HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Az első hét

2008.09.01. 02:41 :: Dawson

Huh, nagy nehezen sikerült belépnem, most sem ment elsőre, de még ötödjére sem. Hiába írja ki az index, hogy még csak tesztüzemmód, a bloggereknek nem hagynak más megoldást. Node rátok is fért már ez az egy nap szünet, nem?

Tegnap egyébként nem sok minden történt. Megjöttek a gólyák. Kicsik. Tényleg. A fele nagyon meg van illetődve, a negyedük jól kezeli a helyzetet, a többi meg eljátsza, hogy mennyire vagány srác/lány, mint amiket a filmekben látni. Vicces, ahogy szerencsétlenkednek. Aztán este volt free ice cream, természetesen odamentünk. Négy helyen osztogatták ugyanazon a téren, háromnál nagy volt a sor. Aztán egyszer csak egy srác megkérdezte, hogy az a nagy magas, az nekünk integet-e. Kiderült, hogy igen, mert nála nem áll senki, s azért választott minket, mert mi kiemelkedtünk a tömegből. Úgy éreztem ezt illik meghálálnom, így repetázni is voltam.

Ma Ákos elment misére, én addig aludtam. Reggel (11-kor) egy másik dining hallba ("étkező") mentünk, mert tegnap este óriási sor volt a szokott helyen a gólyák miatt. Ez is jó hely, még LCD TV is van, ami sportcsatornára van állítva (TSN). Az ablakok meg az erdőre néznek. Szóval itt is lehet enni. Most nem ettem sokat, ettem egy pelyhet, egy kis krumplit azzal a két pici kolbásznaknemnevezhetővalamivel, meg elvileg két banános palacsintát. Hát, arra nem sikerült rájönnöm, hogy mitől banános... De a pehely jó volt.

Reggeli után visszatértünk a bázisra, pihentünk egy kicsit. Aztán a holland sráccal megbeszéltem, hogy háromkor elmegyünk a gymbe. El is mentünk. Hihetetlen ez a hely. Olyan kondigépek is vannak, amikről még nem is hallottam (Még spinning is van...). Az alap, hogy minden futópadon van egy kis TV, amin ~70 csatorna van. Futottam nagyjából öt kilómétert (szerintem több volt, valamit elszámolt a kis hamis), aztán tekertem hozzá még legalább ennyit, majd a holland sráccal squasholtunk egyet. Hát, annyira nem ügyes, de azért nem volt rossz. S ugye mindez teljesen ingyen van. Minden felszerelést biztosítanak, ingyen törölköző, amit az ember el tud képzelni. Meggyőződésem, ha otthon is ilyen környezetet biztosítanának, sokkal több fiatal sportolna rendszeresen. Még akkor is, ha fizetni kellene érte egy keveset. Ugye itt nem kell, viszont gondolom ez is bele van építve az amúgy olcsónak épp nem nevezhető tandíjba. De lehet holnap is megyek, mert le kell mozogni ezt a sok energiát, amit magamhoz veszek. Szóval jó volt, bár nagyon hiányzik a foci. Volt ott egy kosárpálya a squash előtt, amin éppen nem volt senki, s úgy bohóckodtam volna egy focilabdábal. Ehh...

Mire visszaértünk, már el is kezdődött a BBQ (barbekjú). Ugyanis ma minden dining hall bezárt 4:30-kor, mert 5:00-6:30-ig BBQ volt az egyik parkban. Mire visszaértünk a szobából, már sor sem volt. Mondjuk volt már jobb is, de azért egynek elment. Most speciel direkt jó lett volna, ha az egyik dining hallba mentünk volna, mert ott ugye annyit lehet inni, amennyit akarsz, itt meg végesek voltak a készletek.

Utána még elmentünk a boltba, vettünk egy kis üdítőt. Itt nagy divatja van a limonádénak, eddig ezt vettem. Viszon láttam, hogy sokan valami érdekes rózsaszín löttyöt isznak. Hát, gondoltam kipróbálom, a Dr. Pepperst már úgyis megkóstoltam (érdekes...), így vettem 2 litert. Hát, izé. Bélának biztos ízlene, márcsak a szine miatt is. Azért el fog fogyni, de nem hiszem, hogy legközelebb ez kerülne a kosaramba.

Itt járok most, ez történt ma. Immár egy hete vagyok az Újvilágban, érdekes tapasztalatokkal felvértezve. Holnap még nincs tanítás, mert az ún. Labor Day lesz. Ez egy központi ünnep, minden államban megtartják, legalábbis 1894 óta. Elvileg egy "szabadnap a dolgozó állampolgároknak". Minden szeptember első hétfőjén tartják, manapság már a nyár végének szimbóluma. Szóval még mindig nem tanulunk.

Végül pedig ne felejtsük el, hogy Pozderka Rolinak ma van a szülinapja, éljen sokáig, hip-hip hurrá!

Mára ennyit rólam, legyetek jók!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr4642682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása