HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

NBA

2009.10.21. 06:55 :: Dawson

Ma egy sokkal nyugisabb napon vagyok túl.

Kényelmes ébredés után reggeli, pár dolog ellenőrzése a neten, 3 perc alatt jó tippeket tenni a bltoto.hukk.hu-n (ingyenreklám), aztán indulás. A tippekhez azért hozzátenném, hogy éppen eredményesebbek lettek, mint amikor tavaly Friscóból 1 perc alatt tettem meg őket, s nulla pontot szereztem. Ami plusz idegölő a dologban, hogy három tippem is az utolsó percben ment el. Ha azok bejönnek, sokat nyertem volna. De igazából erre számítottam, több idő kell ehhez, mint amennyi most van.

Ma is baromi jó idő volt, de mivel tudtam, hogy csak 11 körül érek haza, vittem kabátot. Amire aztán nagyon sokáig nem volt szükség, lévén tényleg nagyon meleg volt. Előszöt lementünk Manhattan déli részébe, aholis komppal átutaztunk a Liberty Islandre, ahol a Szabadságszobor található. Hát, nem kicsi, de legalább nagy. Képek készültek, de most megint nincs erőm ahhoz, hogy feltöltsem őket, sorry. Talán majd holnap, de ezt sem ígérem. Mivel nagyon szép volt a kilátás, s ahogy írtam, az idő is kiváló volt, el is töltöttünk ott két és fél órát. Majd ismét komp, át az Ellis Islandre, ahol le ugyan nem szálltunk, de gondoltam jól hangzik, ha ideírom. (Állítólag egyébként ide jöttek a bevándorlók, ezért is van itt a Bevándorlási Múzeum, vagy mi.)

Miután visszatértünk Manhattanbe, elsétáltunk a South Street Seaport-ra, ott akartunk enni. Útközben észrevettük, hogy le van zárva egy csomó minden, sok a rendőr, s négy bazinagy katonai helikopter is leszállt. Megkérdeztem, s kiderült, hogy a President jött éppen. Nyilván akkor, amikor én is arra járok...

Jót kajáltunk, ahol a kilátás sem volt éppen rossz. Mint biztosan rájöttetek, ez egy kikötő, s mi letelepedtünk az ablak mellé, ahonnan szép tájkép tárult elénk: Manhatten, a Brooklyn híd, a Manhattan híd és Brooklyn. Nem volt éppen sok panaszom...

Kaja után irány a Madison Square Garden, ugyanis jegyünk volt a New York Knicks - Boston Celtics meccsre. Hát, az aréna tényleg nem kicsi, az effektek nagyon komolyak, s bár előszezon van még csak az NBA-ben, s ennek megfelelően nem veszik halálkomolyan a csapatok a meccseket, s nincs is teltház, azért nagyon jól szórakoztunk. Például ilyeneket láttunk :

(Ha eselteg nem jönne be, akkor itt a link : www.nba.com/video/games/knicks/2009/10/20/0010900094_bos_nyk_play3.nba/index.html)

Itt még videót is készítettem (na nem ezt), meg ezer képet, ezek közül ha már öt jó, akkor jól jártam. Még annyit, hogy kellően korán ott voltunk, s amíg Rashif Wallace bemelegítés előtt kijött dobálni, ott voltunk az alapvonalnál, s onnan fényképeztünk. Hihetetlen, hogy megengedik, hogy az emberek egy-két méterre megközelítsék a sportolókat, nem gondoltam volna. (Lévén dollármilliomosok, s sem nekik, sem a ligának nem lenne túl jó, ha történne valamilyen affér.) Én még sunyiban a parkettára is léptem, de ezt ne mondjátok el senkinek! :) Az első negyed után (ha jól emlékszem) volt egy olyan játék, hogy aki bedobja a félpályáról, az nyer 1000$-t. A többség még csak a palánkot sem találta el (sőt, a többség el sem dobott odaáig), de egy srác Ausztáliából bedobta... Gondolom, neki is lecsúszott a meccs után egy-két whiskey... Azért a palánkot én is eltaláltam volna.

Onnan jöttünk haza, ahol semmi olyan nem történt, aminek a blogra kéne kerülnie :P

4 komment

Címkék: garden of obama island square liberty knicks celtics szabadságszobor statue madison

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr591464701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pultos 2009.10.21. 10:20:57

Csak ámulok és bámulok. Mint egy éve.
Azért jó, hogy elutaztál...

istibisti 2009.10.21. 13:59:08

királyság!
reggelire adnak ott kokkoszt?

Dawson 2009.10.21. 17:01:12

Nem, reggel nem adnak kaját, de azért a "kokkoszt" valahogy megoldom. Amúgy rengeteg féle van a boltban, néha már kevergetem őket.

istibisti 2009.10.21. 20:10:37

Tegyél fel mindenképpen képeket pliizzz!!
mi a terved még a hétre egyébként?
süti beállítások módosítása