HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Megjött...

2008.10.23. 06:03 :: Dawson

Ez meg ugye mindig jó hir. (na, aki figyelmes, már itt észrevett valamit...)

Szóval ma nem volt unalmas napom. Tegnap ugye volt egy kis hiányérzetem, mert nem jött meg a táska, amit vártam. A hibában az szerepelt, hogy vagy az üzlet volt zárva vagy az ügyfél nem volt elérhető. A félelmem az volt, hogy itt voltak, de nem tudtak bejönni a Babcockba. Mondjuk azt nem értettem, hogy ebben az esetben miért nem hivtak, de mindegy. Úgy gondoltam, hogy ma cseles leszek, amikor látom, hogy úton van a csomag, lemegyek, s az üvegajtónál várok.

Amikor keltem, első dolgom volt, hogy megnézem, mi újság. Látom, hogy a csomag már úton van egy fél órája, igy gyorsan felöltöztem, s a filozófiakönyvet megragadva rohantam le és ott vártam. És csak vártam. Még mindig vártam. Mivel ideje volt órára mennem, ezért addig Ákos átvette az őrséget, amig normálisan felöltöztem. Ekkor megnéztem, van-e valami fejlemény, s látom, hogy megint a tegnapi üzenet van a neten. Hát elmehetnek a fenébe... Itt voltak, éppen nem értem le, s megint nem hivtak fel... Elég pipa lettem, de rohannom kellett. Amint becsuktam az ajtót, tudtam, hogy hibát követtem el. Benthagytam a kulcsot. S ezeket az ajtókat nem lehet ám kinyitni kivülről kulcs nélkül... Szuper, az addiginál is feszültebb lettem... Pedig annyira büszke voltam magamra, hogy még sosem zártam ki magam.

A filozófián rögtön quiz volt, de szerintem jó lett. Maga az óra sem volt olyan unalmas. Utána ebéd, majd egy iroda, ahol pótkulcsot kértem, s kaptam. Mikor a liftnél voltunk, ránéztem a boxomra, hátha valamelyikőtök küldött nekem levelet. Ekkor láttam, hogy jé, egy kulcs van ott, ergo csomagot kaptam. Elkezdtem szenvedni a számzárral, már majdnem kifeszitettem, amikor megkérdezi a kislány bent, hogy kiadja-e a csomagot. Hát mondtam, esetleg akár meg is tehetné. Hozott egy nagy dobozt, ekkor már tudtam, hogy megvan a mai program. Utána hozott mégegyet, ugyanis a gépet is meghozták! Najó, én ezt már reggel tudtam, hogy együtt hozzák a kettőt, igy nem ért meglepetésként.

Hát, irtam tegnap, hogy nem kivánok nagyon készülni a mai stat vizsgára, de esélyem sem volt... Már a csomagolás is kivételesen igényes. A gép csodaszép és csodajó. A billentyűzet kicsit fura, de majd megszokom, nincs hosszú i. De tényleg, minden a legnagyobb rendben van, nagyon úgy érzem, hogy minden centet megért. Még csak most kezdem testreszabni, de nagyon élvezem. Ezzel egy élmény dolgozni. Ugye az egész aluminium, s ezért baromi hideg volt a gép, amikor kivettem a dobozból :) Tényleg, csak ódákat lehet zengeni a dologról, emellett még Géza új gépe is elhomályosodik ;) A táska is praktikus, igazából nem is táska, de olyan, amilyet akartam.

A vizsgára azért kiirtam a képleteket, s el is mentem rá. Furcsa volt, hogy most már félig volt a terem, amikor odaértünk, pedig korábban is mentünk. A vizsga nagyon egyszerű volt... Nincs jó véleményem a matek érettségiről, de a szinvonal nem volt nagyobb. Najó, azért nagyobb tudás kellett hozzá, de ezt meg bőven kompenzálta a papir, amit be lehetett vinni. De most valahogy nem is sajnálom, hogy ilyen kis primitiv volt :)

Azóta csak a gépet nyüstölöm, van már rajta Vista is (ugye a Leoparddal adják, ami a Mac OSX), s kezdem beállitani a dolgaimat. Holnapra irnom kéne egy csomó angol cuccot, de nem tudom, hogy lesz rá időm :) Remélem otthon minden rendben, kitört a négy napos szünet, ráadásul még egy órával többet is aludhattok szombaton... Mázlisták...

A végére egy személyes üzenet : Puszilom Eta mamát és Teri mamát! :)

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr42727613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bloemy 2008.10.23. 06:32:31

Hali!

Örülök, hogy megjött. Na, ez most visz egy kis izgalmat az életedbe:))
Levelet a héten írok, jó? Csak hogy az is megjöjjön:)
Megyünk Homokra, jön egy bácsi lovaskocsival, elviszi a cefrét pálinkát csinálni. Remélem jó, azt álmodtam, hogy kinevettek, hogy ez nem is cefre:((
Na, meglátjuk.
Puszi!!

bisti 2008.10.23. 09:54:01

HEll!

örülünk, hogy megjött! mivel tud ez a tszerkezet többet, mint a régi?
stat zh-ról írjál már pár szót pls! a képletekbe szimplán be kell helyettesíteni, vagy szoktak cseleket berakni? és a külföldi népeknek is annyi nehézséget okoznak, mint neked?

a koliban nálatok szoktak fúrni? :D

pultos 2008.10.25. 06:46:40

Szombat reggel, 3/4 7! És nem jött meg...! - mármint az új blog!! Hogy egy napot kihagytál, hát az sem öröm, de túléltük. De ezt a lazaságot:(
Nem félsz, hogy ennek következményei lesznek?!

Dawson 2008.10.25. 07:01:52

Legalább 7-ig várjunk már szombat reggel :)

bisti!
Nem nagyon éreztem semmiféle cselt a feladatokba. A szomorú az, hogy még ezek is kihivást jelentenek a többségnek, már amennyire meg tudtam itélni. A gép meg fényévekkel jobb, mint a régi, nehéz lenne olyat találni, amiben nem múlja felül. És nem, nem fúrnak... :D
süti beállítások módosítása