HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Not long story short

2022.01.09. 06:51 :: Dawson

A mai bejegyzés nem lesz hosszú két egyszerű ok miatt:

  • Nem nagyon történt említésre méltó dolog,
  • A statisztikát böngészve hétvégén drasztikusan visszaesik az olvasottság, így a jó sztorikat és képeket inkább a csúcsidőre hagyom. Amúgy elgondolkodtató, hogy akkor olvastok kevésbé, amikor nem a munkaidőből megy... :D

Belegondolva tényleg nem sok minden történt ma. Befejeztem az aktuális könyvemet, elkezdtem egy újat, elmentem kávézni, leégettem a számat a kávéval, megint voltam vásárolni, aztán meg NFL és NHL meccseket néztem.

Az a szívás itt a beülős helyekkel, hogy nem nagyon lehet tudni, van-e hely. Ma is bementem egy kávézóba, és amikor már kikértem a kávémat, akkor vettem észre, hogy a hely harmada le van zárva. A maradék helyek közül is ugye csak minden másodikat lehet használni a covid miatt, azokat pedig már lestoppolták előlem. Így kénytelen voltam séta közben a hóesésben elfogyasztani. Ami igazából addigra csak jóindulattal volt hóesés, sokkal inkább havas eső...

Kicsit jobban megnéztem azt a boltot, ahová járok, és valószínűleg egy picit drágább, mint talán az elsőre indokolt lenne. Ennek oka gondolom az, hogy kizárólag helyi, vagy legalábbis állami vállalkozók/termelők portékáit árulják. Meg nagyon rámentek a bio meg organikus dolgokra. Ezekhez mondjuk pont nem értek, de mindegy.

A mozit végül kihagytam, jobb lesz majd nem csúcsidőben bénázni. Talán majd kedden. Holnap megpróbálok intézni egy brunchot, ki is néztem egy helyet, remélem lesz szabad asztaluk...

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr6316807780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mgyrbci 2022.01.09. 14:08:35

Beszélj már magyarul, ne bruncholjál :)

DemeZoli 2022.01.09. 20:59:54

Bécinek igaza van.
Menj el egy közeli krimóba haverkodj a pultossal. Oda nem kell foglalni hisz úgy is a pultnál állsz. Ő mindent tudni fog a környékről: lakások,boltok, programok, bármit. Csak úgy mint vidéken. A kocsmában mindig mindent tudnak.

Dawson 2022.01.09. 23:33:15

@mgyrbci: Hogy van magyarul a brunch? Bráncs? :D

Dawson 2022.01.09. 23:35:24

@DemeZoli: Hát, nem tudom, szerintem hülyének fog nézni, ha narancslevet kérek a kocsmában, utána pedig nem tudom majd komolyan venni a tanácsait. Te miket mondanál annak a külföldinek, aki bemegy hozzátok, kér a narancslevet, és elkezd faggatni? :D

Richie21 2022.01.10. 06:20:33

Akkor ne narancslevet kérj, hanem Canada dry-t, úgy már lesz esélyed! :)

Dawson 2022.01.11. 05:06:13

@Richie21: :D És a válaszból tudni fogom, mit kerüljek el...
süti beállítások módosítása