HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Hétvége

2008.10.20. 04:59 :: Dawson

Szombaton voltam Portlandben, ami ugye Maine állam székhelye, s legnagyobb városa, pedig mindössze ~60.000-en lakják. Kedves, szép városka, el tudom képzelni, ahogy ott élik az életüket az emberek. Lévén Maine az USA északkeleti csücske, ezért már most is elég hideg volt. Na nem mintha itt Durhamben nem lenne hideg... Olyan igazi novemberi időjárás, amikor a levegő nagyon tiszta, viszont csípősen hideg. Én speciel kedvelem. Szóval Portlandben sok mindent nem tudtunk csinálni, olyan, mint Szolnok. Sétáltunk egyet, de nagyon nem volt sem látnivaló, sem tennivaló. Így még fénykép sem készült...

Aztán este nekiestem a Stat házinak, ennek áldozata lett a tegnapi bejegyzés is. A házit fégül ma fejeztem be, továbbra sem nagyon élvezem, túl egyszerű, monoton munka, ami túl sok időt vesz igénybe. Most megnéztem a Ducks meccset, megint zakó, pedig a Carolina az utolsó két harmadban szinte át sem jött a félpályán. Nulla szerencséje van eddig a csapatnak...

Viszont újabb mérföldkőhöz érkezett az amerikai pályafutásom, megjöttek a jegyek! A jegyek, amelyek a november ötödikei Ducks-Blues meccsre szólnak! S különleges a dolog, mert így láthatom Kariyát is, aki ugye már a St. Louisban játszik. Szóval már a jegyek is megvannak, még egy szuvenír :) (Említettem már ebben a bekezdésben, hogy megkaptam a jegyeket?)

A gép érkezéséről még nincs hír, ám a táska, amit rendeltem hozzá, az elvileg kedden érkezik. A Fedex szerint 4:30 PM-kor. Hát izé, nem értem, hogy másodpercet miért nem lehetett megadni... Ez így elég tág időpont :)

Ma voltam megint gymben, squashoztunk egy jót. Valami focibajnokság lehet egyébként mostanában, legalábbis csapatok játszanak egymás ellen, van spori, s számolják az eredményt :) A színvonal azonban nem túl magas, ezek alapján értem, miért erőltetik inkább a baseballt és a kosárlabdát.

Mára ennyi, mert még el kell olvasnom egy újabb cikket az abortuszról. Ennek továbbra sem látom értelmét, de legalább már tudom, hogy mikortól számít az az izé magzatnak. Na, mikortól? Az első helyes megfejtő elismerésben részesül! Mintha lenne itt az olvasók között orvosnövendék is... Meg tudja előzni valaki? :)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr62722450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bloemy 2008.10.20. 06:19:19

Hali!

Talán a 12. hétig embrió, aztán magzat? Addig mindene kifejlődik, aztán már csak nőnie kell...ez rémlik. Nyertem? :))

Fényképeket pedig kérek, nagyon rég láttalak!!!
pussz.

bisti 2008.10.20. 10:57:00

Hella!

egyetértek az előttem szólóval!! :D utána is néztem, egy 4es alát igazán kaphattam vna bioszból anno...

Corvinba karácsonyig 280 a jacky :) ott hogyan mozognak az árfolyamok?

törpicur 2008.10.20. 13:26:22

Hi

Egyetértek az előttem szólókkal, meg Pisti biosztanárával is:D:D:D Ja és csak megerősíteni tudom a jackie akciót, reméljük nem csak karácsonyig fog tartani:D:D Peti te emlékszel még egyáltalán az ízére?:-)
süti beállítások módosítása