HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Aggodalomra semmi ok

2008.10.31. 02:47 :: Dawson

Nincs itt semmi látnivaló, kérem lépjenek hátrébb. Mindössze egy aljas spekuláció volt, hogy a géppel bármi gond is lenne. Sose volt még ilyen jó.

 Sok minden az utóbbi két nap során sem történt, de ezt én olyan vihar előtti csendnek veszem. Ugyanis egyre csak közeleg a nagy utazás, már nagyon várom. Itt most hozávetőlegesen -3 fok van, míg Los Angelesben 15 körül. A Ducks is jó formában, így minden adott egy nagyon kellemes héthez.

Még mindig tart a Hallowean őrület, holnap lesz maga az ünnep. Az étkezdékben a díszítés hihetetlen... A pultok olyanok, mintha évszázadok során beszőtte volna a pókháló (igazából nyilván a pókok...), s nagy fekete pókok vannak rajta. Gondolom a nővérem inkább éhenhalna, minthogy vegyen az alatta lévő sültkrumpliból. :) Úgy néz ki, hogy nem megyek partiba, amit kicsit sajnálok, mert azért ez mégiscsak elég speciláis ünnep, de eléggé egyedül érezném magam. Öreg vagyok én már ezekhez :) Ugye Béla?

Szolgálati közlemény : Pultosnak üzenem, hogy megérkezett az "árú", azon vagyok, hogy "szétszórjam".

Holnap a Törpék befejezik az őszi idényt, remélhetőleg sikerrel. Fontos három pontról van szó, de nem hiszem, hogy egyszerű lenne megszerezni. Bízom a sikerben, mert azért bőven nagyobb tudást képviselnek, mint az ellenfél. Csakhát ugye a sportban ez nem mindig elég. Rajtam mindenesetre nem fog múlni a siker! :)

Én még mindig drogozom, azaz róla olvasok. Érdekes is, meg nem is. Olyan "érvek" hangzanak el néha, hogy szinte röhögnöm kell. Be kell vallanom, vesztettem egy pontot a matek vizsgán. Szégyellem, de igaz, csak 99 pontot szereztem. Az egy pontot ott buktam el, hogy figyelmetlen voltam, s az 1.666666-ot 1.6 és pont a tetején jelöltem, majd később elhagytam a pontot, így rossz eredmény olvastam ki a táblázatból. Ez van. S meg kell védenem a többieket is, mert 91%-os lett az átlageredmény, így azért annyira hülyék mégsem lehetnek. Illetve csak azt nem sikerült bebizonyítani, hogy nagyon hülyék :)

Egyszer, még egyetemista koromban az egyik előadó mesélte, hogy az egyik külföldi kollégája mennyire meg volt lepődve, amikor kiderült, hogy Magyarországon több vizsgaalkalom is van. Ezt persze az én előadóm olyan stílusban adta elő, hogy mennyire szerencsések vagyunk, pedig nem is érdemeljük meg. Namost lehet, hogy több vizsgaalkalom van, de a 91% jellemzően inkább a bukási arány... Otthon normális vizsgák vannak, amik kihívást jelentenek, mégha ez nem is mindig olyan kellemes. De ennek speciel nincs értelme, ami itt van. A vizsga szó helyében ezt kikérném magamnak...

Mindegy, nem panaszkodom. Remélem otthon minden rendben, hajrá Törpök!!!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr79741675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pultos 2008.10.31. 07:56:36

Nagyon szurkolok a Törpöknek! Ki is mennék megnézni a meccset ha tudnám hogy mikor és hol játszanak, bár az én jelenlétem és szurkolásom inkább a biztos vereséget jelentené. Az eredményt feltétlenül írd meg!
Nem vagy jó politikus. A vizsgákat inkább, mint komoly próbatételt kellene ecsetelned, és akkor milyen nagy eredmény lenne akár egy 99% is.
Én csak humorizáltam, amikor arra utaltam, hogy azért nem írsz, mert elromlott volna a géped, elnézést, ha riadalmat keltettem.
Legyen jó napod!
Törpök, mindent bele...!!

törpicur 2008.10.31. 10:18:50

Hi

Grat a matekhoz!! Pár képet csinálhatnál arról a díszítésről, mert már nagyon kíváncsi vok milyen lehet:D A Törpök egyébként 16.30kor játszanak a ligetben, minden nézőt szeretettel várunk:P
süti beállítások módosítása