HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Jegyek megrendelve

2008.10.14. 05:49 :: Dawson

A tegnapi bejegyzést kihagytam, mert jórészt a mai vizsgára tanultam, s nem akartam az olvasóközönségnek valami olyat adni, aminél ők sokkal többre hivatottak. Így inkább nem írtam semmit.

Szóval a vizsgára tanultam. Tényleg ez a neve, harminc perces "exam". Már az gyanús volt, hogy felsorolta az oktató, hogy miből várhatóak a kérdések. Hát, nem tűnt túl soknak, s nem is volt igazán kedvem a dologhoz, így megcsináltam, amit meg szoktam (igen, ezt így kell írni), egy lapra kiírtam a fogalmakat. Bár nem túl bonyolultak, de azért mégis hasznos angolul kiírni, csak szokom a szerkezeteket. Minden, ami kellett, ráfért másfél lapra. Ezt gyorasn megtanultam, onnantól nem volt mit csinálni.

Reggel, amikor mentem, akkor már az ismerős vizsgahangulat várt, idegeskedő lányok, egymásnak elméleteket felmondó fiúk, magolós diákok. Sosem szerettem ezt, de hozzátartozik. Ugye mivel 50 perces az óra, ezért az első húsz percben haladtunk volna tovább az anyaggal, de folyamatosan hülyébbnél hülyébb kérdéseket tettek föl a vizsgaanyagról, így nem haladtunk. Már csak annyiból fel lehetett volna készülni.

Eljött a vizsga ideje, megkaptuk a papírt. Ez volt a megvilágosodás pillanata. Ezek után nem használnám a "vizsga" szót, mert nem akarom megbántani a jelen pillanatban is egyetemre/főiskolára járó olvasókat, nem akarom erre a szintre degradálni azt, amin ők fognak keresztülmenni. Ez a kérdéssor hihetetlenül egyszerű volt. Már az volt a baj, hogy nem tudtam, hogy a harmadik kérdésre miért kapok 25 pontot, amikor csak meg kell indokolnom valamit. Persze esszé kérdésnek állították be, de ezek szerint nem tudják, mi is az az esszé valójában. Nem egy bekezdésnyi érvelés, az biztos. Szóval megírtam, nagyon könnyű volt, biztos veszítek majd pontot, de összességében nem volt nehéz. Illetve az bánt egy picit, hogy ennél biztosan többet kellett volna írni egy-két helyre, mert nem lehet ilyen sok pontot adni ilyen egyszerű kérdésre...

Volt matek is. Most olyan dologról volt szó, amit kevésbé ismerek, de megint olyan aprólékosan elmagyarázva, hogy még az is megérti, aki most hallott róla először. Mondjuk azért volt mélypont is, mégpedig az, amikor a "n alatt a k"-t magyarázta, hogy az mit is jelent. Lehet, hogy nem alap, hogy ezt mindenki tudja, de könyörgöm, aki felvesz egy statisztika nevű tárgyat, az legyen már ilyennel tisztában.

A nap legfontosabb eseménye a címben is említett tevékenység volt. Sikeresen megvettem két jegyet a november 5-i Anaheim - St. Luis meccsre. Ami külön pikantériát ad a dolognak, hogy a régi kedvenc játékosom (bizonyos Paul Kariya) most épp a Bluesban játszik (St. Louis Blues), tehát őt is látni fogom. Még nincs a kezemben a jegy, de bízok benne, hogy nem lesz vele gond. Remélem jó lesz.

Voltam még gymben is, jól elfáradtam. Holnap nagy nap lesz, bemutatják az új MacBookokat, s elkezdődik a visszaszámlálás. Remélem olcsók, jók és szépek lesznek. Persze nyilván nem, de azért hátha.

Végül egy videó, angolosok megint előnyben. Az elnökválasztásról van benne szó, érdemes megnézni. A cikk magyarul van, tehát azért mindenki el tudja majd képzelni, hogy miről szól : http://yummie.hu/archives/2008/10/14/politics-is-bullshit/

Jah, s köszönöm a sok kommentet, jó olvasni őket. És bár 15.000-et írtam még két napja, ma már azt olvastam, hogy 25.000-en voltak kint a válogatott meccsen. Jah, lehet, hogy annak is van köze hozzá, hogy most 1000 forintért is lehetett jegyet venni, nem 3000 volt a legolcsóbb...

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr41712759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

törpicur 2008.10.14. 08:34:06

Hi!

Tökjó, én vok az első:P Hát hallod azt tudtam, h ott gyengébb az oktatás színvonala, de azért ez már tényleg durva...No mind1, a lényeg, h neked jól sikerüljenek ezek a tesztek meg vizsgák. Ja és múltkor elfelejtettem írni, h ugyan a San Jose két nyert meccsel áll (egyet a Ducks ellen nyertek:P:P), a Ducks meg két bukóval, de ne aggódj november 5-ig talán összeszedik magukat:D:D:D:D Na légy jó, este küldöm a beszámolót!!!

Zoli 2008.10.14. 22:42:17

Háj Pítör!:)

Majdnem elolvastam teljesen a legújabb bejegyzésed,de túl fáradt vagyok,bocsi!A lényeg azért átjött,minden fejezetbe beleolvastam!;)Adhatnál ki rövidített kiadásokat,mint gimiben voltak a regényekről!:)Na,de írj csak sokat nyugodtan!Ahogy te is örömmel olvasod a commentjeinket,úgy mi is várunk minél több hírt rólad!;) A Ducksért ne aggódj,rá fognak időben találni a helyes útra a fiúk!;)A meccs miatt kicsit(kicsit??:)) irigyellek,mit meg nem adnék,ha ott lehetnék a lepukkant RBC Centerben 1meccsen!Főleg győztesen!:)Biztos nagy élmény lesz,majd írj róla sokat!A szemét ditroit elrontotta az idénykezdetünk,így 95-95 után még várunk min.1évet,h 3győzelemmel kezdjük a szezont!:)
Minden jót!;)
süti beállítások módosítása