HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

"Vérszagra gyűl az éji vad"

2008.09.08. 06:25 :: Dawson

"Te tetted ezt, király!"

Még le sem fekszem, s a nép már itt követeli jussát. Mi ez a bátorság, mi ez a hangzavar? El vagytok kényeztetve, s ez a hála? :)

A tegnapi szakadó esőt ma erős napsütés követte. Ez ébresztett, mert a telefonom továbbra sem működik. Ez nagyon aggaszt, kezdek a legrosszabra gondolni... Az a baj, hogy még azt sem tudom, mi mehetett tönkre. Talán az akkumulátor? Talán maga a telefon? Pedig igazából konkrétan víz nem érte, vagy csak egy nagyon kicsi, de ennyit már korábban többször is átélt. Azért még bízom a csodában...

Aztán elmentem reggelizni, s egy pelyhet ettem egy kis kakaóval (hamár ennyire nagy az igény az étrendem iránt). Utána kitettem az ablakba a cipőt, ott rásütött a nap, s szerintem holnap már akár használhatnám is. Aztán elkezdtem olvasni a hétfői filozófia órára. Itt állandóan olvasni kell, más házi nincs. Minden filozófia órára (három alkalom egy héten) el kell olvasni egy cikket, ami kb. 8-10 oldal. Holnap lesz statisztika, a tanár nem bonyolította túl, el kell olvasni az első fejezetet (20 oldal). Szerdára a másodikat... Keddre is van egy kötelező reading, de abból még a könyv sincs meg.

Ezt követte az ebéd, amin egy kicsit túlvállaltam magam. Ettem 7 Chicken McNuggetst, egy hamburgerhúst, meg sültkrumplit. Meg egy salátát. A hamburgerhúsnak csak a harmadát tudtam megenni, ez a hét kis szar (ami egyébként finom) úgy telít, hogy csak na!

Ebéd után elmentünk Ákossal, készítettünk pár képet a campusról, ezeket majd meg is mutatom. Ezt követően megnéztem a Murray-Nadal elődöntő mai részét. Hát ugye, hogy ugye! Murray nagyon megverte Nadalt. Ma csak 1-1 lett, de ez a spanyol számára hízelgő. Az egész meccsen 20(!) bréklabdája volt a skótnak, igaz, hogy ebből csak 4-et értékesített. A negyedik szettben a negyedik game-ben (ami 15 percig tartott) 7 breaklabdát puskázott el, s ezt követően Nadal semmire vette el az adogatását, tehát break-hátrányból nyerte azt a szettet. De nagyon tetszetős a játéka (eddig is szurkoltam neki), Federernek nagyon nehéz dolga lesz a döntőben, ami így holnap lesz. A meccs után azt nyikatkozta Murray, hogy egy megtiszteltetés, dicsőség Federer ellen játszani a döntőt, akit a valaha élt talán legnagyobbnak titulált. Ami nyilván részben csak illem volt, de azért érdekes hallani, hogy mennyire elismerik az ellenfelei, míg pl. a Nemzeti Sport online változatában a sok "hozzáértő" miket mond róla. Egyébként 185 cm magas, és 85 kg. Akinek kell, az tudja miért mondom. Nyáron még 88 is volt... :)

Utána befejeztem az olvasást, majd elmentünk Ákossal a gym-be. Jól elfáradtam, sok mindent csináltam, persze a végén squashoztunk egy jót. Kezd fejlődni, de még mindig én vagyok a király :) Ezt követően hazajöttünk, s úgy döntöttem, hogy mivel a pulcsi még mindig nedves, s az egész szobám kicsit (khmm) büdös lett a sok elázott holmitól, kimosok mindent, majd megszárítom őket. Így is lett, s közben meg is vacsoráztam (pehely, meg egy szelet pizza) A szárítóban most a normál fokozatot használtam (ez a legmelegebb), s amikor kivettem a ruhákat, szinte égették a kezemet... Remélem nem ártott neki. Mosásnál a közepes fokozatot választottam, egyszer már bejött. Most még a kezemmel szépen kivasaltam a pólókat, úgyhogy szinte minden cuccom tiszta.

Nagyjából ennyi történt ma, jöjjenek a képek:

Ez maga a Babcock Hall, itt lakom.

Ez az ötemeletes könyvtár, oldalról. Maga a földszint a középső szint.

Ez az egyik sportcenter, itt van a jégkorongcsarnok (ez látszik), jobbra tőle, de ugyanabban az épületben a gym. Előtte egy gyeplabda/lacrosse pálya.

Ez az iskola jelképe, a Wildcat (vadmacska). Mindenen ez van... Sportmezek, buszok, stb.

Ez csak egy kép. Ezen a tisztáson volt a szabadtéri mozi.

Ez a T-Hall, azaz a Thompson Hall. A főépület, természetesen a legrégibb. A harang félóránként szól...

Ez is egy fontos épület, a Hamilton Smith Hall. Itt is sok főmufti van, s itt vannak az angolórák is.

Végül pedig még egy kép a Babcockról. A legfelső emeleten, jobbról a második ablak az egyém. Látszik, hogy fel van húzva az ablak (csak nálam a szinten)

Nos, mára ennyi volt, remélem megérte várni rá. Kellemes hetet mindenkinek!

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr42653230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

törpicur 2008.09.08. 09:28:38

Üdv mindenkinek!

Sikerült regisztrálni meg belépni is:)
Én most olvastam vissza egy csomót, mert ugye le voltam maradva... Tök jó, hogy irkálsz így nekünk, meg a képek is nagyon tetszenek!!
Mielőtt elemzem neked a meccset, amit látom még senki nem tett meg, elmondom hogy még a góllövőket is felírom neked, hogy a statisztikát tovább csinálhasd majd ha hazajössz...
A meccs elején kicsit visszaálltunk, mert egy csere volt ezek meg két sorral támadtak:) Kontrákból volt lehetőségünk, de nem rúgtuk be ezeket (főleg Miki nem, aki 3szor volt egy az egyben a kapussal) Nekik is volt pár helyzetük, de nem veszélyes... Aztán szünetben elmentem venni egy nesteat, amikor látom h Pozdi integet h gólt lőtt. Erről lemaradtam, állítólag szép volt nagyon. Aztán 3 perc múlva egyenlítettek: Só (tudod a hajszárítós:)) be akarta adni középre, de rosszul találta el és beakadt a rövidbe, mert Ady meg a beadást akarta lefülelni, ahelyett, h a rövidet fogta volna... Aztán egy bedobást kapásból bevágott Pozdi. Szép gól volt. Itt már megnyugodtunk. Ezután Csabi elment a szélen beadta Barhácsnak, aki olyan rosszul találta el, h a kapus hátán végiggurult a labda és kb egy centire a gólvonal mögött megállt:) 3-1 ide. A végén Csabika szóló után az alapvonalról középre gurított Barhács meg 1 méterről beállította a végeredményt. Csabi meg POzdi nagyon jól játszott. Pénteken már én is pályára léphetek...
Még annyit, h a PB-vel megvárlak, ha már ezt beszéltük meg és azért én sajnáltam Nadalt, bár tényleg jobb volt Murray.. Az U21-es 8-0-ról nem szeretnék nyilatkozni:(
Msnen vmikor beszélni kéne van pár jó story:)

További szép napot!!

mgmaya 2008.09.08. 11:43:21

Az 1. gól után kicsit megzavarodtunk...
A 2. gól olyan gyorsan történt, hogy nem is láttam, majd megnézem a felvételeken...

hulye focisták! :D:D

Dawson 2008.09.08. 18:16:41

:) kösz az elemzést. Most mondd meg, mi lenne, ha Pozdi labdát is tudna vezetni?! :)

Maya, te meg hülye vagy :DDDDD Akkor a 8. gól egy arra szálló Pelikán tarkójáról pattant be? :) De sajnos ez a dolog ennyire nem vicces. Eddig nem volt különösebb bajom Várhidivel, de az a Róth Antal, aki eddig szeövetségi edző volt, s pótselejtezőig jutott, ezt a szerb csapatot 2-1-re megverte itthon. Egy gyengébb kerettel... S egyszerűen elküldték. Illetve nem is egyszerűen, hanem pofátlanul. Ezzel nagyjából egyetértek : fanzone.blogzona.hu/mindenamifoci/archives/2008/09/07/Nyolcat_kaptunk_Szerbiaban/
süti beállítások módosítása