nagyon, mert csak nedves volt. Valószínűleg szárítógépet is használni fogok a ruhák érdekében, ha nem menne. Egyébként most már megint süt a nap, elég erősen. Viszont észrevettem, hogy amikor a kék pulcsiból csavartam ki a vizet, akkor kék víz jött ki belőle. Nem lesz ez gond mosáskor vagy szárításkor?

pultos 2008.09.07. 17:20:32

Melyik kék pulcsiról van szó?
Ha nem túl világos ruhával mosod együtt, akkor nem lesz baj.
Láttad a Forma 1-t?
Én már 5 óra 10-kor olvaslak. Én győztem!

Dawson 2008.09.07. 17:30:21

világoskék, fehér. Az a melegítőfelső.
Forma 1-et nem láttam, de olvastam. Mostanában csak az esős futamok a jók...

pultos 2008.09.08. 05:18:22

Hétfő 5 óra 20 és nincs új blog!?

Dawson 2008.09.08. 05:27:22

Egy órán belül lesz. Itt még vasárnap van :)

bloemy 2008.09.08. 05:52:59

Én is itt vagyok, és epedve várok:)))
süti beállítások módosítása