HTML

Utolsó kommentek

  • Roli88: hol vannak az írások???? :D (2022.05.16. 14:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: @Roli88: A szerkesztőség eddig gondolkodott, hogy reagáljon-e egyáltalán arra a féknyúz kommentre... (2022.05.11. 07:28) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: 4 nap múlva válaszolni.....khhmmm :D elnézést egy aktív blog?? :P :D (2022.05.10. 09:20) A nap, amikor újra itt
  • Dawson: Nem rázlak le? Mármint úgy, mint te egy hete, hogy "bocs, be kell rohannom dolgozni, ég a ház"?? (2022.05.09. 02:45) A nap, amikor újra itt
  • Roli88: Minden rendben! Főleg ha holnap végre nem rázol le és tudunk videóchatelni! :D (2022.05.05. 10:25) A nap, amikor újra itt
  • Utolsó 20

Verba volant, scripta manent

Egy blog, mellyel meglepém e szobának szegletén magam magam. De remélhetőleg nemcsak a magam "örömére" jött létre, hanem egyben megfelelő eszközül fog szolgálni az amerikai utazással kapcsolatos élményeim megosztására is. Have a good read!

Friss topikok

Linkblog

Az első tanítási nap

2008.09.03. 03:44 :: Dawson

Nézzük mi történt ma. Ismét korán mentünk reggelizni, megint 9:30-ra. Ettem pelyhet, no meg egy kis bacont krumplival. Kell az erő, na. Ezt követte még egy kis pihenés, eközben megválaszolgattam az e-mailjeimet.

Majd eljött az idő, elindultunk ebédelni, ahonnan tudtuk, nem térünk vissza egy ideig. Ezért minden falatot alaposan megrágtunk, minden kis aromát megízleltünk. Ettem egy Iglo bácsi féle halat, egy hamburgerhúst, meg egy kis salátát. Igazából óvakodnom kéne attól, hogy a blogom csak a kajáról szóljon, de nem adtok túl sok visszajelzést. No mindegy.

Az első óra az Interactive Data Visualization névre hallgatott. A teremben csak Mac-ek voltak. Tudjátok, az az alma dolog. Ez úgy néz ki, hogy van előtted egy óriási monitor, egy billentyűzet, meg egy egér. A "gép" bele van építve a monitorba. De hihetetlenül jól néz ki, nagyon stílusos. Emellett eltörpül, hogy a srác azt mondta, hogy igazából ebben az időpontban laborok lesznek, s mivel még nem volt egy óránk sem, töltsünk ki egy kérdőívet, s mehetünk is. Hát megtettük, így visszamentünk, ahol tovább nézhettem a teniszt. Erről majd később.

A következő, s egyben utolsó óra ma, az English volt. Hát mit mondjak. Ez az a szint, ami még nekem is simán megy. Sőt, még a tanár is azt mondta, hogy át kéne mennünk egy másik csoportba, ha van hely. Igazából összesen négyen voltunk, a másik kettő pedig a Dominikai Köztársaságból jött, s tényleg nem nagyon tudnak angolul. Igazából nekem kényelmes lenne maradni, de Ákost nagyon kiborította. Mondjuk ő tényleg jól beszél. Tényleg...

Miután visszajöttünk, már várt minket a BBQ a szállás előtt. Úgy gondoltuk, szocializálódunk egy kicsit, így ettünk. Ugye nem nagyon alakítottunk szoros ismeretséget eddig másokkal, így főként egymással beszélgettünk, de aztán csak úgy jöttek oda hozzánk emberek. Nem tudom, ezek fel voltak bérelve? Először egy tök idegen srác, vele beszéltünk egy kicsit, aztán jött egy másik csoport, majd egy tanár, majd megint egy tanuló. Szóval nem unatkoztunk. S így a repetáról is lemaradtam, node nem sokára elmegyek, megiszom még egy teát valahol, a kajálda 11-ig van nyitva. Mikor már hüvösebb lett, s a szúnyogok kizárólag engem csíptek, feljöttünk, s megnéztem a Federer meccs végét.

Akkor a teniszről. Tegnap megnéztem a Murray-Wawrinka meccset, s nagyon jó volt. Wawrinka nem játszott rosszul, sőt, de Murray "űrteniszt" nyomott. Főleg az első szettben. De utána is nagyon dominált. Nagyon szellemes teniszt játszott, sokat mozgatta ellenfelét. Jó meccset fog játszani Nadallal, ha eljutnak odaáig. Bár ki tudja, hogy fejben hogy oldja meg, Nadal ellen az (is) kell. Ma is néztem, először a Djokovic-Robredo meccset. Ez is jó volt, öt szettes. Robredo nagyon "tiszta" teniszt játszott, alig hibázott. Djokovicnak kezelni kellett a lábát, állítólag a gyomra sem volt jó, de összeszedte minden erejét a végére. Az interjú közben fognia kellett a hálót, hogy ne essen el. Az ellenfele a Roddick-Gonzalez meccs győztese lesz, s szinte biztos, hogy fittebb lesz... Aztán megnéztem a Federer-Andrejev meccset is, kommentátor McEnroe és Boris Becker. Hihetetlen meccs volt. Tudtam, hogy Andrejev jó, nagyon erőset üt, s jól is helyezi, de ez önmagában nem elég. Mondjuk azt nem tudtam, hogy nincs edzője. Az első szettben Federer sokat hibázott, így tie-breakben az orosz nyert, a másodikban ilyenformán a svájci. A harmadikat és a negyediket nem láttam, de az ötödik szett óriási volt Federer fantasztikusat játszott, hihetetlen pontokat csinált, pedig Andrejev is jó volt. Érdekes volt, hogy a volt világelső mennyire sok érzelmet mutat a külvilág felé. Egy-egy fontos pont után nagyot kiáltott, látszott rajta, hogy nagyon örül neki. Állítólag az általam nem látott szettek is nagyon magas szintű játékot hoztak. S most majd nézem a Roddick meccset.

Szóval ez volt a mai napom. A tanulásról sokat ezekből nem tudok mondani, holnap már mindenképp. Viszont teszek be pár képet, hátha ezzel kicsit felrázlak titeket...

Ezt látja ideális esetben az, aki belép a szobába.

Ezt az, aki az ablakon jön be...

Tudom, ez nem lett jó kép, de ez van. Így legalább nem hiszitek el, hogy ezzel foglalkozom.

Ez pedig a kilátás. Szúnyogháló van, de azért gondoltam, hátha így is érdekel valakit...

Ennyit mára. Sajnos a törpök kikaptak, de remélem pénteken már sikereknek örülhetünk. Ha jók lesztek, talán holnap a vizes blokkot is megmutatom...

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://dawson.blog.hu/api/trackback/id/tr70645912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bloemy 2008.09.03. 06:02:25



Szia!
Nagyon jók a képek, és izgatottan várom a vizesblokkot. Azért is írok, hogy mindenképpen megmutasd. De komolyan, fényképezz le mindent:) A teniszhez nem tudok hozzászólni:) Hát úgy tűnik, a tanulást sem veszik ott nagyon komolyan, nem?
Ja, és pénteken nekem is szoríts, légyszi, én államvizsgázom. (de a törpöknek is hajrá!)
"Barinőmmel" beszéltél már? Tartjátok a "kapcsit"? Én is felhívom már majd a napokban.
Ja, még egy: Robin várja a képeslapot, viszont megvan az első fekete pontja. De Rózsa is kapott, hihi.
Na, puszi, szép napot neked!!

bloemy 2008.09.03. 06:03:27

Ja, a szobád szép, rendezett:) de nem túl tágas...

pultos 2008.09.03. 06:40:00

Az utóbbi napokban nem sikerült belépnem a kommentálók közé - tudod a jelszavak nekem nagy kihívás...
Végre megmutattad a szobád! Szerintem klassz. A parkoló kissé meglepett!
A kajáról nyugodtan írj továbbra is, a tenisz annyira nem hoz ki a sodromból...
A vizesblokk engem is nagyon érdekel!
Minden olvasódnak jó napot!

boss_ 2008.09.03. 12:54:13

Hello! Hát ez a regisztráció nem kis kaland!
A mókusok, a pelyhek, kakaók rendben! De mi a helyzet a SÖR-rel? Van arra pub?

Sóskaramella 2008.09.03. 21:05:16

Szia!
Csak azért írok, nehogy alkotói válságba kerülj,amiért azt hiszed, hogy nem olvassuk a blogot.(Na jó, a sportról szóló részeket mindig átugrom...:))
Kérdésem egyenlőre egy lenne:kik azok a törpök???
Ja és nem is volt nehéz regisztrálni :)

Dawson 2008.09.03. 21:16:33

Wow, ezt már szeretem :) Lassan nem tudom, hogy ki kicsoda. Najó, már most sem, de ha sokat írtok, rájövök.

Igen, mint említettem, nehéz belépni, nekem is sokszor több próbálkozásba kerül, pedig én a jelszavaimat is tudom. A hiba az index.hu-nál van, ő üzemelteti a blogot. Ha nagyon nem megy, akkor IE-t használok, bár az már a végső eset.

Igazából jelenleg antialkoholista életet élek, mindössze egy pint (vagy miben mérnek ezek...) sört ittam meg, azt meg is írtam. Az Budweiser volt, már ha így kell írni. Nem vagyok nagy sörbarát, de az egész jó volt. Mondjuk a három dollárt kicsit sajnáltam érte, de ez van. Így legalább garantálva van, hogy nem iszom sokat. Bár a pub jónak tűnt, nem szolnoki színvonal. Ja, s vannak nagy tévék, amin sport megy, remélem majd hokit is adnak, egyelőre a baseball szezon megy csak.

Köszönöm szépen, kedves Sóskaramella, így nem is esem válságba. De nem hiszem, hogy átugranád a sportos részeket :)

Van még olyan Magyarországon, aki nem ismeri a Törpöket?!? El sem hiszem. Ezt a hiányosságot gyorsan pótolni kellene... De azért gondolom tipped csak van :) Ki vele!

boss_ 2008.09.04. 07:26:33

Igen! Így kell írni. Csak az a probléma, hogy a Budweiser cseh sör! Ceské Budejovice-ből (német neve Budweis) származik. (A C betűre olyan cseh ékezetet most nincs kedvem keresgélni!) Lásd Jaroslav Hasek (itt is kellene a s betűre): Svejk, a derék katona. Egyébként kiváló! Mármint a sör. 3 $-t megér! De US sör nincs?

Dawson 2008.09.04. 16:43:31

Hú, ez jogosnak tűnik. Ebből is látszik, hogy nem vagyok nagy sörös... Pedig itt sokat reklámozzák, ebből gondoltam.
Igazából egy csomó sört felsorolt, s ez volt az egyetlen, amit ismertem, így ezt választottam. Ja, meg volt a Guiness (már amiről már hallottam), de arról meg tudtam, hogy még a szine sem jó :)
süti beállítások módosítása