HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Újra Portsmouth

2008.09.06. 04:46 :: Dawson

Korán kellett kelnem, mert a 11:10-es filozófia órára el kellett olvasni 12 oldalt, s gondoltam elég furán nézne ki, ha már az első házit nem "csinálnám meg". Amúgy az óra érdekes volt. Ugye beszélgettünk a témáról, s az amerikaiak a felvetésekre gyakorlatilag azzal válaszoltak, amit a könyvben olvastak. Ahelyett, hogy mondjuk annak a jogosságát firtatták volna. Az volt az ember érzése, mintha büszkék lennének arra, hogy be tudnak mondani egy-egy pontot a könyvből. Mintha szövégértés óra lett volna. Na mindegy, csak fura volt.

Ezt követően pihentünk, majd ebéd után elmentünk busszal Portmouthba. A busz természetesen ingyenes volt azoknak, akik felmutatták a UNH ID-jukat. Ugye már voltunk itt egy hajókirándulás erejéig, de most úgy döntöttünk, szétnézünk mi is. Hát nem érte meg. Gyakorlatilag semmi nem volt ott. Azért csináltam pár képet, de nem hiszem, hogy nagy izgalmakat okozna egy templom vagy egy tűzoltóság fotója. Visszafele leszálltunk egy olyan helyen, ahol egy csomó bevásárlóközpont van. Ákos vett egy mobilt 10 dollárért, meg egy vasalót. Én nem vettem egyiket sem...

Aztán hazajöttünk, vacsi, s most itt, szóval nem volt egy túl izgis nap. Mindenesetre az oldal látogatottsága minden eddigit alulmúlt az elmúlt napon. A Törpök nyertek, szivesen olvasnék róla. Most nem igazán tudok többet írni, kellemes hétvégét mindenkinek!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr20650706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bloemy 2008.09.06. 06:55:24

Szia!

Én továbbra is olvaslak, bár tegnap kevés időm volt. A törpöknek gratula. Én meg mellesleg leállamvizsgáztam ötösre. Ha érdekel valakit.
Ja, a szerintem a mosáshoz elég két kupac, én úgy szoktam. Anya biztos azt mondaná, hogy a tiszta fehéreket teljesen külön,mert úgy lesz szép, én viszont a kicsit szürkésebbeket, vagy a nagyrészt fehéreket is itt mosom. Egy kis minta nem számít. Asötétekhez meg mehetnek a szinesek. Szerintem. Vasalni tényleg nem kell, max. az ingeket. Képeket tegyél fel, engem minden érdekel.
És te beszéltél a filozófia órán?:)
Pussz.

pultos 2008.09.06. 08:12:34

Könnyű annak, akinek max. 130 percnyi kötelező elfoglaltsága van egy nap.
Szerintem a legtöbb olvasód e-mailt ír csak neked, ezért kevés a hozzászólás.
A Törpök eredményét mindig írd meg, mert engem érdekel.
Az unalmasnak tűnő képek is érdekelnek a városról.
Mi van, tegnap nem volt tenisz?!
Puszi

Dawson 2008.09.06. 16:05:44

Gratulálok az ötös államvizsgához! Mondjuk őszintén szólva nem sok kétely volt bennem, hogy nem ez lesz...
A mosásról már kaptam információkat, ezekszerint túl óvatos voltam. Filozófián nem beszéltem, mert még nem tudom eléggé beleszőni a beszédembe a tiniszlenget, a "you know", "like", "totally" szavakat. Talán majd egyszer.

Igazából nincs igazad, kedden például 220 percnyi órám van, szinte folyamatosan (egy 10 perces szünettel). De amúgy is elég nagy pech, hogy egy csomó üresjárat van az órák között.
Tegnap 4-1-re nyertek, de ez minden, amit tudok róla, még senki nem tájékoztatott.
Nem mondhatnám, hogy sok e-mailt kapnék, ha így lenne, nem kérném a kommenteket. De nem sebaj, ez van.
Tegnap a női elődöntők voltak, amik annyira nem érdekelnek. Ma már azért izgisebb lesz.
süti beállítások módosítása