HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Expedíció

2022.01.08. 04:56 :: Dawson

Hah, egy ilyen cím után gondolom azt várná az olvasó, hogy egy nagyon érdekes és tartalmas bejegyzést fog olvasni. Hááát, izé... Bocsi.

A mai nap ugyanis nem volt túl érdekes. Már-már szokásos hajnali kelés (7:30), majd egy jó kis reggeli. Féltem, hogy a 2l tej, amit kedden este vettem, sok lesz, és megromlik a hűtőben. A félelmem alaptalannak bizonyulni látszik, mert a holnapi reggeli alkalmával valószínűleg kiürül a doboz. (Mert itt ilyen méretben adják a tejet... Biztos van kisebb kiszerelésben is, de én ezt találtam.)

A délelőttöm a Javaval való további ismerekedést szolgálta, ezzel nem untatnék senkit. Amúgy közben azon morfondíroztam, hogy ennek a blognak "hála" most mindenki sokkal jobban tudja, hogy mi van velem, mint egyébként. Még azt is tudjátok, mit reggelizek. Hát kit érdekel ez? Mindeközben én meg alig tudok rólatok valamit. Ez nem tűnik egy túl jó üzletnek számomra. Azt hiszem, át kéne gondolnom, hogy miket írok meg, és csak a valóban érdekeseket kéne megemlíteni...

Mint például azt, hogy ez a tikka masala szósz nem rossz, de közelében sincs annak, amit az ember maga készít el. Ez egyrészt jó, mert ez azt jelenti, van értelme a konyhában szenvedni vele, másrészt meg rossz, mert szenvedni kell érte... Egyébként így ebédelek mostanában:

tikka_masala.png

Tegnap írtam, hogy tök jó lenne, ha látnám ma a napot. Hát, ma úgy sütött, hogy csak na! Kora délutánig kellett várnom, hogy le tudjam fényképezni, milyen a kilátás az erkélyről, mert az meg dél felé néz, és azt még én is tudom, hogy nappal szemben nem annyira okos dolog fényképezni... Ezt sikerült összehozni (ez ilyen panoráma kép lenne...):

panorama.png

A délutáni terv az volt, hogy egy expedícióra indulok, mégpedig dél felé. Na nem mintha sok lenne Downtownból dél felé onnan, ahol jelenleg lakom, de egy nagy része azoknak a lakásoknak, amiket találtam, arra van, így gondoltam, megnézem, milyen környék az. Ami azt illeti, teljesen rendben van.

Ezt követően elindultam a part mentén keletnek, majd északnak. Jó kis séta volt, derült ég, néha a nap is sütött, kellemes hőmérséklet (kb. 4 fok), és óriási szél. Ennek ellenére rengetegen futottak, jó részük nagyon jó tempóban és végtelenül könnyedén. Itt is lőttem pár fotót, mert már sejtettem, hogy a mai bejegyzésben nem nagyon lesz miről írnom...

A séta során eljutottam Chinatownba is. Hááát, ez nem fogott meg különösképpen, sőt. Ezt a környéket látva elég gyorsan kihúztam a listáról, amelyen a szóba jöhető városrészek vannak a leendő albérletem számára... Pár napja már le akartam fényképezni ezt az épületet, amelyik eléggé a New Yorkban található Flat Iron-ra emlékeztet, de nem volt ilyen barátságos idő, mint most. De hogy érezzétek, mennyi melót teszek ebbe a blogba, most csak ezért bevállaltam a plusz sétát. Meg, ha már ott voltam, lefényképeztem ezt a másikat is, mert csak. (Amúgy ez csalóka, az a kerek rész nem ahhoz az épülethez tartozik ám... ;) )

Ma este még lesz egy kis albérletvadászat, de egyébként semmi komoly. Ja, azt el is felejtettem, hogy szóltak ma, hétfőn nem kell bemennem az irodába, mert az Omikron miatti esetszámok növekedése miatt még mindig home office van. Ennek annyira azért nem örülök, mert szerintem kezdésnél kifejezetten előnyös, ha minél több mindent el lehet lesni másoktól... Ez van, ez az én formám.

A holnapi terv az lett volna, hogy kimegyek a Canucks meccsre, de ma délután jött a hír, hogy elhalasztják, szóval ezt buktam. Helyette lehet, hogy elmegyek moziba, még nem döntöttem el. Valamelyik nap meg el kéne menni valahova egy jó kis brunch-ra. Lévén holnapra még van tej, így a vasárnap az esélyes.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr8716806842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Roli88 2022.01.08. 12:25:25

Nyomjad csak a napi blogot!! Akiről meg akarsz valamit tudni majd írsz neki :P :D jók a képek nagyon!

mgyrbci 2022.01.08. 20:24:45

Peti én azt szeretném tudni h a Java még hátra van? :)

Dawson 2022.01.09. 06:54:29

@mgyrbci: :D :D :D :D :D
Amúgy igen ;)

Dawson 2022.01.09. 06:55:02

@Roli88: Lehet, mindenkinek automatikusan meg kéne írnia, mi történik vele.
süti beállítások módosítása