HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Ma nem lesz post

2009.10.20. 08:45 :: Dawson

Ma nem lesz post. Így hát ez sem az. Itt már hajnali fél három van, egy után értünk haza, s nagyon hosszú volt a nap.

Tegnap este még megnéztem egy Family Guyt, az a rész volt, amikor Stephen King történeteket dolgoznak fel. Óriási.

Már fél 5-kor felébredtem, mert Levi akkor ért haza. Bent volt a Morgannél valami beszámolót készíteni. Vasárnap. Így jár az, aki eladja a lelkét a multiknak... Ma meg kelhetett korán.

Ma szerencsére már sütött a nap, s a szél is csendesebb volt, ilyen még sosem volt. Amikor mentünk a Jersey-t Manhattennel összekötő metró (Path) felé, eltöltöttünk egy kis időt a mólókon. Ott lefényképeztem egy tök jó napórát is. (Most nem töltöm fel a képet, tényleg fáradt vagyok) De a lényeg, hogy napszemcsi kellett!

Mi a Washington Square-nél kezdtünk, ahol a Jóbarátokból ismert Diadalív is található. Onnan következett a Jóbarátok ház, ami igazából jó messze van a Central Parktól... Ezt követte a Flat Iron, vagy mi, tudjátok, az a rohadt vékony épület. Hát, megdöbbent, hogy ilyen hajlandóak voltak felhúzni, tényleg baromira keskeny. Itt kajáltam is valami Fatty Slidert, ami azon túl, hogy kicsit volt, még nagyon csípős is.

Utána Time Square, átvettem a New York Pass-t, majd mentünk valódi kaját enni. Innen kis séta a 5th Avenue-n, betértünk a Nike Town-ba, de természetesen az Apple kockát sem hagyhattam ki. Innen a Central Park következett, ahol több órát töltöttünk el. Talán még egy picit le is pirultam...

Megkerestük a Dakota épületet, aki miről/kiről is híres? Az első megfejtő elismerésben részesül... Tehát, megkerestük, s kiderült, hogy igazából a szomszéd épületre hittük azt, hogy ő az... Utána megint Central Park, amit viszont én kerestem, nem találtam meg. Láttunk viszont két washingbear-t (mosómedvét).

Innen megint vissza a Time Square-re, ahol Levi is csatlakozott, mentünk jegyet venni az egyik moziba, de még az előadás előtt betértünk egy vietnámi étterembe. Én nem voltam túl éhes, ezért nem ettem. Azóta sem, pedig most már az vagyok. A moziban, amely kb. 5 emeletes, s 25 terem van benne, sokat tudnék mesélni... Igazából a jegyvétel fogott meg a legjobban, de ezt majd máskor elmesélem, mert még mindig fáradt vagyok. Stílusosan a "New York, I Love You" című filmet néztük meg. Jó volt.

Innen haza, de hiába futottunk a metrótól a Pathig, épp lekéstük azt, így fél órát várhattunk. Érdekes volt az a futás, nem volt már meleg, viszont sietnünk kellett.

Najó, mára ennyi, látszik, hogy nem vagyok teljesen magamnál, nem is megy az írás. Mindenesetre ma inkább nem lesz post, tehát ez nem is volt az, nem lehet beírni a PM-be :)

NY jó, de nagyon fárasztó. Ja, s holnap még Knicks-Celtics meccsre is megyek!

2 komment

Címkék: mozi washington park family guy square central jóbarátok

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr481462451

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bloemy 2009.10.20. 16:45:54

A Dakota épület előtt lőtték le John Lennont. Jöhet az elismerés.
Pussz!

Dawson 2009.10.21. 06:33:18

Pontosan! És a jutalom : elismerés
süti beállítások módosítása