HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Workday #3

2022.01.13. 06:22 :: Dawson

Elég jól beállt ez a 11 körül fekvés és 7:45 körüli ébredés, egyelőre nem vagyok vészesen fáradt tőle. Igazából az a szomorú, hogy a munkaidőm végére leszek az... Pont amikor kezdődne a napom jobbik része. Nem jól van ez így. Ami a melót illeti, továbbra is tréningek, videók, olvasnivalók. Ma volt egy tréning az adózásról (amivel a csapat, amiben vagyok, foglalkozik), és volt egy-két érdekes dolog. Mármint nem fejlesztéssel kapcsolatos, de azt például nem tudtam, hogy NY államban a 110$ alatti ruhákat nem terheli ÁFA. Vagy például, hogy vannak ÁFA mentes napok. Ilyenek mondjuk a "Back to school" napok augusztus elején, amikor is a tanévkezdéshez szükséges termékeken nincs forgalmi adó. Érdekes. Nem tudom, miért nem tudnak egyszerűen hatósági árakat bevezetni, mint minden (haha...) normális (hahaha...) államban!?

Ma megpróbálkoztam a harmadik féle tikka masalával is. Ez amolyan előre elkészített cucc volt, amit csak be kellett rakni a mikroba. Hát... Nem volt túl jó. Azt hiszem, itt véget is vetek a tikka masala kísérletnek, egyik sem lesz olyan jó, mint ez: tikka masala à la Street kitchen.

Egészen délutánig végig esett az eső, de aztán szépen lassan elállt, és egész jó idő lett:

img_2062.png

Munka után -szokás szerint- eléggé vágytam arra, hogy kimozduljak, és bár az eső ebben nem szokott megakadályozni, azért jó volt, hogy végre száraz körülmények között mehettem kávézni. Vettem egy lattét elvitelre, majd sétáltam egy jót. Az az igazság, hogy ez a tél azért elég elviselhető, mármint van rosszabb is, mint a kávéddal sétálni az óceánparton 10 fokban.

Történt egy egész vicces dolog is tegnap este, illetve ma. A könyvelőm írt, hogy a kamaránál is be kéne jelenteni, hogy szüneteltetem a vállalkozást, ne kelljen már megint befizetni a tagsági díjat. (Mondjuk, pont ugyanannyi hasznát venném most is, mint eddig...) Adott is egy címet, hogy hol kell belépni, a jelszavamat nem tudja. Nekem nem volt ismerős az oldal, ami azért nem sok jóval kecsegtetett, meg szoktam tudni jegyezni, hova regisztrálok. A jelszókezelőmben sem volt semmi. Beírom az adószámom, azonosít, hogy ki vagyok, adjam meg a jelszót. Próbálkoztam párral, amit jelszókezelő nélkül megadhattam, egyik sem volt jó. Rábökök az "Elfelejtett jelszó" gombra (lehet, nem pontosan ez volt a neve), mire kapom az üzenetet, hogy nem tudja kézbesíteni a levelet. Ekkor már szinte biztos voltam benne, hogy én nem regisztráltam ide, biztos mindenkit felvittek automatikusan. Megírtam a könyvelőnek, hogy akkor más úton kéne ezt intézni, majd visszaírt, hogy ő megpróbált egy kézenfekvő jelszót, és be tudott lépni. Anélkül, hogy leírnám, mi volt, az 100%, hogy nem én adtam meg. Érdekelne, hogy ki és mikor és miért pont ezt...

Így, hogy tudjuk már, mikor lesz a választás, ki kéne deríteni, hogy miképp szavazhatok. Mármint, elvileg, ha van magyarországi lakcímem, akkor szavazhatok személyesen itt Vancouverben. Az igazából a kérdés, hogy az eddigi címem most lakcímemnek számít-e? Mármint állandó lakcímemnek azért nem nevezném. De én nem nyújtottam be erről semmilyen dokumentumot sehova. A magyar állam vajon tudja, hogy most nem lakom ott? Ha igen, honnan?

Visszatérve a napomra, kávé után haza, postaláda ellenőrzés. Még mindig nem jött meg a SIN-em. Kezd bosszantani. Lassan tényleg itt lenne az ideje, és addig nem tudok bankszámlát nyitni. Itt pedig két hetente van fizetésem, jó lenne, ha lenne hova utalniuk. Beérve a lakásba lehuppantam a TV elé, hátha van valami NHL valamelyik adón. Nem volt. Viszont belefutottam az egyik kedvenc filmembe, a Stranger Than Fiction című moziba. Még mindig zseniális, aki nem látta, nézze meg, akkor is, ha neki nem tetszik :) A filmről egyébként eszembe jutott, hogy én mennyire szeretem azt a sütit/kekszet, ami olyan világosbarna (talán, a barna szín becsapós számomra), és feketés darabkák (csokik) vannak benne. Múlt héten vettem is ilyet magamnak a boltban, nagyon finom volt, elfogyott, tegnap venni akartam, viszont nem kaptam ugyanolyat, és ez most nem olyan jó. Mi ennek a sütnek a neve?

Ja, és meg akartam köszönni, hogy páran írtatok privátban, mi van veletek. Örülök neki, jó erről tudni. Akkor is, ha éppen nincs minden a legnagyobb rendben, mert olyan is volt. De szívesen olvasom, jó tudni, hogy ez a kapcsolattartás nem teljesen egyoldalú. Ugyanitt köszi Porsee-nak szárítógép használatához való tanácsokat, nyert vele egy ingyen kávét... :)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr616811614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Richie21 2022.01.13. 07:44:29

Nem értem mi bajod a választással… Névnapom lesz, arra meg gondolom hazajössz, szóval nyugodtan tudsz majd szavazni… :D :D

Porsee 2022.01.13. 12:13:53

kösziii a free kávét:) cukrot, tejet viszek hozzá, itt jó áron van :D

Dawson 2022.01.14. 04:33:20

@Richie21: Nem is mondtam, hogy nem jó az időpont ;) Amúgy meg, névnapos fizet... :D

Richie21 2022.01.14. 06:19:18

@Dawson: akkor én értettem félre valamit… Mintha azt írtad volna, hogy ki kellene deríteni, hogyan szavazhatsz. :D
süti beállítások módosítása