HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Still alive

2008.11.15. 01:23 :: Dawson

Hát, elég eseménytelen napok követték itt egymást, ezért sem írtam. Jórészt tanulnom kellett (ami vicc, kinőttem én már ebből), így el is fáradtam szépen.

Az egyik legizgalmasabb, hogy mostantól akár reklámokat is megjeleníthetnék a blogon, ami azt jelentené, hogy pénzt is kapnék. Nade én ilyet nem játszom, az én olvasóim nem a reklámokért jönnek ide. Arra ott van az RTL Klub. Meg egyébként sem hinném, hogy az én látogatottságom alapján január 1-ig össszegyűjtenék egy fagyira való pénzt.

Mi is történt még? Tegnap (csütörtökön) elmentem este a bárba, mert már nagyon rámfért egy kis kikapcsolódás. Hát pont a Jets-Pats meccs ment (New York Jets - New England Patriots, NFL, amerikai foci. A New England ezen régió csapata, rivalizálás persze itt is van), s mikor odaértem, 10 másodperc volt hátra, s 7 ponttal ment a Jets. De Cassel adott egy TD passzt, plusz a jutalomrugás is jó volt, így jöhetett a hosszabbítás. De azt az örömöt, mint amikor Moss elkapta a labdát... Mindenki őrjöngött (na én nem) S vagy négyszer megismételték, s minden alkalommal ugyanaz a hatás... (ezek vajon tudták, hogy általában az ismétlésen is elkapják a labdát?) Na mindegy, ugyanis a hosszabbításban meg kikaptak, így kicsit felesleges volt a nagy örömködés :)

Eddig azt hittem, hogy a magyar kocsmákban fellelhető lányok buták. Nos, lehet, hogy azok, de azokhoz képest, akik itt vannak, nos, kb atomfizikusok. Itt ugyanis a "lyányok" úgy öltöznek ki, mintha egy bálba mennének, mindenkivel fényképezkednek, akkor mindig felvesznek valami hihetetlen műmosolyt (szerintem ez az amerikai génállomány része), ha valaki megjelenik az ajtóban, akkor meg integetnek, s sikongatnak. Hihetetlenül idegesítő, mert te meg a bárpultnál néznéd az NFL, NBA vagy NHL meccs egyikét. Ugyanis LCD TV kb 15 lehet, nem tudom, hogy ettől még belefér-e a kocsma kategóriába. Mindegy, azért rám fért már. Mondjuk jól elkoktéloztam 20 dollárt, pedig mindössze 3-at ittam. Vegasban ugye ez három dolláromba került :)

A szomszédom viszont egy állat. Bocsánat a kifejezésért. Ezentúl hívjuk mondjuk Mike-nak (ez van kitéve az ajtójára is...) Ez nem tud aludni! S ha éppen nem alszik, akkor ágyat, de legalábbis szekrénysort tologat. Hajnal kettőkor, illetve tegnap háromkor. És még TV-je is van, ami nyilvánvalóan a közös falunknál van. Kedves tőle, hogy azt akarja, én is halljam, de nins rá szökségem. Most pedig szerintem valamilyen gagyi számítógépes játékkal játszik, mert állandóan pittyeg valami. Ha azt mondom, hogy jobb volt nélküle, akkor nem fejezem ki elég mélyen az érzelmeimet...

Más nagyon nem történt, még említésre méltó sem. Ma elmegyek moziba, megnézem a Dark Knight-ot (harmadjára). Az egyik épületben van két mozi, s ki késésekkel leadnak filmeket. Végülis, nincs jobb dolgom, s két dollárt megér. Éhes is vagyok, szóval még ennem is kéne, jajj de sok teendőm van.

Remélem otthon minden rendben. Nem kommenteltétek szét a blogot, ez kedves tőletek! (Hogy tud Mike egyszerre a gépen játszani és az ágyon ugrálni?????????)

ui.: Aki nem látta a hétfői Shoder Klubot, annak itt van két részlet, Ricsárdkának sok szeretettel :) :

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr93769773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zoli 2008.11.16. 01:13:06

Hahó!

Újra belevetem magam a blogolásba és kommentelésbe!;) Mike-ot majd kitaláljuk hogy intézzük el!:)Azért először derítsd ki,h nem-e rögbijátékos vagy vmi hasonló karakter!:)A bárhangulat nem lepett meg,nem sok épelméjű amerikai jár oda!:)A "lyányok" hozzáállásán se lepődök meg!:)Mostmár egyre kevésbé tartom nagyra a híres amerikai nőcsábászokat!Jószerivel ha a kisujjad mutatod,már arra is rábuknak!Gondolom én kis naív,de sztem nem járok messze az igazságtól!:)Kitartás Peti,érezd jól magad!;)
Csű:D

Dawson 2008.11.16. 18:04:30

Mike-kal valamit tényleg csinálni kell... Viszont nem vagyok még benne biztos, hogy milyen módon, mert tényleg nagyobb, mint én (kb 20 kilóval), s mégcsak nem is mosolyog, amikor találkozunk. Mondjuk én sem...

Azért a biztonság kedvéért mégcsak a kisujjamat sem mutatom ezeknek a lányoknak :)
süti beállítások módosítása