HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Valami frappáns cím...

2022.01.17. 06:26 :: Dawson

A tegnapi bejegyzés úgy ért véget, hogy leugrom még szétnézni, milyen mozgolódás van a környéken. Röviden: vegyes. Nem tudom, hogy én jártam-e rossz felé, de arra amerre sétáltam, nem sokan voltak az utcákon, ha van is éjszakai élet, akkor annak jelenléte nem az utcákon lévő tömegekben manifesztálódik... Persze, az ember itt is belebotlik a 28. születésnapjukat ünneplő, már enyhén spiccel lányokba, de ilyen mindenhol van. Amíg nem láttam, mi van a lufikon, féltem, nehogy valami lánybúcsús turnéba fussak, fene sem tudja, itt mi a szokás, de szerencsére nem erről volt szó. A sétám második részét viszont úgy terveztem, hogy a már említett, egy-két tömbbel arrébb lévő utcákon jöjjek vissza. Na, azokban a vendéglátóegységekben sokan voltak. A hangulat is jónak tűnt, de továbbra is az a benyomásom, hogy azok nem olyan egyedül beülök típusú helyek. Majd valahogy még kiderítem, hogy működnek...

Kilenckor már ma is kidobott az ágy, de nagyjából így is terveztem. Az mondjuk meglepett, hogy már 10-kor elkezdődtek az NFL meccsek, azt hittem, csak délután jön el az idejük. Mindenesetre 11 körül indultam a Social Cornerbe a brunch miatt. A hely tök jól néz ki, oda lehet ülni a bárpulthoz is (ez jó infó az éjszakai életet illetően), de azért egy asztalt választottam. A brunch menü alapján azt hiszem, valamilyen spanyol beütése lehet a helynek. Mindenesetre az étlapot úgy lehet megtekinteni, hogy telefonnal beolvassa az ember az asztal közepére ragasztott QR kódot. Mivel végig olvastam közben a híreket, talán nem volt feltűnő, hogy a kaját is lefényképeztem, mert számomra semmi sem ciki azért, hogy a kedves olvasóim igényeit kiszolgáljam. (De, nagyon is sok minden az, még mielőtt...)

img_2068.png

Finom volt minden, megint annyira jól laktam, hogy 7-ig nem ettem semmit, akkor meg már egy kis szendvics is elég volt a napra. Mondjuk, azt nem tudtam, hogy a buggyantott tojásnál is van további lehetőség, miként is lehet kérni, úgyhogy a biztonságos közepessel mentem... :) Ami egy picit fájt a fizetésnél, hogy a képen látható frissen csavart narancslé és víz (7,5dl) együttesen többe került, mint a kaja! Mindenestre egyébként nagyon bejött a hely, ide még szerintem vissza fogok jönni.

A délután főleg az NFL meccsekkel telt. A 9ers továbbment, de egy olyan meccsen... Izgalmas volt, hogy finoman fogalmazzak. El is mentem utána egy kicsit sétálni, úgyis megint nagyon szép idő volt. Az utolsó meccs alatt pedig írtam pár e-mailt a lakások ügyében. 3 kivételével minden 9-es és 10-es osztályzatot kapó lakás érdekében írtam. Mivel találtam még 6 szóbajöhetőt, ez összesen 12 lakást jelent. A maradék 3 esetén az egyiket szerintem még felhívom.

Holnap korán kéne kelni, hogy mindennel végezzek fél 4-ig, mert 4-re van időpontom a bankba, hogy azonosítsanak és élesítsék a számlám. Persze, megint lesz vagy három meeting, az egyikre fel is kéne készülnöm, ami azt jelenti, hogy meg kéne néznem és értenem két órányi videót. Ezzel fogok kezdeni, remélhetőleg nem sokkal hajnal 7 után. Bízom benne, hogy szép hétvégétek volt.

10 komment

Címkék: Vancouver Brunch

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr6616815284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roli88 2022.01.17. 12:54:56

Az a kaja kurva jól néz ki.....:P éhes lettem így délután 1-kor :D
Lakásokról jöhet a link...szívesen segítek, segítünk, hogy hol tudjunk megszállni.....akarom mondani, hol élj nyugalomban, kényelemben, biztonságban! :P :D

Krisztián Bagi 2022.01.17. 21:10:38

Peti mikor lesz már olyan kép mikor egy csodálatos korsó sört fogsz lefotózni?

Dawson 2022.01.18. 04:29:17

@Roli88: Egyelőre nem a lakás kiválasztása a nehéz, hanem hogy találjak olyat, ami elérhető. :(

Dawson 2022.01.18. 04:30:11

@Krisztián Bagi: Szerintem nem mostanában. Nem hiszem, hogy elegáns lenne valaki más sörét csak úgy lefényképezni... ;)

mgyrbci 2022.01.18. 08:10:25

Örökösen sétálsz. Szoktál dolgozni? :)
Kaja jól néz ki, hétvégén össze is rántok magamnak egy ilyet.

DemeZoli 2022.01.18. 09:29:49

Peti. A lánybúcsús brigád a legjobb. Legalább egy van köztük aki maga alatt van mert a barátnője elkelt neki meg egy kutyája sincs. A legkönnyebb préda. Ezektől sose félj.
Főleg úgy hogy külföldi vagy az még plusz 20 százalék esély. Sima ügy.

Dawson 2022.01.19. 05:11:01

@mgyrbci: Így csináld:
Fresh artisanal ciabatta, poached eggs, hollandaise sauce, served with roast potatoes and heritage greens, five hours slowly braised beef

Dawson 2022.01.19. 05:12:05

@DemeZoli: Két dolog nem hagy nyugodni:
1. Te ezt honnan tudod?
2. Adri tudja, hogy te ezt honnan tudod??

Richie21 2022.01.20. 06:31:46

@Dawson: Bécinek nincs 5 órája, hogy braiselje a beefet.. :D

Dawson 2022.01.20. 07:14:54

@Richie21: Fú, de kipihented magad csütörtökre... :D
süti beállítások módosítása