HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Újabb küldetés teljesítve!

2008.11.01. 02:56 :: Dawson

Mindenekelőtt azonban a Törpökről. Sajnos nem sikerült pontot szerezni, egy kései találat eredményeképp 3-2-es vereséggel fejeztük be az szezont. Nagyon sajnálom, hogy beigazolódott a félelmem, hiszen én 2-1-es vereséget álmodtam. Többet nem tudok a meccsről, szívesen vennék minden információt.

Ami pedig az én napomat illeti. Reggel quiz, miért is ne, viszont én megint későn feküdtem, ezért fáradt voltam, ami szerintem abban nyilvánult meg, hogy nem teljesen hibátlan a válaszom. Mármint jó, csak nyelvtanilag nem biztos, hogy minden igényt kielégítő. De nem aggódom miatta különösebben.

Koradélután elmentem bőröndöt venni, s sikerrel jártam. Nehéz döntés volt, mert nem csak azt kellett eldöntetni, hogy szürkés legyen vagy fekete, hiszen a méret kiválasztása is nagy feladat. A kisebbnek az volt az előnye, hogy biztosan fel lehet vinni a fedélzetre (márha a súlykorlátot nem vesszük figyelembe), míg a nagyobba értelemszerűen több mindent lehet belegyömöszölni. Végül utóbbi mellett döntöttem, s bízom benne, hogy a mérettel sem lesz gond. És a szürkét vettem meg, lévén mindenkinek fekete van. Nomeg azért mégiscsak Fehér vagyok...

Na, a hazafele út viszont már picit érdekesebb volt... Elég sokat kellett sétálnom, s már késéssel is indultam el. Át kellett kelnem az egyik főúton, s én, mint szabálytisztelő diák, megnyomtam a gombot a zebránál, s vártam, hogy zöld legyen (ami egyébként fehér). Vártam, és vártam. Majd ~5 perc után realizáltam, hogy ez bizony nem működik. Nagy nehezen átevickéltem, ám így már biztosnak véltem, hogy nem érem el a buszom, mert a tíz perces időhátrányt nem lehetett már ledolgozni. De nem is kellett volna. A buszmegálló egy épület mögött volt, s amikor én 10 méterre voltam a saroktól, akkor egyszercsak elment a busz előttem. Ugyanis késett... Így kénytelen voltam egy órát várni, s persze az a busz is késett. Tisztára mint otthon... Utána meg még sietnem is kellett, hogy ne zárjon be a kajálda, mire odaérek (ugyanis pénteken-szombaton hamarabb zárnak).

Javában tart a Hallowean, néhányan nagyon fura jelmezt választottak. Kicsit sajnálom, hogy nem vagyok részese a dolognak, de a Ducks úgyis játszik 10-től (még hat perc), szóval azért elleszek. Fényképet meg csak nem készítettem az étkezdéről, kicsit hülyén néztem volna ki közben... :)

Nagyjából ennyi történt ma. Tényleg nagyon sajnálom, hogy a Törpöknek nem jött össze a győzelem. Így ötödik helyen zártuk az őszt, hét pontra vagyunk a dobogótól. Azt figyelembe véve, hogy mennyi hiányzó volt, egyáltalán nem rossz eredmény. Talán azért a tavasz még ennél is jobb lesz.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr58743369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yourri 2008.11.01. 11:14:01

Hát igen az utolsó percben kapott góllal kikaptunk. Én voltam a kapus, mert ady belázasodott, de én nem gondolom, hogy benne lettem volna a gólokban, persze lehet ez kívülről máshogy jött le. Marci lőtt két gólt. Bohóc meg Ricsi nem tudott gól lőni, pedig rengeteg helyzetük volt. Bohóc még egy óriási felsőlécet is lőtt olyan 18ról. A kapusuk valahogy mindenbe beleért. Mondjuk mindig elég éles szögbe hozták magukat a csatárjaink, legalábbis hátulról így tűnt.

pultos 2008.11.02. 08:58:41

Igaza van az előttem szólónak. A kapus nem tehetett a kapott gólokról!
Talán inkább én. Nem szoktam szerencsét hozni, ezt tudod.
1:0-ra vezettek, amikor kiértünk és megfordult az eredmény. Az ellenfélnek kimondottan szerencséje volt, bejöttek nekik a dolgok. Az a szöglet gól... mintha madzagon húzták volna a labdát a csatár lábára... Hiába kaptuk mi, szép volt.
A mieink elég sokat cselezgettek, míg az ellenfél elég sokszor csak úgy rálőtt a kapura, és néha sikerrel.
Hát ez van.
A tavaszi idényben már te is itt leszel, még van idő előbbre kerülni a tabellán.
Azért az egy hetes elutazás előtt írhattál volna...
Puszi a hétalvóknak!

bisti 2008.11.02. 21:27:18

csá!

sajnálatos módon kikaptunk, ezvan. az már a múlt, alavult. tavasszal dobogósok leszünk.

nagyon meglepődtem, h kihagyod a hello-vin balhét, itt nálunk, Magyarországon ilyen nincs :) ha még nem késő, vedd fel magadra a bőrszerkódat, kapd kézbe a Táncitól kapott ostort meg bilincset, aztán usgyiii!! :D

ja Peti! mondd már meg Ricsinek hogy ki az a pultos, én már elárultam neki, de nem akarja elhinni, pedig tökre kézenfekvő. hajrá Reál! :D

hajtás-pajtás!!

pultos 2008.11.03. 06:39:19

Azért egy utazás előtti üzenetre számítottam. Hogy fog kinézni a mű, ha kinyomtatjuk és kiadjuk?
Jó utat!
süti beállítások módosítása