HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

6700 km

2008.10.04. 05:16 :: Dawson

A mai nap igazán fontos eseményei ugyanis pont ilyen távolságban zajlottak. Sajnos a Törpék kikaptak a listavezető Stabiltól, de ahogy látom, a többi eredmény kedvezően alakult, így nem lerültünk igazán nagy lépéshátrányba. Sőt, a legnagyobb ellenlábasaink, a Ferrari, Borovi, Eurotrend, ZT még elég szép kis meccsek elé néznek, szóval jó esély mutatkozik egy igazán szép szezonra! Csirip csapata viszont magabiztos, egygólos győzelmet aratott, s ez a három pont még kulcsfontosságú lehet a végelszámolásnál...

Én ma sikeresen vettem egy akadályt a postán, s rendkívül büszke voltam magamra, hogy egyedül képes vagyok feladni valamit egy teljesen idegen országban. Az egész azért érdekes, mert csomagot speciel még otthon sem adtam fel soha, így igazi debütálásról beszélünk. A filozófia a szokásos volt, utána skype. Majd egy kis pihi, mostanában nagyon fáradt vagyok.

S ez valószínűleg a hétvégéig ki is fog tartani, mert mint írtam, holnap túra a hegyekbe. Most nem érzem teljesen normálisnak magam, hogy én erre jelentkeztem, s még fizetek is érte... Reggel kelhetek hatkor, szuper! De remélem legalább tudok egy pár jó képet készíteni.

A mai fejlődésetek érdekében egy klasszikussal folytatom. Én ezt gyerekkoromban rengetegszer láttam a TV-ben, nem tudom miért. Vagy lehet, hogy nem is olyan sokszor, mindenesetre nagyon megmaradt bennem. 

Ennyi idő után picit vicces Richard gyönyörű tekintetét ennyi ideig bámulni, de ez akkoriban még nem tűnt fel. Nem hosszú, úgyhogy az erre kevésbé fogékonyak is nyugodtan végighallgathatják. Na, én megyek is pihenni, holnap szurkoljatok...

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr39695364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sulleb 2008.10.04. 20:10:56

Gratulálok a debütálásodhoz! Igazán büszke vagyok rád:)))) de tényleg, szar ilyenekt intézni még otthon is, nem hogy külhonban. Tegnap Bélával épp rólad beszéltünk h majd taliztok kinn amcsiban. Csak aztán nehogy nagyon berugjatok las vegasban...aztán tudod...bár
"a las vegasi házasságok csak las vegasban érvényesek"
"nem phoebe, azok mindenhol érvényesek"
"mocsodaaaaa???? áááá, mindegy"
a'la jóbarátok:)))

Dawson 2008.10.05. 17:31:57

Ugye, végre valaki értékeli! :)

Ami Las Vegast illeti, nos, vigyázok az alkohollal :) Már csak azért is, mert még vasárnap vissza kell utaznom Bostonba, s ugye van 3 óra időeltolódás, plusz a repülőút is > 4óra, így indulhatok (korán)reggel...
süti beállítások módosítása