HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Megküzdöttem érte

2008.09.24. 06:09 :: Dawson

Reggel nagyon nehezen sikerült felkelnem, ki tudja hányszor nyomtam le az órát. Egyébként valaki tudja, hogy miért pont kilenc percenként ébresztenek újra? A Sony telefonok is erre vannak beállítva, meg ez a Timex ébresztőóra is. Mi ennek az oka?

Aztán miután a délelőtt különböző ügyeket intéztem (még véletlenül sem unatkoztam...), megtaláltam, hogy sajnos meghalt Illovszky Rudolf. Bár koromnál fogva nem láthattam játszani, sőt az igazán eredményes edzői pályafutásáról is lemaradtam, s egyébként sem szerettem különösebben soha a Vasast, mindig is tudtam, hogy olyan legendája ő az angyalföldi klubnak, mint a Fradinak Deák (http://zona.hu/article/597/deak-ferenc-az-evszazad-elfelejtett-golkiralya.html) vagy Albert, a Kispestnek Puskás vagy Bozsik, az MTK-nak Hidegkúti vagy Sándor Csikar, az Újpestnek Törő vagy Szusza. (Czibort és Kocsist nehéz ugye itt elhelyezni, mindketten a Fradiban játszottak sokáig, majd a Honvédhoz kellett igazolniuk). Szóval nagy ikon volt ő, s ezt még én is tudtam. Találtam egy szerintem elég jól sikerült írást, akinek van három perce, olvassa el, úgy gondolom ennyit talán megtehetünk. http://fanzone.blogzona.hu/mindenamifoci/archives/2008/09/23/Meghalt_Illovszky_Rudolf__Isten_Onnel_Mester/

Délután aztán már jött a Stat labor, amin megkaptuk a quiz eredményeket. Az első 19/20 lett, a második 15/15. Hát, mondom csak megnézem, mert nem lehet, hogy Ákos több pontot kapott az elsőre, mint én, amikor tudtuk, hogy ő hülyeséget írt. Megnéztem, s hát persze, hogy igazam volt. Nem vette észre a srác, hogy én is rájöttem, hogy felcseréltem a standard deviation (szórás) és variance (szórásnégyzet) képletét, s átnyilaztam. Ő is rakott egy nyilat, csak ő a lap másik oldalára. Szóval megküzdöttem a pontért... Egyébként nem nagyon foglalkoznak azzal, hogy túl pontos legyél. Ákos n helyett n-1-gyel osztott le, s a srác kijavította, majd ugyanúgy max pont. Szóval a javítási szinvonal is olyan, mint amilyen a dolgozat írásáé...

Az órának 55 perccel korábban vége lett, mint kellett volna, így még haza tudtam ugrani angol előtt. Ott nem volt túl nagy izgalom, most csak ketten voltunk, s megint állandóan velem foglalkozott a nő. Emiatt mindenképpem megérte ebben a csoportban maradni. Viszont végig is tartotta az órát... Így csak hétkor tudtam elmenni a gymbe. Persze megint összesen 8-an kosaraztak, de azt négy palánknál. Hülye kosarasok... Kellően elfáradtam, mire hazaértem.

Ma trayless tuesday volt az étkezdében (tálcamentes nap). Gondoljuk, hogy azért, mert így akarják rávenni az embereket, hogy nem kell mindenáron teljesen megpakolni a tálcát, elég ha annyit veszel, amennyit meg is fogsz enni.

Mint már bizonyára tudjátok, a Törpök nyertek, aminek nagyon örülünk. Ezekután pénteken is nyerni kell. Holnap szerintem lesz egy quiz filozófián, úgyhogy át kéne nézni ezeket a feminista gondolatokat, kelhetek holnap is korán. Mondjuk, a néhány olvasóm többsége már most talpon van. Hát, ez van, ez volt.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr41678678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pultos 2008.09.24. 06:41:56

A sereg - tudod az a múlt századi fiatal férfiakat nevelő katonai csoport.
Örülök a Törpöknek! (Ott játszik a Kántor is, ugye?
Az eredményeidhez gratulálok, csak így tovább!
Készülsz már a hét végi kirándulásra? A fényképezőgéped aksija legyen feltöltve!
Itthon minden csendes és még mindig hided van.
Puszi

törpicur 2008.09.24. 07:19:12

Kösz a cikkeket, nagyon jók vtak.. Grat a tesztjeidhez és hát mindig állj ki magadért. Ez már csak ilyen, én is mindig reklamálok, ha Ákosnak több pontja van:P:P A kosarasok meg mind hülyék:):) Pénteken Anonim, haladunk a megkezdett úton, hogy megtartsuk a 3. helyet, sőt akár egy fölényesebb siker a 2. helyet is jelenthetné...Na minden jót, elemzést majd vmikor délután kapsz emailben!!

Csak a Törpök!!! (A Kántor, az meg ki??:):):))

Dawson 2008.09.24. 15:10:19

Azt nem mondanám, hogy már készülök, de talán este.

Kántor az most megtalálta a helyét, legalábbis legutóbb az Arénában játszott, a másodosztályban. Inkább nem is írok semmit, mert még megtalálják :)
süti beállítások módosítása