HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

"Az volt a szép, boldog idő"

2008.09.19. 05:33 :: Dawson

Hát, annyira nem csináltam ma semmit, hogy egy Zorán számot adtam címnek. Egész nap itthon voltam, kivéve amikor órán. Azért kicsit fárasztó 110 perc folyamatos angol. Ráadásul most mondott egy csomó olyat, amit nem tudtam. Mondjuk ez nem nagy szám...

Köszönöm a tippeket a Carnegie Hall-ba, azért még gondolkozom rajta :) Mivel az időm nagy részét itthon töltöttem, s nem akartam tanulni, így Youtube videókat is nézegettem. S hát találtam egy tök vicces videót. Nem tudom, Ti ismertétek a Queen - Breakthru című számának a klippjét? Én jót mosolyogtam rajta... Akit esetleg érdekel, itt megtalálja : https://www.youtube.com/watch?v=Q22oGInO-uo Ez egy késői klippje, látszik is rajta. S ha már nála tartunk, akkor pár szerintem nem olyan ismert tény róla :

  • Termékeny dalszerzői mivolta ellenére a saját bevallása szerint csak alig tudott kottát olvasni
  • Majdnem négy oktávnyi terjedelmű hangot birtokolt. Természetes hangja bariton volt, de a legtöbb dalt tenorban adta elő.
  • Élő előadásokon előfordult, hogy nem tudta kiénekelni a legmagasabb hangokat, részben a rendszeres tréning hiánya miatt.
  • Sok Queen-dalban zongorázott. Legszívesebben hangversenyzongorákat használt (nem szerette az elektromos zongorát), a stúdióban pedig csembalót, orgonát és függőleges húrozású zongorát.
  • Gitáron nagyon ritkán játszott, annak ellenére, hogy használta dalszerzéskor.
  • 1991 őszén, soványan és betegen már azzal a tudattal énekelte szalagra a Queen drámai dalait, hogy azokat a közönség már csak a halála után fogja hallani.
  • Mercury jellegzetes szépséghibája volt, hogy felső elülső négy foga szabályozatlanul kiállt. Soha nem gondolt a szabályozásukra, állítása szerint nem volt rá elég ideje, de egyes állítások szerint az énekhangját féltette. Gyakran viccelt is ezzel: „Rod Stewart, Elton John és én össze akartunk hozni egy bandát. Hármunk után Hair, Nose & Teeth-nek (Haj, Orr és Fogak) neveztük volna. De nem jött össze, mert nem tudtunk megegyezni a szavak sorrendjében. Én természetesen azt akartam, hogy Teeth, Nose & Hair legyen. Nem szeretem, hogy a fogaim előreállnak. Ettől eltekintve tökéletes vagyok”.

Gondoltam, ha már velem nem történt semmi, akkor Ti művelődjetek. A Queen jó!

Ja, mostam ma is, de ez az lehajolva a tenyeremmel kivasalom a pólóim az ágyon dolog nem annyira tetszik...

Holnap a Törpöknek meccs van, nagyon jó lenne nyerni a NEFAG ellen. Ne feledjétek, hogy a Víg Bakter pályán lesz a meccs! Aztán marj értesítsetek.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr72670815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pultos 2008.09.19. 06:24:41

Már megint én keltem legkorábban?!
A tegnapi szösszenethez: csak jó kérdés kell, és máris özönlenek a válaszok. Lehet, hogy a vasalás is ilyen téma lesz?
Szerintem van lehetőség rá - mintha már írtad volna. Ha ennyi időd van, ezt a tárgyat is felvehetnéd. Lehet, hogy credit pont nem jár érte, de az ÉLET-ben ennek még biztosan hasznát veszed.
A Mercury-ról írt híreket kösz. (Meg tudsz lepni változatos témáiddal.)
A hét végi program (indulás, érkezés) hogy alakul - már csak a hírek miatt. Jó lesz, ha "előre" pihensz. (Mi itthon töltjük a hétvégét, de az is biztosan remek lesz.)
Puszi
süti beállítások módosítása