HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Indiánnyár

2008.09.05. 05:45 :: Dawson

Merthogy az van. Egész nap nagyon meleg volt, szerencsére most már kicsit lehült. Talán a legmelegebb nap volt ez az eddigiek közül. Látom, most nem voltam elég ügyes, kicsit visszaesett az oldal látogatottsága, de csak dolgozzatok, gyűjtsétek a pénzt a karácsonyi ajándékomra, az érkezésemre, stb. :)

Szokásos kelés, reggei, majd esszéírás. A délutáni angolra kellett egy esszét írni az útról. Nem egy izgi feladat... Utána elintéztük az említett tárgy leadását. Ebéd, majd óra. Nem tudom, írtam-e a múltkor, de a tanár azt mondta, hogy akár át is mehetnénk egy erősebb csoportba. Ákos valószínűleg átmegy, de én nagyon vacilálok. Azért érhetné meg, mert mégiscsak magasabb színvonalú lehet, writing intenzív, meg akkor nem maradok ismerős nélkül. Viszont az ellenérvek, hogy ott már kevésbé lennék magabiztos, nem is biztos, hogy nekem annyira kell az a writing, elvileg itt is fogok elég sokat, jelenleg 4-en vagyunk itt, s a két dominikai nő az alapokkal küzd, így sokkal többet tudna velem foglalkozni a tanár, valamint a másik óra az reggel 8-tól van, háromszor egy héten, s valljuk be, ez is egy rossz pont. A tanártól megkérdeztem, hogy hányan jönnek még ebbe a csoportba, s azt mondta, hogy szerinte ketten-hárman. Ez még mindig elég kislétszámú group lenne, szóval lehet, hogy jobban járok, ha maradok. Nehéz döntés. Ahhoz, hogy a másikba átmehessünk, meg kell írnunk egy tesztet. Annyi tesztet írtam én már az elmúlt években, hogy nem igazán van kedvem egy újabbhoz. Ákos holnap megy, s megírja. Most úgy áll a dolog, hogy én nem megyek, legfeljebb ha azt mondja, hogy ott is kevesen vannak, s a teszt is könnyű, akkor hétfőn megírom én is. De tényleg nehéz ügy.

Ezt követően jött a hét csúcseseménye, a mosás. Namost kicsit bajban voltam, mert nem tudtam, mit mivel lehet. Három csoportot hoztam létre: fehér vagy fehéres szürke, színes (pirostól narancssárgáig, kékkel mindennel), sötét (fekete, sötétkék). Igazából az volt a baj, hogy nem tudtam, hogy az utolsó kettőt lehet-e együtt mosni. Így elsőre nem mertem, megerősítést kérek. Most csak a szinest mostam ki, a másik két csoportot még nem. Mondjuk holnap lehet, hogy kimosom a fehéreket. Amúgy egyszerű, a mosogép megoldja, bár választani kellett, hogy forró, meleg vagy kevésbé meleg vízben akarom. Hát mondtam, hogy legyen meleg. Ez 28 percig dolgozott. Ezt követően átpakoltam a szárítógépbe. Itt is meg kellett adni a hőfokot, itt sem tudtam, hogy mit kéne, viszont az előbb bejött a meleg, így gondoltam, minek változtassak. Ez 18 percet ment alapból. Amikor ez letelt, megnéztem az eredményt, s úgy éreztem, a varrásoknál még nedves, így adtam neki még 18 percet. Ezután már tök jó volt. Arra az elhatározásra jutottam, hogy a tenyeremmel fogok vasalni. Bár találtam egy vasalót a harmadik emeleten a tv előtt, de nem tudom, hogy az szabad préda-e. Most úgy ítéltem meg, hogy annyira nem szükségszerű. De viszonylag jól ment. A mosás 1.20 volt, egy szárítás pedig 0.45. Ugye én kettőt fizettem, de legközelebb csak egyet fogok, mert be lehet állítani, hogy meddig csinálja.

Utána vacsi, majd egy kis sport.

Sport rovat. Elkezdődött az NFL, fél szemmel ezt is követtem. Érdekes volt Madden bácsi vélekedését hallgatni (ugye ő a névadója az EA Sports amerikai focis játékának). De főleg a teniszre koncentráltam. Délután Federer három szettben megverte a meglepetésember Muellert (luxemburgi), de ebből kettő tie-break volt. Most nem játszott olyan jól, de azért nem is kellett nagyon izgulnia. Ettől függetlenül ügyes a Mueller gyerek... Most lett vége a Roddick-Djokovicnak. Négy szettben nyert Nole, a negyediket tie-breakben, pedig 5-4-nél Roddick a szettért adogatott, s már vezetett is 30-0-re, amikor kiütött egy labdát, majd két(!) kettőshibát ütött. Djokovicnak a meccsen 5 break labdája volt, s mind az ötöt kihasználta! Az első két szettben Roddicknak esélye sem volt, utána viszont ő játszott jobban. De nem is ez az érdekes, hanem ami a végén történt. Az előző forudulóban a szerb Robredo ellen nyert, s mint írtam, háromszor is ápolást kért. Többször vádolták már azzal, hogy ezek csak taktikai jellegűek, hogy kizökkentse az ellenfelet, s Robredo is zokon vette ezt. Roddick pedig a sajtótájékoztatón beszólt neki, hogy lehet, hogy ezen a meccsen madárinfluenzával kell majd kezelni három percig Djokovicot. Ugye a közönség nyilván az amerikaival volt, néha nagyon sportszerűtlenül belekiabáltak Djokovic szervájába is. Majd a meccs után jött az interjú a győztessel, szokás szerint a pálya közepén. Ő meg beszólt a közönségnek, hogy ellene drukkoltak, s mindenki azt hiszi, hogy szimulált, s nincs is igazán mit mondania. Erre óriási fütty, a riporter próbálta menteni a menthetőt, hogy ezt csak Roddick mondta, de nem nagyon sikerült. Djokovic meglehetősen buta volt, hogy ezt így reagálta le...

Más nem nagyon történt ma. Megnyertem a csatát a CIB-bel szemben, ma már fel is hívtak, hogy javították a hibát, s remélik, hogy nem okoztak nagy kellemetlenséget. Hát kösz... Holnap délután elmegyünk Portsmouthba, így nem leszek netközelben magyar idő szerint 8-tól. Nem mintha túl sokan akarnának velem beszélni, de azért gondoltam, jobb ha így készültök:) A Törpöknek hajrá-hajrá, nyerni kell! A címem most már leveszem, akinek kell, keressen meg.

Mára ennyit, mindenkinek kellemes pénteket!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr94649191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása