HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Workday #4

2022.01.14. 05:45 :: Dawson

Kíváncsi vagyok, hogy mi lehet a maximum, hány meetingje lehet valakinek egy nap, egy 8 órás blokkon belül. Nekem ma 5 volt. Jó, ezek közül volt egy, ami leginkább chit-chat volt, de tekintve, hogy új vagyok, szerintem azon is illett részt vennem, így pedig nem annyira tudtam ma haladni. Ráadásul, amilyen trainingek ma voltak, hááát, nem rágtam a körmöm izgalmamban... Viszont policy, hogy péntekenként nincsenek megbeszélések, kb. azzal az indokkal, hogy hadd haladjanak a programozók a dolgukkal. Miért, ez a hét többi napján nem cél??

Munka után kávé, séta, semmi extra. Igazából várom már a hétvégét. De azt is, hogy végre hasznos munkát is tudjak végezni... Szó volt az egyik meetingen arról, hogy mi lesz, ha vissza lehet menni az irodákba, de még senki nem tudja. Elsőre tán olyanok merültek fel a felsőbb vezetés körében, hogy egy hónapban kétszer(!) lehet bemenni. De talán van esély a heti egyre is. Ez aztán nagy változás lesz az eddigi munkámhoz képest... :D De lesznek csapatok, amelyek teljesen távolról fognak dolgozni. Remélem, a miénk nem ilyen lesz.

Ma szerintem nem is esett az eső, végig szép idő volt, nem tudom, ez mennyire normális itt. De azt sejtem, hogy a hosszútávú (2+ nap) előrejelzést itt sem kell túlságosan komolyan venni.

Tegnap akartam írni, hogy visszautalták a repjegy árát. Annyiból mindenképpen meglepett a dolog, hogy azt is kifizették, hogy helyet foglaltam (nem, nem azt, hogy leültem, hanem hogy lefoglaltam, hova fogok ülni...), illetve a teljes jegyárat kifizették, pedig ugye elvileg csak sima economy-t állnak, premium economy-t nem. Nem, nem tervezem, hogy emiatt reklamáljak...

SIN még mindig nincs. Azt hiszem, holnap kénytelen leszek telefonálni, hogy mi a helyzet, mégis mikorra várhatom.

Ja, és még egy tegnapi story: amikor vettem a kávém, a srác megkérdezte, hogy milyen nevet írhat a pohárra. Mondtam a keresztnevem. Erre megjegyezte, hogy most erről folyamatosan Peter Parker jut eszébe, mert tegnap látta a Pókembert. Kis szünet, majd megkérdezi, hogy én is tudok-e a falon mászni. Mondtam, hogy nem, de ha tudnék sem mondhatnám meg... mert különben there would be No Way Home. Egy pillanat kihagyás után nevetett, én pedig a sétám első öt percében azon gondolkodtam, hogy vajon illendőségből nevetett, mert nem értette, avagy illendőségből nevetett, mert értette, csak nem volt vicces. Vaaaaagy.... Á, ezt le sem írom... :D (Aki nem tudná, az új Pókember filmnek az a címe, hogy No Way Home)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr8116812634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Richie21 2022.01.14. 06:26:58

Azon gondolkoztam, hogy szerinted észrevennék, ha hazajönnél és itthonról nyomnád a home office-t? :D :D

Roli88 2022.01.14. 12:02:45

Én őszintén elröhögtem magam! :D remélem fél siker számodra :P
És mi a hétvégi program?

Krisztián Bagi 2022.01.14. 21:19:10

Pítör 2 hete vagy ott és már kerestél pár százezret a cégen...respekt :) ezért amúgy megérte kiutazni... Legalább addig maradj már míg páran ki nem megyünk :) :)

Dawson 2022.01.15. 06:48:29

@Richie21: Nem tudom! :D Mármint, ha nem sejtenék, akkor nem tudom, észrevennék-e. Bár, ha észrevennék, és nem szóltam volna róla, nos, akkor nagyon nem szeretnének... :)

Dawson 2022.01.15. 06:49:06

@Roli88: Ennek örülök, akkor már megérte! :D Hétvégén lakást kéne találni.

Dawson 2022.01.15. 06:49:59

@Krisztián Bagi: Csak egy hete dolgozom, és még semmit nem utaltak. Szóval, én igyekeznék a helyetekben... ;)
süti beállítások módosítása