HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Egy nyugis nap

2022.01.06. 04:42 :: Dawson

Lassan úgy képzelem el ezt a blogot, mint "A 13 és 3/4 éves Adrian Mole titkos naplója" című (zseniális) könyvet, csak mondjuk egy árnyalattal kevesebb ciki történéssel. Ami nyilván nem azt jelenti, hogy nem történt meg, csak hogy nem tudjátok, megtörtént-e, mert nem írok róla... :) Na mindegy, tehát tessék egy könyvként elképzelni, mert egy könyvhöz dukálnak vélemények (review-k), amelyeket az első vagy utolsó oldalra tesznek. Már kaptam is párat, ezek közül szemléznék, a forrás megjelölése nélkül:

király a blog

kajak humoros

nem is tudtam h van humorod

Vagy:

Most olvastam a blogokat

...

Lanyoknak megmutattam

Tetszett nekik is

Avagy:

Tetszett...����

Szokatlanul vicces vagy, Pjotr... jót tesz neked a kanadai levegő

És tuti nem hiszitek el, de nem másoltam ide az összes pozitív észrevételt, ahogy mondani szoktam, van ott még, ahonnan ezek jöttek.

Na de nézzük, mi történt ma. Hát, sok minden nem. Most 6 után nem sokkal ébredtem. Nem tudom, mi van velem, mikor jön már vissza az alvókám. Jó, most nem mozgok annyit, mint otthon, és biztos köze van ennek is a dologhoz, de na! Profi alvó vagyok, ilyenkor is tudnom kell teljesíteni... Bár, azt vettem észre, hogy sokkal korábban fekszem, mint otthon tettem, itt 22:30-nál tovább szerintem még nem voltam fent, ami azért nem ugyanaz, mint az otthoni éjfél utáni fekvések. Azért nem kell megijedni, nem pattantam ki az ágyból olyan korán (valójában de, mert pisilnem is kellett), inkább elkövettem egy nagy hibát: az erőltetett alvást. Tudjátok, amikor nincs szívetek felkelni, mert még nem kell, és olyan jó lenne még aludni. Majd egy óra alvás után felébredsz, és sokkal fáradtabb vagy, mint korábban. Hát, ma ez volt a műsor.

Ma már volt klasszik reggelim, tej+pehely, szóval a komfortérzetem egy nagyságrendet emelkedett. Amerikai módra többféle pelyhet kevertem, mert ennyire menci vagyok. Ah, most jut eszembe, hogy a menő gyerekek már nem használják a "menci" szót, szóval én is igyekszem leszokni róla.

A mai terv az volt, hogy elmegyek a hotelba, és kikérem a számlát. De a szemetek elébe mentek a dolognak, és sztornózták a kártyám terhelését, így okafogyottá vált a túra. (Alapvetően nem kellett volna fizetnem, ezért kellett volna a számla.) Ehelyett elmentem, és bevásároltam. Ez mondjuk így túlzás, inkább fogalmazzunk úgy, hogy vettem ezt-azt. És fizettem... És akkor egy játék. A következő képen láthatjátok, miket vettem. Aki a legközelebbi tippet adja kanadai dollárban ahhoz, amennyit fizettem, azt meghívom egy itteni kávéra. (Az ajánlat az útiköltséget nem tartalmazza.) Nyugi, a képen látható számlán nem látszik a fizetett összeg, nem kell nagyítgatni.

img_2040.png

Miközben melegítettem a Haribo fölött látható Tikka Paneer-t, csengettek is, így mindent, mit tegnap tanultam a futárok beengedéséről, élesben kellett demonstrálnom. Jött egy csomag az Amazontól, hozták a IT-s dolgaimat. Ezek a dolgok: egy hátizsák, egy mikrofonos füles, egy adapter, töltő, meg egy laptop. 16"-os MacBook Pro-t válaszoltam, de szerintem ez nem a legújabb modell lesz. Na mindegy is, vissza a Titka Paneerhez. Nem volt rossz, csak nem erre számítottam. Azt hittem, hogy azok a kocka alakú biszbaszok húsok lesznek. Mondjuk comb. Vagy marhanyak. Hát nem... Mint kiderült, a paneer az egy indiai sajt. Pedig majdnem a lazacot választottam... :(

Ja, és észrevettem, hogy valamiért a fürdőszobában lévő ventillátor 14:55-kor magától bekapcsol. Nem tudok rájönni, hogy miért. És megy kb. két óráig... 

Délután meghoztam egy nagy döntést, és kipakoltam a bőröndökből, legalábbis a nagyját. Gondolkoztam, hogy nem lenne-e jobb bőröndből élni ebben az egy hónapban, amíg itt vagyok, ezáltal leredukálni annak az esélyét, hogy valamit itt hagyok, de végül arra jutottam, hogy csak igényesebb így, illetve szépen-lassan úgyis minden felhasználok a csomagból.

Most 19:30 van, és hát más produktív dolgot nem nagyon tudnék kiemelni a mai napomból. Kiválasztottam, milyen számlát fogok nyitni, ha végre megkapom a SIN-em, nézelődtem az albérletpiacon, és kb. ennyi. Ezért is írok ma ilyen korán.

Szóval akkor mára ennyi, várom a megfejtéseket, vigyázzatok magatokra, holnap megint írok.

 

10 komment

Címkék: Vásárlás Vancouver Titka Paneer

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr1316804992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mgyrbci 2022.01.06. 06:40:40

Sztem 107 kanadai dollár (~27eFt) értékben vásároltál be :)
Egyébként a Titka Paneer is magyar, a titka a panír :)

Porsee 2022.01.06. 08:15:18

jelenlegi magyar élelmiszer árak mellett nem hiszem, hogy sokkal drágább lehet, bár ilyen hülye bio organic dolgokat vettél...meg protein pasta...miért???
Én 80 kanadai dollárra tippelek

Princsanyi 2022.01.06. 08:59:06

Szerintem sem annyira vészes a helyzet, 62 CAD.

Krisztián Bagi 2022.01.06. 14:53:19

Szerintem 55 dollár körül lehetett... Ha nyerek inkább sört kérek :)

mgyrbci 2022.01.06. 14:54:51

Peti nem voltál körültekintő. A sajton látszódik h $11.09 :)

Roli88 2022.01.06. 17:48:22

és hol a sör? Vagy bor? :P :D
szerintem 145 kanadai dollár volt :D de nem szeretem a kávét, úgyhogy inkább az útiköltséget választom :P
egyébként meg - " 16"-os MacBook Pro-t válaszoltam" - tök jó hogy valamit tőlem is tanultál az évek alatt :P

Szemir K. 2022.01.07. 17:06:57

Ebben jóvagyok 113.7 Dolcsi...

Dawson 2022.01.07. 19:59:33

@Szemir K.: Haha :D Sajnos ezt más lekésted, de szerintem lesz még tippelős játék ;)

robertofelice 2022.01.13. 19:32:45

Szerintem 60 CAD, hogy mindenféle érték legyen.
Amúgy csak így tovább, fajintos a blogod Peti^^

Dawson 2022.01.14. 04:38:42

@robertofelice: Köszi :) 60CAD? Ha hatósági árak lennének...
süti beállítások módosítása