HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Az ünnepnap

2008.09.02. 02:20 :: Dawson

Ma is korán keltem, mert a holland srác kitalálta, hogy találkozzunk a kajálda előtt 9:30-kor. Mivan, ez nem tud aludni??? Mindenesetre odamentünk, s ettünk. A gyomrom még nem nagyon ébredt fel, így csak egy pelyhet ettem, s ittam mellé egy pohár kakaót és egy pohár tejet.

Reggeli után vissza a bázisra, aholis nagyságrendileg semmi hasznosat nem csináltam. De azért haszontalan dolgot sem. Olvasgattam, szörfözgettem, s elszaladt az idő. A holland sráccal megint elmentünk a gymbe. Most futottam 5km-t, utána meg lebizikliztem 8 mérföldet, ami nagyjából 12.8km. Mondjuk szerintem a futógép továbbra is csal. Mellettem viszont kábé egy gép futott. Meg sem állt, csak futott, futott és futott. Ráadásul nálam gyorsabban. Aztán szerintem megunta a "bemelegítést", s átállította úgy, hogy emelkedőn fut. Jah... Mindenesetre nekem ezekután mindkét lábam megfájdult. A fájdalom a két vádli alatt van, de nem tudom pontosan hol. Most már jobb, de vacsiig elég kellemetlen volt.

Aztán levezetésnek egy kis squash. Ma már jobbak voltunk, mint tegnap, viszont most fáradtabbak is. De azért jó volt. Így majdnem két órát töltöttünk ott. Most csak tőmondatokat vagyok képes írni?

Visszaértem, majd elindultunk vacsizni. Nem volt rossz, de volt már jobb. Most visszajöttem, megnéztem, hogy a United leigazolta Berbatovot, s lassan megyek US Opent nézni. Jó meccset várok a Murray-Wawrinka találkozótól. Akárki nyer, remélem döntőig megy (bocs Nadal). Néztem tegnap a Federer-Stepaneket valamint a Djokovic-Cilicet. Federer nagyon erős, ha komolyan veszi, akkor sima döntő. Bár mostanában nála nem nagyon lehet tudni. Amúgy nagyon erős ágon van. Egymás után Stepanek, Andrejev, Davigyenko, Djokovic/Roddick, majd talán Nadal... Ehhez képest a spanyolnak sétagalopp az útja. Bár mondjuk Fish jó formában van, talán meglepheti. A Djoko-Cilic meccs meg nagyon jó volt! Ugye ment a szerb-horvát adalék is, de Cilic nagyon jó. Magas, jól szervál, s néha olyan nyerői voltak, hogy Djokovicnak esélye sem volt. Szerintem elfáradt a végére. Djokovics meg kétszer megint olyan ziccert rontott el, mint az olimpián Nadal ellen. Szerintem ez már ott van a fejében... Láttam egy érdekes statisztikát, hogy a tegnap este még versenyben lévők közül Gonzalez a legidősebb a maga 28 évével, s rengeteg a fiatal.

Mára ennyit, nem voltatok jók... Holnap kezdődik a tanítás, háromra kell mennem. Addig azért csak magamhoz térek.

A Törpök pedig nyerjenek, szurkolok!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr40644219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása