HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Hmmm...

2022.01.20. 07:11 :: Dawson

Már úgy voltam vele, hogy hagyom a fenébe a mai bejegyzést, mert a blog.hu nem engedett belépni. Ha úgy gondolnám, hogy hosszútávon lennének itt majd bejegyzések, tuti elköltöztetném a blogot valahova, de az a tippem, hogy előbb-utóbb úgyis elmaradoznak majd az új írások. 

És mivel még olvasni akarok lefekvés előtt, és már mindjárt 10 óra van, így csak távirati stílusban. Na nem MTI, ez picit kiegyensúlyozottabb lesz...

  • Délelőtt megint csörgött a lakásban lévő telefon. Felvettem, nem hiszitek el, megint azért hívtak, hogy van két gyanús utalás... Nem tettem le azonnal, mert kíváncsi voltam, ugyanaz a nő lesz-e, akivel végül beszélni fogok. Nem, most Henry-t kaptam. Megkért, hogy azonosítsam magam. Én mondtam, hogy egy pillanat múlva megteszem, de előtt lenne pár kérdésem. Úgy mint hogy, miért pont ezen a számon keresnek, mi a nevem, és egészen pontosan ki is ő, jobb lenne, ha előbb ő azonosítaná magát. Pár másodperc néma csend, majd bontotta a vonalat. Szerintem egy darabig most nem hívnak.
  • A munkával, illetve traininggel most elég jól haladtam, lehet, hogy annak is köze van hozzá, hogy csak két 30 perces meeting volt ma. Na jó, volt még egy harmadik, de az csak 15 perc. (Meg mondjuk még 7 után is foglalkoztam a dologgal...) Végre volt is kódolás is, meg arról volt szó, hogy milyen automatizmusokat használnak a cégen belül. (Persze volt egy csomó olyan dolog is, ami nem érdekel, de ez már csak ilyen.)
  • Beszéltem Maria-val, ő az, akit a Dwellworks bízott meg (akiket meg a Graebel, akiket meg A cég), hogy segítsen nekem az alkalmazkodásban, akiről tegnap említést tettem. Elmondta, nagyjából mire számíthatok, amikor lakást keresek, milyen költségek lesznek még, ilyesmi. Ő is fog nekem lakást keresni, és megtekintést szervezni. Azt mondja, még időben vagyunk, és azzal a budgettel, amit meghatároztam, nagyon jó esélyünk van. Az más kérdés, hogy az összeg, amit neki mondtam, több, mint amennyit eredetileg terveztem, csak hát azóta láttam, hogy ami engem érdekel, az nagyjából milyen árfekvésben van. Rákérdez még a biztosításomra is, hogy azt intézi-e nekem a HR, ad majd útmutatót a jogsi intézéshez, szóval sok mindenben segít majd. Amúgy, itt úgy működik, hogy ha megvan a KRESZ, onnantól vezethet az ember, ha van mellette olyan, akinek van jogsija. És a gyakorlati vizsgára mindenkinek magának kell biztosítania az autót... :D Mondta a nő, hogy lehet oda kölcsönözni, tehát ki is viszik oda, meg el is hozzák, nagyjából 100-150$-ért. Ez szerintem tök vicces. :)
  • Úgy néz ki, az első látogatóim március 25-én érkeznek. Szóval aki szeretetcsomagot szeretne nekem küldeni, annak már nem kell sokáig várnia. :).Sőt, lehet, hogy nekem is lesz pár kérésem, mert sem olyan fogkrémet nem találok, amit szeretek, sem pedig tusfürdőt... Jó, valószínűleg valamit venni fogok, ha ezek elfogynak, nem tervezek nem fogat mosni és nem fürdeni addig, amíg meg nem érkezik a szállítmány.
  • Anno Annie holnapra próbálta szervezni annak a három lakásnak a megtekintését, ami szabad, de azóta nem írt vissza, szóval jó eséllyel csúszik majd a dolog.

Hát, nagyjából ennyi történt, most pedig vissza a könyvhöz :) 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr7516819008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roli88 2022.01.20. 13:37:17

Ne maradjanak el a bejegyzések mert panaszt teszek! :D különben is hol vannak a képek?

Dawson 2022.01.21. 04:46:33

@Roli88: Sajnos ez nem mindig csak rajtam múlik. Képek? Öööö...
süti beállítások módosítása