HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

A költekezés

2008.09.25. 05:34 :: Dawson

Korábban keltem a szokásosnál, mert még készülni akartam a filozófiára. Legalábbis ez volt a terv. Viszont a kivitelezésbe egy kis hiba csúszott, mert nagyon nehezemre esett elhagyni az ágyat... Aztán a levelek és hírek után olvasgattam még egy kicsit a filozófiát, s rájöttem, hogy ez egy nagyon rossz cikk. Nem is azért, mert a téma rossz, hanem azért, mert össze-vissza van. Folyamatosan azt mondja, mit írtak más filozófusok, de nem érvel egyik mellett sem. Mindenesetre bejött a sejtésem, volt quiz. Amire vagy jó választ adtam, vagy nem. Pár pontot biztos kapok.

Utána ebéd, s most valami Harvester napok vannak, s ilyen helyi különlegességeket is kínálnak. Volt valami kolbászféleség is, így arra lecsaptam. Hát, nem egy csabai volt, de azért ehető. Mondjuk köménymag is volt rajta, de most még azt is elnéztem neki.

Délután volt még egy rettentően unalmas Stat is. Hát, túl sok szót nem érdemel a dolog. De legalább megint picit hamarabb vége lett. Vacsi után vettünk pár dolgot az útra, s csináltunk szendvicseket. Jah, majd elfelejtettem, nagyon finom volt a krumpli a vacsoránál. Hajában sült(!) krumplinak mondanám, de ezen végre látszódott, hogy normális olajban sütötték. Szerintem ezek egyébként mindent fat-free dologban csinálnak, azért olyan ízetlenek a kaják. Értem én, hogy nem akarnak elhízni, de ízeket sem akarnak érezni??? Ehh...

Vacsi után pedig lefoglaltuk a repülőjegyeinket, valamint a szállást Washingtonba. Noha még két hónap, jobbnak láttuk ezt mielőbb megtenni, ugyanis ,mint említettem, hálaadáskor megyünk, akkor pedig nagyon szoktak vándorolni a népek. A repjegy picit drága volt, mert a Reagan reptérre akartunk menni, mert az van igazán Washingtonban, nem akartunk még Baltimore-ból tömegközlekedni. Viszont a szállás nagyon jó helyen van, s hát nem éppen egy hostel :) Remélem jó lesz. Mindenesetre most ez így kicsit fejbe vágott, hogy ennyi pénzt költöttem hirtelen.

Úgy döntöttem, hogy ha októberben valóban bemutatják az új MacBookot, akkor már a hó végén vagy november legelején megveszem. A mostani ugyanis haldoklik. Naponta csinál olyat, hogy egyszercsak kikapcsol. Nem pittyeg előtte, nincs felmelegedve, csak úgy dönt, hogy akkor most ennyi. S ez azért elég kellemetlen volt, amikor éppen házit csináltam vagy e-mailt írtam. De ezt a picit már csak kibírja.

Most egyébként attól tartok, hogy nem fogok beférni a hátitáskámba. Nem akarom a nagy bőröndöt vinni NY-ba... S még össze is kell szednem, amit vinni akarok. Holnap is kelhetek emiatt korán, pedig már nagyon rám férne egy kiadós alvás. Mára ennyit, más nem is nagyon történt. Valószínűleg most egy ideig nem jelentkezem, de szerintem ki fogjátok bírni a bejegyzések nélkül is. Azért ha esetleg beszabadulok egy net-café-ba, akkor lehet beköszönök. Legyetek jók!

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr4680437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bloemsma 2008.09.25. 05:54:37



Jó utat, nézz meg jól mindent, és fényképezz sokat!!! Menj be egy kávéra a Central Perk-be:))

pultos 2008.09.25. 06:15:03

Nekem nagyon hiányozni fognak a reggeli leveleid! Mennyi volt a repülőjegy?
Én úgy tudtam, hogy arra felé sok a kövér ember, akkor mi ez a fat-free főzéstechnika?
Sokáig kinn leszel, hozzászoksz a "reggeli" felkeléshez:)
Jó utat és vigyázzatok magatokra!!
Puszi

törpicur 2008.09.25. 10:22:49

Jó utat, jó időt és a képeket majd nyugodtan felrakhatod ide...:) Mire visszajössz, a Törpök neve mellett egy újabb győzelmet találsz majd:)

Dawson 2008.09.25. 16:16:51

Köszi mindenkinek, igyekezni fogok. Annyit már most tudok, hogy a buszállomás NY-ban épp a Madison Square Garden mellett van...

Én is azt hittem, hogy sok lesz itt a túlsúlyos, de eddig ezt nem tapasztaltam. Szóval érdekes, lehet, hogy tévhitben éltem.

A Törpöknek hajrá, el is várom azt a győzelmet! :)

Yourri 2008.09.26. 19:40:05

Na, szóval:
Start-Fix Hupikék Törpikék - Anonim 2-2 (0-1) Gól: Horváth (50.p 1-2), Gulyás (53.p 2-2) Kb. az 54. percben véget is ért a mérkőzés, 6-7 percet nem játszottunk le. Lehet hogy a bíró sietett valahova. Mindkét csapat reklamált Sanyinál, hogy még van hátra jó pár perc...

csirip 2008.09.28. 19:56:25

Szia!Jól megöregedtél!Utólag is boldog szülinapot!Sajna nem volt jó a gépem úgy hogy nem tudtam hozzászolni az írásaidhoz!Mi is jól állunk a bajnokságban!az utolsó 3 fordulóban 0-24 a gólarányunk!vigyázz magadra!Csak a Manchester!

Dawson 2008.09.29. 18:57:34

Szia Csirip! :)

Ha majd hazamegyek, megengedem, hogy utólag meghívj valamire. Najó, ezt mindenkinek megengedem :P
Igen, nézem a Ti eredményeiteket is, s meg kell állapítanom, hogy jobban ment nektek, amíg ott voltam :) De fel a fejjel!

csirip 2008.09.29. 22:38:10

ok!abba meghívásba benne vagyok!nemsokára itt van!!vigyázz magadra!!!remélem nem felejtesz el focizni(nem mintha eddig tudtál volna)!!!
süti beállítások módosítása