HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Emergency

2008.12.13. 05:30 :: Dawson

Hát, érdekes volt a tegnap este.

Voltam hokimeccsen, ami nem volt túl izgamas. Az ellenfél a Holy Cross volt (nem összetéveszteni a Holy Crappel), az eredmény 9-4. De ezek tényleg gyengék voltak. Nem a UNH volt jó, hanem ők voltak gyengék...

Már amikor elhagytam a Hamilton Smith épületet az utolsó angolórám után, feltűnt, hogy ónoseső esik, s az épület előtt tiszta jég minden. De azért vicces volt nézni, hogy majdnem mindenki, aki lement a lépcsőn, azonnal elesett :D Aztán ez egész éjszaka esett. Mikor mentem haza a hokimeccsről, akkor már minden fűszál tiszta jég volt, a fákról lógtak le a nagy jégcsapok.

Maga az éjszaka nem volt túl jó, mert Mike megint bekapcsolva hagyta a tv-t. Amikor kimentem 5-kor wc-re, még mindig ment, de még az ajtaja is nyitva volt... Paraszt... (már elnézést) Aztán fél hat körül elhallgatott a tv-je, nagy öröm nálam, majd rájöttem, hogy ez egy áramszünetnek a következménye volt. Nos, az áram nem is jött vissza délután egyig. Gondolom az egyik vezeték nem bírta a jeget, s leszakadt, de az egész településen nem volt power. Az órákat nem tartották meg, mondjuk ez nem volt meglepetés. Viszont áram nélkül érdekes volt. A folyósok sötétek, a mellékhelységben semmi fény. Azért szerintem én elég jól céloztam :)

Amikor mentem kajálni, akkor láttam, hogy ágak szakadtak le, gondolom a jég miatt. Minden fa hófehér volt, s sütött a nap. Ennek következményeképpen a fákról olvadt le a jég, ám sokszor nemcsak vízcsepp formájában, hanem néhol maga a jegecske (akár 10cm-es darabkában) is lepottyant. Azért elég szép látvány volt. Készítettem is róla pár (egészen pontosan kettő darab) képet, de nem lettek túl jók, ezért nem teszem fel. Állítólag az egész állam emergency zone volt. Internetem csak 4 körül lett, nehéz volt.

Mike-kal továbbra sem jövök ki, a kaja még mindig ízetlen, de más probléma nincs, jól megvagyok. Bár egy picit most ingerhiányom van, azaz semmihez sincs kedvem. Tanulni értelemszerű okok miatt, de még az olvasást sem "kívánom". Most éppen valami bulivan itt a dormban, ami elvileg csak éjfélig tart. Hát, remélem, bár a sok ordibálásból én arra következtetek, hogy már nem mindenki szomjas, s lehet, hogy egyesek majd folytatják a partizánkodást hajnalban is...

Hát, mára ennyi, majd még jelentkezem.

Szólj hozzá! · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr58820068

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása