HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Workday #2

2022.01.12. 06:44 :: Dawson

A mai napnak elég fáradtan mentem neki, valahogy most tudtam volna még aludni. Ma már volt olyan menting, ahol a csapat összes tagja jelen volt (kivéve azt, aki épp Indiában a szabadságát tölti, illetve egy nő, aki még szülési szabadságon van). Elsőre aranyosaknak tűnnek. Ahogy emlékszem, én vagyok az egyetlen Európából. Anno az egyik részvényeseknek írt levelében Bezos azt írta, hogy 2 pizzás csapatok vannak a cégnél, mert a kisebb csoportokon belül jobban megy az együttműködés, és ezért olyan létszámú csapatok kellenek, amelyek két pizzával elvannak. Hát, nem tudom, a többiek mennyire szeretik a pizzát, de azt hiszem, az érkezésemmel ez a feltétel csak nagy pizzák esetén áll meg. Nem számoltam össze, hányan vagyunk most, de kb 10-en, szóval jó pár embernek nem jut majd... :) 

Maga a "munka" része továbbra is olvasással, tanulással telik, kódot még mindig nem nagyon láttam. Jó, én nem sietek sehová... A naptáramba most már bekerült kb. az összes meeting, és basszus, nem értem, hogy ezek mikor dolgoznak... Van olyan nap, amikor három meeting is van... Szóba is került az egyik kollégával, hogy ők nagyjából hat órát számolnak munkaidőnek egy napra, mert a többi a megbeszéléseké. Fura. Amúgy elég sok relatíve új tagja van a csapatnak, és alapvetően is 4-5 olyan van, akik szerintem mostanában szereztek diplomát. Ebből a szempontból én sokkal tapasztaltabb vagyok, de most tudnak segíteni, hogy mit hogyan kell csinálni, hisz nekik is friss az élmény. 

A munkán kívül megint nem sok mindenre jutott idő. Elmentem még a boltba, vettem mosószert is (meg nasit is :) ), mert most már eljött az ideje, hogy kipróbáljam, mit tud ez a két doboz. Azt hiszem, nagyjából sikerült megfejtenem. Mondjuk, utólag belegondolva nem biztos, hogy a szomszédok annyira szerettek, a szárítógép még most is zötyögött (21:38), de már csak leállítottam. Legalább 45 perce a Ráncblokk/Vége szakaszban volt... Első tesztre úgy tűnik, szárazak a ruhák. Jövő héten újra kipróbálom, de korábban kezdem és türelmesebb leszek. 

Valaki nem vállal be egy vendégpostot? Leírhatná, hogy mi történik otthon...

12 komment

Címkék: Vancouver Work

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr7016810616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Richie21 2022.01.12. 21:21:38

Vigyázz, nehogy M-es pólók legyenek az L-esekből a nagy szárítás hadművelet eredményeként : D

Dawson 2022.01.13. 05:47:22

@Richie21: Oh, van ilyen veszély? Mármint tényleg összemehetnek??

Richie21 2022.01.13. 06:48:48

@Dawson: igen, a címkét figyeld, nem minden esetben ajánlott szárítógépben szárítani. Meg a programtól is függ, bár az a legkevesebb, max írsz majd egy jó programot :D

Roli88 2022.01.13. 16:56:01

micsoda új dolgokat tanulsz meg kint! :D mosás, szárítás :P

mgyrbci 2022.01.13. 22:24:06

Én a munkahelyen 7 óra munkával számolok, amiből sokszor 2-3 óra meeting. Szóval nálatok a 6 óra munka elég jó :)

Dawson 2022.01.14. 04:35:01

@Richie21: Jó, de melyik az a piktogram??

Dawson 2022.01.14. 04:35:40

@Roli88: Azt sem tudtam, mit jelentenek ezek a szavak...

Dawson 2022.01.14. 04:36:49

@mgyrbci: Ági tudja, hogy valójában nem is dolgozol, csak meetingelsz? :D

Richie21 2022.01.14. 06:22:11

@Dawson: nincs olyan piktogram, ami előre jelzi, hogy össze fognak menni a ruháid :D :D

Dawson 2022.01.15. 06:51:57

@Richie21: Pedig kéne, nem!?! Gondolom a gyapjú az erre is érzékeny, nem csak a melegvízre...

bloemy6 2022.01.15. 07:47:48

@Dawson: Gyapjút ne rakj szárítógépbe! A felére megy össze. Olyat se, amiben van gyapjú.

Dawson 2022.01.16. 03:28:43

@bloemy6: Van még másik ilyen érzékeny anyag?
süti beállítások módosítása