HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

MZ/X

2008.10.09. 05:26 :: Dawson

Jelentkezem, mint MZ/X.

 

Igazából semmi nem történt ma. Egy unalmas filozófia, majd egy még unalmasabb statisztika. Najó, ma lehet, hogy a filó volt a rosszabb. Az idő nagyon változékony. Az egyik nap felhős és hideg, a másik nap napos és meleg. Elég érdekes.

Mivel tényleg nem történt semmi, ezért nem is tudok miről írni. Fáradt vagyok, korán kellett kelnem Arisztotelész miatt, s még fent is kell maradnom egy ideig, mert angol házit csinálok. Kemény az élet itt az új világban...

Igazából ígértetek nekem egy meglepetést, de vagy én voltam figyelmetlen, vagy nem kaptam meg. Vagy ez más jellegű? Pedig nagyon ott motoszkálhatott az elmémben, mert még álmodtam is róla.

Úgy néz ki, hogy az egyetlen, ám de nem túlzottan kedvelt szomszédom elköltözik. Nekem az az érzésem, hogy két emelettel leljebb bútorozik. Jó lenne, ha senki nem jönne a helyére... Nem volt nagy problémám vele sem, csak nem rajongtam a gitárjáért és az énekléséért, valamint az sem volt túl kellemes, amikor nem volt itthon, s több, mint egy óráig szólt folyamatosan az ébresztője. Nomeg nem csukta be az ajtóját, hagyta, hogy becsapódjon. Erről jut eszembe, senki nem válaszolt a számomra olyan érdekes ébresztőórás felvetésemre...

Mára ennyit, megnyugtatok mindenkit, a holnapi is elég nyugis napnap ígérkezik.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr10704443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pultos 2008.10.09. 05:44:23

Úgy tűnik igen sok időt töltesz a számítógép előtt, ha a levelek és hírek böngészése mellett ráérsz rajzfilm slágereket letölteni. Igen változatos zenéket küldesz!
Az óra csörgéséhez nem tudok hozzászólni. Vekkert nem használok, a telefonom pedig 2 percenként ébreszt, de csak háromszor.
Újra csak irigységemnek adhatok hangot, mit nem adnék néhány unalmas, nyugodt napért...!
Ha fáradt vagy, aludj többet. Ha reggel "korán" kelsz, feküdj le előbb, mint szoktál!
Puszi

Dawson 2008.10.09. 06:04:35

Nem szoktam előre kikeresni az éppen aktuális viedót, s nem is tart sokáig. Viszont igazad van, tényleg sokat vagyok számítógép előtt. Ezen változtatni kellene, de nehéz.

Áhá, végre egy ellenpélda! A te telefonod tehát két percenként ébreszt, szóval ez a kilenc perc mégsem egy általános dolog. Mondjuk ez a három is meglep, az enyém tovább bírja.
Azért annyira nem unatkozom. A rossz az, hogy tudnék mit csinálni, de nem tehetem, mert akkor rossz érésem lenne, hisz tanulnom kellene. Viszont tanulni meg nincs kedvem.
Aludnék én többet, de reggel korán kell kelnem, s még csak most fejeztem be az angolt, s megyek fürdeni. De legalább holnap picit tovább aludhatok.

Yourri 2008.10.09. 08:27:19

Az idő azért változékony mert génkezelt. Amerikában vagy!!! De azt nem gondoltam, hogy Arisztotelész is oda ment.

törpicur 2008.10.09. 13:29:57

Hi

Tök jó ez a másik blog Peti, nagy ötlet volt:D
Örülök, hogy azért bulizgatni is eljársz, tegnap megkaptam a képeket is emailben. El is küldtem Pozdinak is. Szerintem a barna szebb mint a szőke, de hát te tudod... Szted Pozdi??? Mindenesetre jó dolgod van azt már látjuk:D:D Cak így tovább!!! Hajrá Törpök

bisti 2008.10.09. 13:30:06

CSőő!!

na végre megláthattuk amerikai turnéd fényesebb oldalát és lám-lám, nemcsak a tanulásról szól az élet :-)

hát Goofy nehéz a döntés valljuk be, bár én inkább a kék szemű szöszit preferálnám :P

forza Aprajafalva!!

Dawson 2008.10.09. 16:49:45

(Mielőtt bárki kérdezne, gondoljon bele, mekkora valószínűsége van annak, hogy fényképezővel megyek el bulizni.)

Dawson 2008.10.09. 16:52:07

Azért nem semmi, hogy összesen 9 másodperc van a két beírás között. Mivan, unatkoztok? Takarítsatok inkább! :)

Az a barna, meg a kék szemű szöszi pedig fiúk, dehát ti tudjátok, kinek a pap, kinek a papné :D

bisti 2008.10.09. 23:32:34

ne irigykedj ;)
süti beállítások módosítása