HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Magyarország - Albánia 2-0

2008.10.11. 21:54 :: Dawson

15000 néző!

Néztem a neten, hát izgis volt, pláne, hogy minden negyedik másodpercet nem láttam a szaggatás miatt. De nekem tetszett. Lehet szídni Torghellét, hogy állandóan lesen van, teljesen hülye, és nem túl ügyes, de ő legalább mindig megy, s odateszi magát. A mai teljesítménye meg abszolút rendben volt.

Így most megvertük a csoportelsőt, hehe. Szerdán meg kell verni Máltát is, s akkor nem is állunk olyan nagyon rosszul. Ma a svédek és a portugálok remiztek, ami szerintem nekünk még jó is.

2 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr84709110

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: webdesign antwerp 2018.05.16. 19:48:05

Kerékpár bolt - Kerékpár turizmus - Kerékpár bolt

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zoli 2008.10.11. 23:29:41

Szia Peti!

Én is néztem a meccset és jó minőségben is rendben volt a második félidő!:) sanyi nagyot domborított,de szerintem ma senkire se lehetett panaszunk!Mindenki alázattal,nagy akarással játszott!Ha mindne meccsen ezt tudnánk produkálni két félidőn át,bele se merek gondolni mire lehetne elég!:)
A költekezés rovatodhoz annyit,amit szerintem a többiek is mondtak,(bár azt nem olvastam,mert fáradt vagyok!)ne törödj a költségekkel,használj ki minél több lehetőséget,ami adódik!Főleg,h legyen jó sok minden,amit majd mesélhetsz nekem!:P :)
Remélem jó volt(/lesz)a hokimeccs,amire mész!Majd írj róla,kiváncsi vagyok!
Azért remélem összejön,h tudunk msnen beszélni!:)
Minden jót!;)

Zoli

Levi 2008.10.13. 23:54:10

Szeva! Na, majd lassan odajutok, hogy elolvasom az összes bejegyzésed és majd kérdezek jó sokat, most egyelőre csak a meccsről: én azt olvastam, hogy volt az 20000 is, hát nemtom, de én ott voltam a dühöngő szektorban Dáviddal meg Georgéval :-)) így a két gól pont a távoli kapuba esett, viszont a hangulat nagyon király volt!!
süti beállítások módosítása