HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Hulu

2008.10.08. 05:31 :: Dawson

A mai nap legérdekesebb eseménye a Törpök-Ferrári meccs volt, s már szinte mindenki tudja, hogy Magyar rendkívüli játékával és góljával (az a kis vékony gyerek is talált kettőt) 3-1-re győzött a jobbik csapat, így tartja harmadik helyét. Ezúton is gratulálunk.

Nézzük, mi volt még ma. A reggeli nem keléssel nem volt gond. :) Mostanában hideg van, pedig süt a nap, s ilyenkor még nehezebb a jó meleg takaró alól kibújni. Nem is ment könnyen ma sem. Aztán olvasgatás, majd angol házi. A stat laboron semmi nem volt, megint hamarabb vége lett. Viszont az angol picit bosszant. Úgy kezel, mint egy hülyegyereket. Najó, ez túlzás, de figyelembe kéne vennie, hogy nem egy átlagos ameriaki vagyok, akinek kihívást jelent a fogalmazás bekezdésekre való bontása. Én igenis tudom, hogyan kell felépíteni egy esszét, tudom, hogyan kell összekötni a gondolatmeneteket (mégha a blogból nem is derül ki...), nem kell ezen csámcsogni. Egyszerűen untat, s feleslegesnek érzem, hogy óráim mennek el azzal, hogy az egyes bekezdésekben a mondatokat jó sorrendbe tegyem, s kijavítsam.

Viszon a rossz mellett ki kell emelnem, hogy legalább érdekes dolgokat is tanultam. Vannak ezek a tipikus szerkezetek, mint például "ravasz, mint a róka" vagy "úgy eszik, mint a disznó". Nos, ezek megvannak itt is, de van pár olyan, amire magamtól nem jöttem rá. Ilyenek, hogy "as quite as a mouse" (olyan csendes, mint egy egér) valamint "as flat as a pancake" (olyan lapos, mint egy palacsinta). Azért ezek érdekesek.

Angol után gym. Nem voltam már majd' két hete, így egy kicsit fura volt. De azért jól helytálltam. A holland gyerekkel (akinek ma valami baja volt, mert nagyon nyűgösnek tűnt) squashoztunk egy rocketball pályán. Hiába mondtam neki, hogy nem lesz jó, ragaszkodott hozzá. Hát, miután nem nagyon ment neki, belátta, hogy igazam volt. De olyan fürge voltam, hogy magam is meglepődtem, miket értem el...

Gym után vacsi, majd szállás. Itt kipróbáltam a már sokat emlegetett hulu.com-ot. Először az amerikai elnökválasztás miatti második vitát néztem, majd amikor elegem lett belőle (nekem túl sok volt benne a személyeskedés), megnéztem a House-t, legálisan!:) Mondjuk, kis trükkel kellett élnem, hogy magyar feliratom is legyen, dehát mérnök vagyok, megoldom. Úgyhogy most megyek fürdeni, majd megnézem a második részt is. Ezzel az a baj, hogy holnap reggelre el kell olvasnom 10 oldalt Arisztotelésztől, s úgy terveztem, hogy ma ma este, de a House közbeszólt. Majd kelek holnap korábban. (persze...)

Ma nem kaptok videót, mert így éreztetem veletek, mekkora hatalmam van. Adhatok is, meg el is vehetek :) Csak ügyesen!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr1702262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pultos 2008.10.08. 05:53:02

Bezzeg, ha én írok nem lelkendezel...- pedig én vagyok a leghűségesebb, nem?
Ne morogj az angol miatt! Mehettél volna erősebb csoportba, de nem tetted. Akkor meg az lett volna a baj, hogy sokat kell tanulni. Ákos mit mond a másik csoportról?
A Törpöknek gratulálok! Mi lesz, ha nélküled jobban szerepelnek?
Ma készülök egy meglepire - ezt csak azért írom, hogy könnyebben ébredj.
Puszi

bloemy 2008.10.08. 06:09:28


Ja, igen, igen, a meglepi jó lesz! Én is tudom:))
Tegnap az Experidance FERRRRRGETEGES volt (nem azért, hogy irigykedj,hanem mert tényleg nagyon-nagyon). Az angolban ezek a kifejezések (idioms) tényleg nagyon jók, én is szeretem őket.
Pussz!

Dawson 2008.10.08. 06:51:49

Ákos jobban panaszkodik, ott még nagyobb hülyeség megy. Öt(!) piszkozatot kell csinálniuk, mielőtt leadják a végleges változatát az esszének. S természetesen azokat is le kell adni időben. Szóval ő jobban utálja, mint én... Örülök neki, hogy nem mentem abba a csoportba, mert ott csak intenzívebb szopás van.

Úgy néz ki, hogy már be sem fogok férni. Nemhogy a kezdőbe nem, még a keretbe sem. Ez elég felemás érzés, mert örülök, hogy jól megy nekik, tényleg. Ez van, majd szotyizva szurkolok nekik a pálya széléről, s mindenkinek azt újságolom, hogy én lőttem a legtöbb gólt a csapat történetében. Ez is valami... Na, lassan megyek aludni.

törpicur 2008.10.08. 07:38:29

Mi az h az a kis vékony gyerek????? Van neve is: gólkirály:P:P:P Én is örülök, hogy felismerted, hogy nem fogsz beférni a csapatba:D:D:D Nézzél szét, ha ott kint olcsóbb a szotyi, sztem pakolj fel pár dobozzal:D:D:D:D:D Nah jo csak vicceltem, de az a legtöbb rúgott gól komoly veszélyben lehet:P:P Na mennem kell suliba:S Légy jo!!!
süti beállítások módosítása