HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

A nap, amikor megjött...

2022.02.13. 06:16 :: Dawson

Úgy döntöttem, hogy az lesz a legjobb, ha nemcsak vasárnap, hanem szombaton is elmegyek bráncsolni. Sőt, azt is előre eldöntöttem, hogy ma eszem az Eggs Benedictet, holnap pedig kipróbálom a Brunch Burgert. Kíváncsi vagyok, összesen hány felszolgálóval dolgozik az SC, mert ma is jópár olyan volt, akit eddig még nem láttam. Az viszont biztos, hogy a döntőt többség végtelenül kedves és figyelmes.

Hazaérvén még elolvastam a híreket, majd itt volt az ideje, hogy elpakoljak mindent, amit hoztam. Nem gondoltam, hogy majd' két órán keresztül fogok pakolászni. Közben legalább meghallgattam pár politikai műsort, arra legalább nem kell annyira figyelni. Miután végeztem, konstatáltam, hogy nem volt a legokosabb dolog tegnap porszívózni, mert most megint tiszta por minden. Hajnalban egyébként (0:05-kor) kaptam egy e-mailt, miszerint még ma kiszállítják a monitort, ami elég menő.

Mivel megint gyönyörű idő volt, így fogtam a fülest meg a napszemcsit, és elindultam egy sétára. Kinyitom az ajtót, és látom, hogy ott egy bazi nagy csomag az ajtó mellett a falnak támasztva. Nem volt nehéz rájönni, hogy a monitor az. Lehet, hogy kopogott a futár, amikor hozta, csak nem hallottam meg, mindenesetre meglepő, hogy csak úgy ott hagyják a csomagot az ajtó mellett. Már az előző lakásban is meglepődtem, hogy a kézbesítők ott merik hagyni a csomagokat, ahol az egész szint (vagy éppen az egész lakás) eléri, otthon ez szerintem nem biztos, hogy működne... A dobozt betettem, de nem akartam rá vesztegetni az időm, így is 4 volt, mire elindultam a sétára.

10-11 fok, így már a könnyebb kabátomat vettem fel, ami anno életem egyik legjobb vására volt. A napgép teljesen indokolt volt, ment a jó zene, szóval elég kellemes hangulatban indultam a kávémért, onnan pedig nyugatnak. Van egy nagyon jó videó, hogy miképp éreztem magam :D

Elsétáltam egészen a Stanley Parkig, természetesen a déli irányból, ha már sütött a nap. Egészen a Second Beachig elmentem, ami azért szép nagy séta, de nagyon jól esett. Megint rengetegen sétáltak/bicikliztek, sokan piknikeztek/frizbiztek/sportoltak, szóval nagyon jó hangulatú ilyenkor a part.

img_2155.png

Az egyetlen probléma az volt, hogy mire odaértem, eléggé kellett pisilnem, és itt sincsen sokkal több nyilvános wc, mint otthon... Megpróbáltam hazasétálni, de egy idő után konstatálnom kellett, hogy ez nem fog menni. Így hívtam egy Ubert, hogy mentsen meg. Ennek a $12-nak minden centje megérte... :D 

Itthon összeraktam a monitort, ami tényleg nagyon nagy. Belegondolva, anno életem második fizetéséből egy TV-t vettem, ami akkor óriásinak tűnt. Nos, az is 32"-os, mint ez a monitor, csak ez nyilván már minden egyéb paraméterben jobb. Holnap vennem kell hosszabbítót (fogalmam sincs, mi lehet az angol neve), mert nem merem az asztal azon szélére tenni, ahol gyakran elmegyek, mert előbb-utóbb simán leverném.

Ma még egy kis sakk, meg lehet, 10 felé lemegyek az SC-be egy bambira, hátha lesz hely a pultnál. Bár, addig lehet, hogy elmegy a kedvem tőle, volt már ilyen. 

Szólj hozzá!

Címkék: Vancouver Monitor Uber Brunch Stanley Park Seawall Second Beach

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr417459884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása