HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Újra egy nyugis nap

2022.01.16. 05:56 :: Dawson

A tegnapi meglehetősen feszült nap után a mai kellően nyugalmas volt, amit egyáltalán nem bántam. 9-ig lustiztam, kis Twitter, majd már kerestem is a streamet a United meccshez. Aztán a második félidő 60. perce körül, gondoltam megnézem, melyik adó adja az NFL meccseket. Megtaláltam, megnéztem, hogy bejön-e (nincs minden csatornára előfizetés), és mi ment rajta? Naná, hogy a United meccs. Én meg laptop néztem... Na, nem mintha nagy köszönet lett volna az utolsó 20 percben, de ezt inkább engedjük is el.

Egyébként a napom lakáskereséssel telt. Meg persze az NFL rájátszással, illetve most egy kis NHL-lel. Leszűkítettem a szóba jöhető lakások számát először 40-re, majd most már 29-re. Csináltam hozzá táblázatot, melyik hol van, mennyibe kerül, mekkora, mik az előnyei és hátrányai, illetve hány pontot adnék neki egy 10-es skálán. Ketten szereztek maximum pontot. Az egyik még úgy is, hogy csak március 1-jétől lesz szabad, nekem meg február 3-án lépnem kell innen. De nagyon jól néz ki. A tökéletes pontszámú lakások persze kicsit kilógnak abból a büdzséből, amit alapvetően erre szántam, de... Nehéz. Mindenesetre úgy érzem, hogy gyorsan kell lépni, ezért holnap megpróbálom felvenni a kapcsolatot pár lakás tekintetében azzal, akivel éppen kell. Na nem mintha annyira vágynék erre az egészre, mert fogalmam sincs, hogy működnek itt ezek a dolgok, de azt hiszem, nem sok választásom van, ha nem akarok folyamatosan hotelben lakni.

Ezen kívül nem nagyon történt más, mint említettem, tényleg laza nap volt. Most még szerintem elmegyek egy sétára, megnézem, hogy egyébként van-e éjszakai élet. Nem tervezek beülni sehova, még mindig hülyén nézne ki odaülni a bárpulthoz és kérni egy narancslevet. Amúgy szerintem épp a szomszédos utca elég jó lehet, ahogy ma délután ott sétáltam, volt 3-4 egész ígéretes hely. Valahol a pub és az étterem között helyezkedhetnek el, zene, asztalok, étel-ital... Meg van ott egy steak bar is, azt is ki kéne majd próbálni. De előtte még szerintem a Boston Pizza lesz, mert az inkább ilyen sportos helynek tűnik. Majd meglátjuk. Holnap szerintem megint brunch, nem döntöttem még el, hogy oda megyek, ahova a múltkor, vagy megnézek egy új helyet. A Social Corner nevű hely elég közel van, és kíváncsi is vagyok rá. 11-kor nyitnak, és ott is van brunch. Micsoda izgalmak...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr5516814508

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása