HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

A nap, amikor csak sikerül

2022.02.17. 05:21 :: Dawson

A mai nap meglehetősen hosszú volt, és még nincs vége. Kezdődött a reggeli dilemmával, hogy bemenjek már úgy, hogy a 9-kor kezdődő megbeszélésre is az irodából jelentkezek be, vagy elég utána. Mivel az volt a tippem, hogy a délben kezdődő meeting miatt többen leszünk ma, ezért rávettem magam, és ott voltam időben. Hát, kb. feleslegesen... Sebaj, a kávé még mindig jó. Az meg még inkább meglepett, hogy a konferenciateremben tartott megbeszélésen csak ketten voltunk a csapatunkból, rajtunk kívül még kb. 10-en, a többiek online jelentkeztek be. Egy managerem sem volt ott személyesen, ergo tényleg feleslegesen mentem be. A kaja végül abból a havi 20-asból ment, amiről már írtam. Most egy dönert válaszottam, jó választás volt, a vacsorámat is megoldotta. Nem tudom, hogy itt ennyivel nagyobbak az adagok, vagy én eszem kevesebbet, vagy esetleg mindkettő...

Amúgy vicces volt, az a másik 10 ember 6 pizzát rendelt, és ahogy láttam, elég nagy volt a méretük is. Megjött kb. 12:15-kor, szépen kinyitották a dobozokat a meeting közben, osztogattak csendben papírtányérokat, és kb. 1 szeletet evett meg belőle valaki. Egészen addig, amíg tartott a megbeszélés, és ment a videó, azaz fél kettőig. Én már azért egy picit feszült voltam, hogy senki nem evett 12:00-kor... Amikor megjött a pizza, én hozzáláttam a sajátomhoz, ők meg hagyták kihűlni. Aztán amikor vége lett, elkezdték enni. Kívülről ez azért egy picit vicces, mintha nem lenne illendő enni, ha van kamera. De akkor feltételezem nem így hirdették volna meg az egészet...

Kaptam még egy tippet, hogy a Broadwayen lévő Soccerwestben próbálkozzam meg a cipővel. Írtam nekik FB-on, van-e egyáltalán, semmi válasz. Írtam nekik e-mailt, semmi. Nem volt más választásom, mint 5-kor odaindulni. Így megvolt az első tömegközlekedési élményem is. Nem volt vészes, a belépőkapuknál simán lehet paypassal fizetni. Illetve, igazából kilépéskor fizetsz, mert zónák vannak. De elég menő voltam, szóval nem volt rossz élmény. Maga a bolt a Downtowntól délre van, a False Creek másik oldalán.

img_2168.png

Mikor megérkeztem, a srác mondta, hogy máskor tucatnyi különböző műfüves cipő van nála, most azonban csak négy, és nem is tud rendelni, annyira elérhetetlenek mostanában valamiért. Megkérdezte, honnan jöttem (elég durva akcentussal beszélhetek), mondtam, hogy Hungary, mire: "Best team never winning the World Cup". A négyből kettő volt a méretemben, a harmadikból meg egy fél számmal kisebb. Utóbbival kezdtem, mert arról tudtam, hogy elég széles (Tiempo), és szerencsére jó lett, így nem is próbáltam fel mást. Mondjuk, megint felbosszantott, hogy fizetéskor jövök rá, a kiírt ár az adót nem tartalmazza, azaz $20-ral nagyobb a végösszeg... 

Gyorsan haza, még betömtem az ebéd második felét, Ducks meccs bekapcsol, Twitter átfut, blog post megír. Itt tartunk most, kb. 20 perc múlva meg indulok focizni. Két kimenetel lehetséges: vagy béna leszek, vagy pedig béna leszek, de a többiek is. 

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr1717581800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roli88 2022.02.17. 11:33:48

5 gól a minimum elvárás! Be tettelek fantasy csapatba az utolsó utáni pillanatban :D

Dawson 2022.02.18. 06:07:28

Hát, ha a többi játékosod nem játszott, akkor jól jártál, mert én végig :D

Roli88 2022.02.21. 16:21:29

és hogy ment?? :D mennyi pontot hoztál nekem? :D

Dawson 2022.02.22. 06:05:07

@Roli88: Azóta is azt számolják... :D

Roli88 2022.02.22. 13:08:34

@Dawson: jah akkor ezért van még 0 pont a neved mellett? :D

Dawson 2022.02.23. 07:01:14

@Roli88: Remélem, most én voltam a kapitányod... ;)

Roli88 2022.02.25. 10:31:48

nem is szimpla kapitány.....Triple Captain!! :D

Dawson 2022.02.28. 05:24:06

@Roli88: Te tényleg értesz hozzá! :D
süti beállítások módosítása