HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Ezt akartátok?

2008.11.20. 05:54 :: Dawson

Mivel annyira özönlöttel a rajongói levelek (mármint ha egyet annak lehet venni), hogy írjak, ezért írok.

Csendesen telnek napjaim. Najó, ez nem igaz, mert Mike még mindig itt van. Tegnap azt hittem, hogy megjavult. Negyed kettőkor úgy feködtem le, hogy csend volt. Mire felmelegedett az ágyam, elkezdtem volna az igazi pihit, hallom, hogy csapódik be az ajtaja. Nem javult ő meg, csak nem volt otthon. Hozott egy kislányt is, s vele beszélgetett. Ez még úgy nem is lett volna probléma, mert azért nem várhatom el, hogy meg se mukkanjon, de közben valamit nagyon szerelt... Nagyon érik, hogy beszólok neki, nagyon. Mivel most a Ducks is vesztésre áll, s megint megy az a k*rva tévé, ezért ma lehet, hogy eljön a vendetta.

Ma egyébként volt egy exam filozófiából, meg egy quiz statból, így "nagyon" meg voltam terhelve. Oké, nem sok ez, de egyre kevédsbé vagyok kipihent, köszönhetően a szomszédomnak. (Épp most fejezte be a gitározást...)

Egyébként tényleg nem nagyon történik semmi. Hideg van. Nappal olyan 2-5 fok, este 6-kor már -3, éjszaka pedig -7 is. Legalábbis most annyi van. Pedig egyébként süt a nap.

Mivel tényleg nem tudok miről írni, ezért kaptok egy képet, hátha ezután elmegy a kedvetek a munkától :)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr36778869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pultos 2008.11.20. 13:53:50

Nagyon jó a kép!
A szomszédveréshez sok sikert.
Az én hetem meg nagyon mozgalmas, így búcsúzom.
Puszi

Yourri 2008.11.21. 11:17:55

photoshop...

bloemy 2008.11.21. 20:33:05

Szia!!

Én is itt vagyok végre, megjöttem Messzeföldről, ahol még mindig finom a cider:))
Úgyhogy írhatsz, figyelek!!
(az e-mailt köszi:))
süti beállítások módosítása